Skocz do zawartości

Linia Nussbaum


zulus1980

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś z kolegów posiada taką linie w pracy?Problem dotyczy badania amortyzatorów.Mam wrażenie że urządzenie błędnie wskazuje wyniki.Serwis tłumaczy że tak ma być.

 

[ Dodano: 01-07-2013, 21:54 ]

na tyle pokazuje zawsze poniżej po 50-40 %.Czy nowy czy stary samochód pokazuje np.Lewy przód 70% prawa strona przód 28%

Nie wiem jak odczytywać te wyniki a serwis kazał mi sadzać na tylną kanape osoby zęby wynik był wiarygodny...A co jak klient przyjedzie sam?A co jak poprosi o wydruk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam. Tył jest nieobciążony, więc zawsze pokazuje słabiej (jakbyś zwłoki teściowej w kufer wrzucił to będzie lepiej).

 

.Czy nowy czy stary samochód pokazuje np.Lewy przód 70% prawa strona przód 28%

 

A to masz już coś nie tak. Wygląda na złą kalibrację przyrządu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tyle pokazuje zawsze poniżej po 50-40 %.Czy nowy czy stary samochód pokazuje np.Lewy przód 70% prawa strona przód 28%

moim zdaniem źle jest ustawiona waga w urządzeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy czasami nie jest to kwestią zamontowanej wagi w urządzeniu??

 

[ Dodano: 01-07-2013, 22:14 ]

SKP na której pracuje jest wyposażona w linię MAHA (nie chce tu reklamować) i nie ma problemu jak w przypadkach opisanych powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pracuję na linii Nussbaum. U mnie nowy przód ma max 80%, nowy tył 70%. Przy "małych pojazdach nowy przód od 50 - 60%, tył 40-50%. Szczerze mówiąc to bardzo przyzwoite urządzenie. Jedyny problem jaki z nim mamy to raz dziennie się zawiesi i trzeba zresetować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tyle pokazuje zawsze poniżej po 50-40 %.Czy nowy czy stary samochód pokazuje np.Lewy przód 70% prawa strona przód 28%

Czy dobrze rozumiem, że tylko przednia oś daje te różnice między prawym a lewym?

Jeśli tak, to nie jest wina urządzenia pomiarowego, lecz ustawień w programie,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy "małych pojazdach... ... tył 40-50%

 

Honda Accord ostatniej generacji ma ok 25-35 % i jest to wynik ok. Ogólnie trzeba bardzo brać pod uwagę jaki pojazd stoi na płytach :)

 

Jedyny problem jaki z nim mamy to raz dziennie się zawiesi i trzeba zresetować.

 

U nas zdarza się czasem częściej niż raz. :) Potrafi czasem posypać błędami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda Accord ostatniej generacji ma ok 25-35 % i jest to wynik ok. Ogólnie trzeba bardzo brać pod uwagę jaki pojazd stoi na płytach :)

Zgadzam się z tą opinią. Dodam do tego, że małe "wyniki" wychodzą szczególnie w tych pojazdach, które mają "inaczej niż pionowo" umieszczony amortyzator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

małe "wyniki" wychodzą szczególnie w tych pojazdach, które mają "inaczej niż pionowo" umieszczony amortyzator.

Dokładnie, poza tym zmiana profilu opony potrafi znacznie wpłynąć na wynik pomiaru, dlatego ,,,

trzeba bardzo brać pod uwagę jaki pojazd stoi na płytach

ale my o takich drobiazgach wiemy,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko się zgadza co mówicie..Dziwią mnie głównie różnice na jednej osi pojazdu (przód). Nie jest to jednak powtarzalne przy każdym samochodzie.Złe wyniki w młodych autach z małym przebiegiem są mało prawdopodobne.Brak tłumienia drgań wyczuwalny jest przy samym zachowaniu pojazdu na płycie.Da się to wyczuć.Mam wrażenie że maszyna czasami "głupieje z wynikami". Bez serwisu sie pewnie nie obedzie.Zgadzam sie z tym ze MAHA jednak jest mniej awaryjna i wygodniejsza do pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.