DMG1 Napisano 1 Marzec 2013 Share Napisano 1 Marzec 2013 Witam panowie. Prośba o pomoc z góry dziękuję za podpowiedzi. Trafiła mi się wymiana dowodu w dźwigu, dane niepełne i przekroczone DMC, nie ma wpisu odstępstw od warunków technicznych w dowodzie (przyznaję się, że o odstępstw jeszcze nigdy nie robiłem), jak znalazłem na forum mógł przejeżdżać na budowy bez przeciwwag, ale, żeby to skorygować nie wiem ile one ważą. Jakby ktoś znał naciski na poszczególne osie to bardzo o nie proszę. Dane z dowodu: marka - stalowa wola ( lub hydros); typ/model - T 321; F1 F2 - 38 660 kg; G - 38 500 kg; L - 2 są w rzeczywistości 4 może chodzi o 2 podwójne; P3 - D; S1 - 2 ; P1 - 11 100 cm3 nacisk osi - 93,10 kN rok produkcji - 1977 Nie wiem czy wydział nie karze mi wystawić DIP-u ze względu na odstępstwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 1 Marzec 2013 Share Napisano 1 Marzec 2013 Nie wiem czy wydział nie karze mi wystawić DIP-u ze względu na odstępstwa. Przecież to nie jest badanie okresowe po raz pierwszy ani badanie, o którym mowa w art. 74 ust. 2 pkt 2c - więc o żadnym DIP-ie nie może być mowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 1 Marzec 2013 Share Napisano 1 Marzec 2013 F1 F2 - 38 660 kg;G - 38 500 kg; L - 2 są w rzeczywistości 4 może chodzi o 2 podwójne; nacisk osi - 93,10 kN ktoś miał matematykę bardzo po górkę DMC (F2) 4 osiowego = 32 000 kg dla 4 osiowego z DMC = 38 660 kg tylko i wyłącznie odstępstwo OBT z wynikiem N + ewentualnie w uwagach dane z TZ ps http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=7503 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DMG1 Napisano 1 Marzec 2013 Autor Share Napisano 1 Marzec 2013 Nie wiem czy wydział nie karze mi wystawić DIP-u ze względu na odstępstwa. Przecież to nie jest badanie okresowe po raz pierwszy ani badanie, o którym mowa w art. 74 ust. 2 pkt 2c - więc o żadnym DIP-ie nie może być mowy. Przy zagubionym dowodzie rejestracyjnym musiałem wystawiać DIP i chyba z tej podstawy prawnej co napisałeś , już nie pamiętam. [ Dodano: 02-03-2013, 00:47 ] F1 F2 - 38 660 kg;G - 38 500 kg; L - 2 są w rzeczywistości 4 może chodzi o 2 podwójne; nacisk osi - 93,10 kN ktoś miał matematykę bardzo po górkę DMC (F2) 4 osiowego = 32 000 kg dla 4 osiowego z DMC = 38 660 kg tylko i wyłącznie odstępstwo OBT z wynikiem N + ewentualnie w uwagach dane z TZ ps http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=7503 Tabliczka z danych pożytecznych miała tylko trzy-cyfrowy numer ramy. Jeżeli będę musiał podać naciski administracyjne rozważam dwie możliwości: I-10 ton (jako oś pojedyńcza nienapędzana) II-10 ton III - 9,5 tony (dwie osie napędowe na bliźniakach) IV - 9.5 tony lub same XXXX, ale nigdzie nie znalazłem nacisków rzeczywistych. [ Dodano: 02-03-2013, 01:00 ] Gdyby zdemontował przeciwwagi to G i DMC obniżyło by się o jakieś 7-8 ton, i było by może gicio, ale nie wiem czy firma mogąca przerabiać samochody (zmiany konstrukcyjne) jest upoważniona do odchudzania dźwigu co na to TDT ? [ Dodano: 02-03-2013, 01:34 ] A może ktoś wie, jakie było DMC dla ctero-osiowego w 1977 roku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 2 Marzec 2013 Share Napisano 2 Marzec 2013 A może ktoś wie, jakie było DMC dla cztero-osiowego w 1977 roku ? nieokreślone ... pierwsze wymagania nt DMC pojawiły się w DzU 70 p 317 z 1983 roku i tam jest 4-osiowy = 32 T http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU19830700317 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 2 Marzec 2013 Share Napisano 2 Marzec 2013 nieokreślone ...pierwsze wymagania nt DMC pojawiły się w DzU 70 p 317 z 1983 roku Słabo szukałeś . 1968.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 2 Marzec 2013 Share Napisano 2 Marzec 2013 Słabo szukałeś . w linku "Akty uznane za uchylone" nie było takich namiarów ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DMG1 Napisano 3 Marzec 2013 Autor Share Napisano 3 Marzec 2013 Dzięki za tyle. Jakby ktoś coś wymyślił to proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.