Nikita_Bennet Napisano 15 Lipiec 2013 Share Napisano 15 Lipiec 2013 Szukam przyczepy i część oglądanych przeze mnie ma niestety prawie nieczytelny nr ramy.Czyli najlepiej będzie, aby sprzedawca udał się do WK po kwit o nabicie nr ramy i TZ, nabił na OSKP, potem mi sprzedał, a ja już z tymi kwitami do rejestracji na siebie? Idzie mi o to aby zmniejszyć liczbę wymian DR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 15 Lipiec 2013 Share Napisano 15 Lipiec 2013 .Czyli najlepiej będzie aby sprzedawca udał się do WK po kwit o nabicie nr ramy i TZ, nabił na OSKP, potem mi sprzedał a ja już z tymi kwitami do rejestracji na siebie? To zależy kto ma ponosić koszta nabicia numeru. Możesz numer nabić już Ty po kupnie i ponieść koszty opinii rzeczoznawcy, nabicia numeru i tabliczki zastępczej przed wyrobieniem DR. Druga opcja jest taka że całą procedurę robi stary właściciel wówczas po nabiciu on wyrabia nowy DR a Ty po kupnie drugi DR na siebie. Reasumując ja widzę to tak: Poprzedni właściciel opuszcza ci dobrych kilka stówek żeby starczyło na całą procedurą nabijania numeru a Ty to sobie załatwisz po kupnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nikita_Bennet Napisano 15 Lipiec 2013 Autor Share Napisano 15 Lipiec 2013 tylko z tymi przyczepami to chyba lepiej abym ja ją kupił już z nr ramy nadanym w PL? Stary VIN nie będzie figurował na mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 15 Lipiec 2013 Share Napisano 15 Lipiec 2013 Reasumując ja widzę to tak: Poprzedni właściciel opuszcza ci dobrych kilka stówek żeby starczyło na całą procedurą nabijania numeru a Ty to sobie załatwisz po kupnie Ja jednak zdecydowanie bym wolał kupić przyczepę z nadanym numerem, bo zawsze istnieje ryzyko, że rzeczoznawca stwierdzi coś co może stać się przeszkodą w adaniu nowego numeru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 15 Lipiec 2013 Share Napisano 15 Lipiec 2013 Idzie mi o to aby zmniejszyć liczbę wymian DR. a raczej powinno chodzić o to, żeby kupując być pewnym legalności nabywanego sprzętu. Lepiej nawet dopłacić sprzedającemu niż potem oddać nabytek legalnemu właścicielowi, a samemu zaliczyć współudział w paserce ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nikita_Bennet Napisano 15 Lipiec 2013 Autor Share Napisano 15 Lipiec 2013 zgadzam się z Tobą jak najbardziej jednak jak właściciel ma problem ze znalezieniem nr VIN/ramy, w DR zamiast zera jest litera "O", dokładając to że wiem że można zarejestrować pojazd który jest skradziony bo CEPiK nie jest połączony z pewną bazą, to po co ja mam się męczyć? Niech sprzedawca prostuje mamy kryzys a jemu zależy sprzedać, ja z kupnem mogę poczekać. Dziś obejrzałem dwie a mam jeszcze 4-5 ogłoszeń do objechania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 15 Lipiec 2013 Share Napisano 15 Lipiec 2013 Ja jednak zdecydowanie bym wolał kupić przyczepę z nadanym numerem, bo zawsze istnieje ryzyko, że rzeczoznawca stwierdzi coś co może stać się przeszkodą w adaniu nowego numeru. a raczej powinno chodzić o to, żeby kupując być pewnym legalności nabywanego sprzętu. Czytając wasze wypowiedzi też w sumie doszedłem do takiego wniosku lepiej kupić z nabitym numerem ew. po nabiciu nie wyrabiać nowego DR aby ograniczyć wyrabianie niepotrzebnych dokumentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.