Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Zaloguj się, aby obserwować  
tomek25paz

PRACA INŻYNIERSKA-proszę o zabranie głosu w dyskusji.

Polecane posty

tomek25paz

Witam serdecznie. Zaglądam na to forum już od dłuższego czasu i obserwując poziom dyskusji wydaje mi się, że właśnie tutaj znajdę pomocne osoby. Jestem studentem Politechniki Krakowskiej na kierunku Transport i jest właśnie w trakcie pisania pracy inżynierskiej. Temat pracy " Rozwój metod okresowych badań technicznych pojazdów". W pracy dyplomowej chciałbym przeanalizować obowiązujące obecnie metody oraz zakres badań na SKP, ocenić ich skuteczność oraz ewentualnie zaproponować rozszerzenie zakresu badań o kolejne metody. Zależy mi na opinii bardziej doświadczonych kolegów. Liczę na zrozumienie. Pozdrawiam.

grzegorz70
obowiązujące obecnie metody oraz zakres badań na SKP,

Obecnie obowiązuje nas Dz.U. poz. 996 z dnia 26 czerwca 2012.

duchu

" rozwój' ? nie wiem czy to właściwe określenie :D

biker100
" rozwój'
to już sprawa piszącego, recenzenta oraz promotora.

tomek25paz

To rozporządzenie jest mi znane, ale dzięki. Chodzi mi bardziej o wasze opinie czy obecnie stosowane metody są wystarczająco skuteczne i czy zakres badania nie powinno się rozszerzyć. Przykładowo układ hamulcowy jest kontrolowany pod względem skuteczności i sprawności. Jeżeli tylko wskaźnik skuteczności hamowania jest prawidłowy, oraz różnica sił hamowania na jednej osi oraz nierównomierność siły hamowania jest w normie to uznajemy, że układ hamulcowy jest w normie. Teraz pytanie czy nie warto by było rozszerzyć badania np. uwzględniają w nich poziom zawodnienia płynu hamulcowego?