Skocz do zawartości

Zbubione pokwitowanie, ksero zbiornika LPG


jelon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie i proszę Was o podpowiedź, gdyż jestem początkującym diagnostą i nie za bardzo wiem tak wybrnąć z tej sytuacji.

Trafił do mnie Klient po zatrzymaniu DR przez Policję, a pokwitowanie zgubił mając ze sobą tylko kartę pojazdu oraz ksero do zbiornika LPG.

I teraz tak, badania dodatkowego mu nie zrobię bo nie ma pokwitowania, więc Klient chce abym zrobił badanie okresowe którego też nie mogę wykonać, ponieważ nie mam DR. Klient jednak mi wmawia, że ma kartę pojazdu i na innej stacji robili już mu kiedyś BO na podstawie tego dokumentu.

I tu moje pytania:

1. Czy mam rację, że odmówiłem wykonania badania okresowego i dodatkowego?

2. Załóżmy, że Klient zdobędzie pokwitowanie to czy mogę zrobić BO wyznaczając nowy termin kolejnego badania, pomijając jak gdyby pokwitowanie ?

3. Czy mogę wykonać BO mając ksero dokumentu do zbiornika LPG ?

4. Czy Klient w tej sytuacji dostanie pozwolenie czasowe z WK ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad1 Wg mnie i mojego starostwa postąpiłeś prawidłowo.

Ad2 Wszystko zależy, od tego, jaki był powód zatrzymania DR.

Ad3 To zależy, tylko i wyłącznie, od Ciebie.

Ad4 Jeżeli będzie chciał, to dlaczego nie, tańszą wersją, praktykowaną u mnie, jest ksero DR z dopiskiem jaka była przyczyna zatrzymania i pieczątką WK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w/g mnie

Ad1 - tak

Ad2 - nowy termin,tylko wtedy,gdy na pokwitowaniu bedzie brak aktualnych badań technicznych,a jak jest inny powód zatrzymania DR,to najpierw załatwiasz pokwitowanie,a jak klient sobie życzy to jeszcze okresowe

Ad3 - myśle,że bym zrobił,jak dane zgadzają sie ze stanem faktycznym,Twoja odpowiedzialność

Ad4 - dostanie,a najlepiej tel.do swojego WK,i ustalicie strategie :D

ale,myśle,że jak już od Ciebie odjechał,to jużnie wróci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach