IVVO Napisano 17 Sierpień 2022 Share Napisano 17 Sierpień 2022 3 minuty temu, kosma napisał: Po aktualizacji programu U mnie nie - dalej lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek1 Napisano 17 Sierpień 2022 Share Napisano 17 Sierpień 2022 CHODZI TYLKO APLIKACJA ZDJEC NA RAZIE PRÓBNA NIE DAJE RADY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yatsek Napisano 17 Sierpień 2022 Share Napisano 17 Sierpień 2022 Nie mogę dodać zdjęć z modułu foto SKP BTP. Nie ma połączenia, nie widzi pojazdu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thefilinek Napisano 17 Sierpień 2022 Share Napisano 17 Sierpień 2022 Widzę, że wleciała aktualizacja jakaś. Może pomoże. W celu sprawdzenia aktualizacji trzeba wejść na pasku u góry w Administracja w na grupie Konserwacja wybrać Aktualizacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yatsek Napisano 17 Sierpień 2022 Share Napisano 17 Sierpień 2022 Oczywiście aktualizacja zrobiona ale zdjęcia nie działają, niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 17 Sierpień 2022 Share Napisano 17 Sierpień 2022 Panie i Panowie, Dziś coś poszło u nas nie tak (po stronie serwera, do którego dołączone są z założenia wszystkie stacje) - ciągle ustalamy co i dlaczego. Przepraszam za utrudnienia. Być może będzie wymagany jeszcze jeden restart programu (wyjdź i wejdź) - nadal (chwilowo) mamy kłopot ze zdjęciami i aplikacją mobilną SKP_BTP. Wszyscy, u których nie działają fotki - proszę o kontakt przez PW (proszę o przesłanie numeru klienta, to wystarczy!) lub telefon do nas (już idzie się do nas dodzwonić, już idzie ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janmarek Napisano 18 Sierpień 2022 Share Napisano 18 Sierpień 2022 (edytowane) A ja mam taką prośbę , czy te komunikaty nie mogą być w języku Polskim ? Edytowane 18 Sierpień 2022 przez janmarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yatsek Napisano 1 Wrzesień 2022 Share Napisano 1 Wrzesień 2022 Po ostatniej aktualizacji włączyły mi się dymki podpowiedzi do każdego przycisku programu, podpowiedzcie jak je wyłączyć. Próbowałem z poziomu stałych systemowych ale nie mogłem. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 2 Wrzesień 2022 Share Napisano 2 Wrzesień 2022 Dymki uporządkujemy następną wersją - to nasze celowe działanie, innej możliwości nie było, niestety ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thefilinek Napisano 30 Wrzesień 2022 Share Napisano 30 Wrzesień 2022 Czy ktoś ma problem z uruchomieniem programu? Wleciała jakaś aktualizacja, ale wcale się nie pobiera a program się zacina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 1 Październik 2022 Share Napisano 1 Październik 2022 (edytowane) Ja mam problem u siebie od jakiegoś czasu z pojawiającymi się błędami nie wiadomo co i kiedy wyskoczy czasem jak zapisuje BT do poczekalni dziś miałem jakiś inny przy otwieraniu raportu kasowego musiałem zresetować program jakieś takie dziwne np. takie. Sprawdzałem narzędziami ale nie pokazuje żadnych nieprawidłowości. Może ktoś ma podobne objawy ? Edytowane 1 Październik 2022 przez Qnick Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 1 Październik 2022 Share Napisano 1 Październik 2022 Kolego - brak pamięci i procek śmiga na 100% - w menadżerze zadań sprawdź co zżera pamięć i wydajność - wyłącz te procesy 21 godzin temu, Qnick napisał: Może ktoś ma podobne objawy ? W obecnych czasach procesor i5 + 8G RAM to minimum. Oczywiście zrób to wtedy kiedy występuje ten błąd. Drugi problem może dotyczyć zarządzania energią - trzeba wyłączyć "uśpienie dysku" - jeśli robisz BT powyżej czasu uśpienia dysku to zaczym się "wybudzi" to tak się dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 1 Październik 2022 Share Napisano 1 Październik 2022 2 godziny temu, IVVO napisał: W obecnych czasach procesor i5 + 8G RAM to minimum Mam i3 7 generacji - 3,9 Ghz i 8 Gb RAM'u więc raczej powinien dawać radę ale zobaczę jak coś się zadzieje w menedżerze co się dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thefilinek Napisano 2 Luty 2023 Share Napisano 2 Luty 2023 Ostatnio podczas wyłączania Stacji to wyświetla się takie okno i nie chce się zamknąć program. Należy go "ubić". Ktoś ma coś podobnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 