tomek25paz Napisano 1 Październik 2013 Napisano 1 Październik 2013 Witam serdecznie. Zaglądam na to forum już od dłuższego czasu i obserwując poziom dyskusji wydaje mi się, że właśnie tutaj znajdę pomocne osoby. Jestem studentem Politechniki Krakowskiej na kierunku Transport i jest właśnie w trakcie pisania pracy inżynierskiej. Temat pracy " Rozwój metod okresowych badań technicznych pojazdów". W pracy dyplomowej chciałbym przeanalizować obowiązujące obecnie metody oraz zakres badań na SKP, ocenić ich skuteczność oraz ewentualnie zaproponować rozszerzenie zakresu badań o kolejne metody. Zależy mi na opinii bardziej doświadczonych kolegów. Liczę na zrozumienie. Pozdrawiam. Cytuj
grzegorz70 Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 obowiązujące obecnie metody oraz zakres badań na SKP, Obecnie obowiązuje nas Dz.U. poz. 996 z dnia 26 czerwca 2012. Cytuj
duchu Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 " rozwój' ? nie wiem czy to właściwe określenie Cytuj
biker100 Napisano 2 Październik 2013 Napisano 2 Październik 2013 " rozwój' to już sprawa piszącego, recenzenta oraz promotora. Cytuj