Leszekb Napisano 4 Październik 2019 Napisano 4 Październik 2019 Czy już coś więcej wiadomo o przyczynach dzisiejszej awarii związanej z nową aktualizacją? Program w ogóle nie chce się włączyć. Cytuj
laptop Napisano 4 Październik 2019 Napisano 4 Październik 2019 Witam, przed chwilą zassało mi aktualizację do sql i się program wysypał. Nie wiem nawet do jakiej wersji się "unowocześnił". HelpDesk milczy. Cytuj
IVVO Napisano 4 Październik 2019 Napisano 4 Październik 2019 Dzwoniłem - panel klienta się zawiesił - poczekać godzinkę 1 Cytuj
IVVO Napisano 4 Październik 2019 Napisano 4 Październik 2019 Katalog DIP też poległ - chyba to grubsza akcja Cytuj
yatsek Napisano 4 Październik 2019 Napisano 4 Październik 2019 Uruchomiłem poprawnie SQL-a odłączając Internet i po uruchomieniu programu na nowo podłączając Internet. 1 Cytuj
laptop Napisano 4 Październik 2019 Napisano 4 Październik 2019 Wskazówka "yatsek" okazała się trafna. Właśnie zassało aktualizację do 11.3.1.8090 i wszystko wróciło do normy. Cytuj
Leszekb Napisano 5 Październik 2019 Napisano 5 Październik 2019 Jak się okazało, wystarczyło tylko odłączyć komputer od internetu i dopiero uruchomić Stację. Po ok 2 godzinach aktualizacje chodziły już normalnie Cytuj
Norbert Jezierski Napisano 29 Listopad 2019 Napisano 29 Listopad 2019 Tak dla Waszej wiadomości - wina leżała po stronie firmy, w której znajdują się nasze serwery z aktualizacjami, problemy zostały rozwiązane mniej więcej w ciągu godziny. Wyciągając z tego wnioski - wprowadziliśmy procedury zabezpieczające przed takimi kłopotami w przyszłości, mam nadzieję, że było to pierwszy i ostatni incydent tego typu ... Cytuj Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania. Ale takich, co nie chcą się złamać, świat zabija. Zabija w równej mierze najlepszych, najdelikatniejszych i najdzielniejszych. Jeżeli nie jesteś żadnym z nich, możesz być pewien, że zabije cię także, ale bez szczególnego pośpiechu. [Ernest Hemingway, Pożegnanie z bronią (1928)] Nie pytaj się ludzi co można, a co nie, ale zadaj sobie pytanie czy warto. Bowiem - można wszystko, ale nie wszystko warto... [NN]
wolf Napisano 21 Kwiecień 2021 Napisano 21 Kwiecień 2021 Po zeskanowaniu DR, zaznaczamy do skopiowania w uwagi "HAK", a w zaświadczeniu wpisywane jest adnotacja "przystosowany do ciągnięcia przyczep". Cytuj
wiesław Napisano 11 Maj 2021 Napisano 11 Maj 2021 W tabelce usterek z opisem dodatkowym ,można wybrać już wpisaną usterkę przez Norcom,czy można wprowadzić opcję skasowania tych błędnych wpisów,i dopisania swoich Cytuj
thefilinek Napisano 17 Sierpień 2022 Napisano 17 Sierpień 2022 Czy wam po aktualizacji również tak wolno ładuje się badanie techniczne? Czy tylko ja mam ten problem? Cytuj
patryk487 Napisano 17 Sierpień 2022 Napisano 17 Sierpień 2022 Witam, u mnie też strasznie wolno ładuje. Inne programy bez problemu. Też nie mogę zakończyć badania. Uruchomiłem program jeszcze raz i badanie z automatu jest w poczekalni, to jak wchodzę w badanie to zawiesza program i nic nie idzie zrobić. Cytuj
thefilinek Napisano 17 Sierpień 2022 Napisano 17 Sierpień 2022 Mi program się ścina podczas wyboru rodzaju badania oraz tak jak Wam podczas zakończenia badania. 9 minut temu, patryk487 napisał: Uruchomiłem program jeszcze raz i badanie z automatu jest w poczekalni, to jak wchodzę w badanie to zawiesza program i nic nie idzie zrobić. U mnie wystarczyło poczekać troszkę jak program się odetnie i można było zakończyć. Cytuj
uzytkownik2 Napisano 17 Sierpień 2022 Napisano 17 Sierpień 2022 potwierdzam, program strasznie przycina, dzwoniłem na dwie inne stacje do kumpli, identyczny problem. dzwonilem do norcom, ale oczywiscie dodzwonic sie to cud, próbuje od 20 minut... Cytuj
ao2 Napisano 17 Sierpień 2022 Napisano 17 Sierpień 2022 Teraz, uzytkownik2 napisał: potwierdzam, program strasznie przycina, dzwoniłem na dwie inne stacje do kumpli, identyczny problem. dzwonilem do norcom, ale oczywiscie dodzwonic sie to cud, próbuje od 20 minut... U mnie tak samo. Nie da się wpisać licznika kilometrów. Aplikacja się blokuje. Cytuj
luksorek24 Napisano 17 Sierpień 2022 Napisano 17 Sierpień 2022 Dajcie znać jak się coś dowiecie Cytuj
uzytkownik2 Napisano 17 Sierpień 2022 Napisano 17 Sierpień 2022 (edytowane) u mnie oddało. działa. @@@ troche za wczesnie pochwaliłem.. wysyła mi badanie do cepik juz 2gą minutę... Edytowane 17 Sierpień 2022 przez uzytkownik2 Cytuj
JACEK GUZ Napisano 17 Sierpień 2022 Napisano 17 Sierpień 2022 Trzeba cierpliwie czekać Program działa tylko mocno wolno ale działa 🙂 Cytuj
jarek1 Napisano 17 Sierpień 2022 Napisano 17 Sierpień 2022 Nie odbierają czyli naprawiają, wierze w nich Cytuj
kosma Napisano 17 Sierpień 2022 Napisano 17 Sierpień 2022 U mnie działa podobnie wolno jak to opisujecie. A już myślałem, że tylko ja mam problem . Cytuj
yatsek Napisano 17 Sierpień 2022 Napisano 17 Sierpień 2022 Potwierdzam, czekam długo nawet wybierając ręcznie przycisk poczekalnia. Aż się przełączy. Cytuj
IVVO Napisano 17 Sierpień 2022 Napisano 17 Sierpień 2022 Odłączam i podłączam kabel Internetu - przyśpiesza Cytuj
kosma Napisano 17 Sierpień 2022 Napisano 17 Sierpień 2022 Po aktualizacji programu, wygląda na to, że wszystko wróciło do normy. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.