2 Luty 2023 Share Napisano 2 Luty 2023 Prawdopodobnie masz zbyt obciążony komp podczas zamykania programu - brakuje pamięci i wydajności - pomógłby dysk SSD Zajrzyj do menadżera i zobacz jakie procesy zżerają wydajność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 2 Luty 2023 Share Napisano 2 Luty 2023 (edytowane) Mój poprzedni komputer w biurze to był prawie "taki na korbkę" i nie było takich komunikatów. Nie zaszkodzi zrobienie jakimś Memtestem diagnostyki pamięci RAM i ScanDisk + defrag HDD. Edytowane 2 Luty 2023 przez radekd2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 3 Luty 2023 Share Napisano 3 Luty 2023 Nie trzeba żadnych dodatkowych programów - Alt+Control+Delete - menadżer zadań - i zobaczyć w momencie zamykania co szmąci - konserwacja systemu to inna bajka - Norcom ma narzędzia administracyjne do optymalizacji. Dobry pakiet optymalizujaco-anytwirusowy jest wskazany ale nadmiar takich narzędzi spowalnia system. Dlatego zrób test - wyłącz przeglądarkę i inne niepotrzebne programy - i zamknij dopiero Norcoma jednocześnie śledź w menadżerze co się dzieje - szczególnie obciążenie procesora i pamięci i który proces zabiera zasoby komputera. Czasami takie zachowanie wskazuje na jakieś śledzące procesy lub próbę hakowania. Dodatkowo sprawdź zarządzanie dyskiem czy nie przechodzi w stan "uśpienia" bo to też jedna z przyczyn takiego komunikatu. Pod koniec dnia raczej mało klientów więc system wyłącz go np po 10 minutach - ustaw parametr na "nigdy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 3 Luty 2023 Share Napisano 3 Luty 2023 3 godziny temu, IVVO napisał: Norcom ma narzędzia administracyjne do optymalizacji. Tylko do obsługi swojej bazy danych. 3 godziny temu, IVVO napisał: Dobry pakiet optymalizujaco-anytwirusowy jest wskazany ale nadmiar takich narzędzi spowalnia system. Ale ja nie sugeruję instalacji pakietu "optymalizująco-antywirusowego" tylko sprawdzenie pamięci i HDD memtestem i scandisk/defrag. To nie spowolni systemu, a wręcz odwrotnie. 5 godzin temu, IVVO napisał: Dodatkowo sprawdź zarządzanie dyskiem czy nie przechodzi w stan "uśpienia" bo to też jedna z przyczyn takiego komunikatu. Ale on ten komunikat ma podczas procesu wyłączania systemu. Wtedy ma być dysk w stanie uśpienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thefilinek Napisano 3 Luty 2023 Share Napisano 3 Luty 2023 20 godzin temu, IVVO napisał: Prawdopodobnie masz zbyt obciążony komp podczas zamykania programu - brakuje pamięci i wydajności - pomógłby dysk SSD Zajrzyj do menadżera i zobacz jakie procesy zżerają wydajność Tak naprawdę na komputerze jest odpalony program Stacja, przeglądarka oraz Antywirus Avast Premium. 2 Dyski SSD, 8 Gb ramu, i3 10 gen, więc to nie jest jakiś komputer z złomowiska. Problem tak naprawdę zaczął pojawiać się od 2 dni a z komputerem nic nie było robione, instalowane. Ale sprawdzę co się wyrabia w menadżerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 3 Luty 2023 Share Napisano 3 Luty 2023 20 minut temu, thefilinek napisał: Dyski SSD Przy SSD nie rób defraga. Sprawdź pamięć RAM memtestem. Ja miałem duuużo słabszy komputer i nigdy nie było problemu z działaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 3 Luty 2023 Share Napisano 3 Luty 2023 (edytowane) 13 minut temu, radekd2 napisał: Sprawdź pamięć RAM memtestem Tu nie chodzi o fizyczne uszkodzenie pamięci bo ona śmiga - tylko który proces powoduje w/w komunikat - a tu wystarczy menadżer zadań 14 minut temu, radekd2 napisał: Przy SSD nie rób defraga W10 automatycznie wyłącza tą funkcje Edytowane 3 Luty 2023 przez IVVO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radekd2 Napisano 3 Luty 2023 Share Napisano 3 Luty 2023 3 godziny temu, IVVO napisał: bo ona śmiga Śmiga jako całość ale poszczególne komórki pamięci mogą być padnięte. Przy próbie zapisu do takiego adresu może wyskoczyć komunikat jak u kolegi. Puszczenie memtesta na noc nic nie kosztuje. Program jest darmowy. 3 godziny temu, IVVO napisał: W10 automatycznie wyłącza tą funkcje Nie zauważyłem aby @thefilinek gdzieś wspomniał jaki ma OS. Poza tym sugerowałem aby włączyć defraga ręcznie. Niezależnie od wersji Windowsa, przy SSD to oczywiście odpada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.