Skocz do zawartości

Zmiana silnika z benzynowego na diesela AUDI 80!!!!


mario534

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich, jestem początkującym diagnostą i proszę o poradę- otóż mam klieta, który wymienił w swoim audi silnik benzynowy na diesela- auto na PC z WK ale tutaj nie widzę problemu.

 

Czy dobrze zrobię wykonując badanie dodatkowe po zmianach konstrukcyjnych (poz. 6.7)????? W skład badania wchodzi zakres okresowego, czy pobieram tylko 82zł czy 82 zł+98 zł.??????Termin badania określam na rok od dnia badania??????

 

I jeszcze jedno silnik diesela jest cięższy czy mam żądać dokument z ważenia pojazdu????

 

Z góry dziękuję za pomoc i proszę o wypowiedź doświadczonych diagnostów, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, badanie po zmianach konstrukcyjnych czyli z zakresem OBT.

Terminu następnego badania możesz nie określać.

Jeżeli MW uległo zmianie to należy zważyć pojazd i ustalić obecną, nową MW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie ma zmian konstrukcyjnych. Silnik jest częścią zamienną, więc tylko rodzaj paliwa się zmienia. Ale ja nie jestem doświadczonym diagnostą, tylko początkującym praktykiem :cool:

 

Edyta: jak widać się myliłem :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Terminu następnego badania możesz nie określać.
Jezeli jest to z korzyścia dla klienta /np.zostało mu 3 m-ce/do kolejnego OBT to zawsze okreslam...
Jeżeli MW uległo zmianie to należy zważyć pojazd i ustalić obecną nową MW.
Oczywiście...Tylko czy nie będzie się to wiązało z zmiana nacisku na oś... :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, badanie po zmianach konstrukcyjnych czyli z zakresem OBT.

To faktycznie oczywiste, ale kwota już niekoniecznie.

Jedni kasują tylko dodatkowe a inni plus okresowe ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie ma zmian konstrukcyjnych. Silnik jest częścią zamienną,