zulus1980 Napisano 1 Lipiec 2013 Share Napisano 1 Lipiec 2013 Czy ktoś z kolegów posiada taką linie w pracy?Problem dotyczy badania amortyzatorów.Mam wrażenie że urządzenie błędnie wskazuje wyniki.Serwis tłumaczy że tak ma być. [ Dodano: 01-07-2013, 21:54 ] na tyle pokazuje zawsze poniżej po 50-40 %.Czy nowy czy stary samochód pokazuje np.Lewy przód 70% prawa strona przód 28% Nie wiem jak odczytywać te wyniki a serwis kazał mi sadzać na tylną kanape osoby zęby wynik był wiarygodny...A co jak klient przyjedzie sam?A co jak poprosi o wydruk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 1 Lipiec 2013 Share Napisano 1 Lipiec 2013 Ja mam. Tył jest nieobciążony, więc zawsze pokazuje słabiej (jakbyś zwłoki teściowej w kufer wrzucił to będzie lepiej). .Czy nowy czy stary samochód pokazuje np.Lewy przód 70% prawa strona przód 28% A to masz już coś nie tak. Wygląda na złą kalibrację przyrządu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 1 Lipiec 2013 Share Napisano 1 Lipiec 2013 na tyle pokazuje zawsze poniżej po 50-40 %.Czy nowy czy stary samochód pokazuje np.Lewy przód 70% prawa strona przód 28% moim zdaniem źle jest ustawiona waga w urządzeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 1 Lipiec 2013 Share Napisano 1 Lipiec 2013 Czy czasami nie jest to kwestią zamontowanej wagi w urządzeniu?? [ Dodano: 01-07-2013, 22:14 ] SKP na której pracuje jest wyposażona w linię MAHA (nie chce tu reklamować) i nie ma problemu jak w przypadkach opisanych powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 2 Lipiec 2013 Share Napisano 2 Lipiec 2013 Ja pracuję na linii Nussbaum. U mnie nowy przód ma max 80%, nowy tył 70%. Przy "małych pojazdach nowy przód od 50 - 60%, tył 40-50%. Szczerze mówiąc to bardzo przyzwoite urządzenie. Jedyny problem jaki z nim mamy to raz dziennie się zawiesi i trzeba zresetować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 2 Lipiec 2013 Share Napisano 2 Lipiec 2013 na tyle pokazuje zawsze poniżej po 50-40 %.Czy nowy czy stary samochód pokazuje np.Lewy przód 70% prawa strona przód 28% Czy dobrze rozumiem, że tylko przednia oś daje te różnice między prawym a lewym? Jeśli tak, to nie jest wina urządzenia pomiarowego, lecz ustawień w programie,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 2 Lipiec 2013 Share Napisano 2 Lipiec 2013 Przy "małych pojazdach... ... tył 40-50% Honda Accord ostatniej generacji ma ok 25-35 % i jest to wynik ok. Ogólnie trzeba bardzo brać pod uwagę jaki pojazd stoi na płytach Jedyny problem jaki z nim mamy to raz dziennie się zawiesi i trzeba zresetować. U nas zdarza się czasem częściej niż raz. Potrafi czasem posypać błędami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 2 Lipiec 2013 Share Napisano 2 Lipiec 2013 Honda Accord ostatniej generacji ma ok 25-35 % i jest to wynik ok. Ogólnie trzeba bardzo brać pod uwagę jaki pojazd stoi na płytach Zgadzam się z tą opinią. Dodam do tego, że małe "wyniki" wychodzą szczególnie w tych pojazdach, które mają "inaczej niż pionowo" umieszczony amortyzator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 2 Lipiec 2013 Share Napisano 2 Lipiec 2013 małe "wyniki" wychodzą szczególnie w tych pojazdach, które mają "inaczej niż pionowo" umieszczony amortyzator. Dokładnie, poza tym zmiana profilu opony potrafi znacznie wpłynąć na wynik pomiaru, dlatego ,,, trzeba bardzo brać pod uwagę jaki pojazd stoi na płytach ale my o takich drobiazgach wiemy,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zulus1980 Napisano 2 Lipiec 2013 Autor Share Napisano 2 Lipiec 2013 Wszystko się zgadza co mówicie..Dziwią mnie głównie różnice na jednej osi pojazdu (przód). Nie jest to jednak powtarzalne przy każdym samochodzie.Złe wyniki w młodych autach z małym przebiegiem są mało prawdopodobne.Brak tłumienia drgań wyczuwalny jest przy samym zachowaniu pojazdu na płycie.Da się to wyczuć.Mam wrażenie że maszyna czasami "głupieje z wynikami". Bez serwisu sie pewnie nie obedzie.Zgadzam sie z tym ze MAHA jednak jest mniej awaryjna i wygodniejsza do pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 2 Lipiec 2013 Share Napisano 2 Lipiec 2013 ze MAHA jednak jest mniej awaryjna i wygodniejsza do pracy dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.