Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Hajo

Kawasaki ZR750,dane techniczne-potrzebuję nacisk na osie

Polecane posty

Hajo

Witam,potrzebuję danych technicznych KAWASAKI ZR750,a dokładnie -naciski na oś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog
KAWASAKI ZR750

coś więcej podaj rok produkcji vin :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aboz

darkdog, po co Ci? Sam kombinuj... :x:lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog
darkdog, po co Ci? Sam kombinuj...

mnie to nie potrzebne :-D więc nie będę kombinował :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biker100
Witam,potrzebuję danych technicznych KAWASAKI ZR750,a dokładnie -naciski na oś.
:

oś przednia - 2,31kN

oś tylna - 3,58kN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abcs

Dane z tabliczek: Przód- 1,41kN; 1,52kN; 1,58kN (w zależności od rocznika, ogumienia itp.). Tył: 2,50kN (160/60 ZR17); 2,53kN(180/55 ZR17).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog
Dane z tabliczek

szczerze powiedziawszy nie spotkałem się jeszcze z naciskami na TZ w motocyklu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesław
szczerze powiedziawszy nie spotkałem się jeszcze z naciskami na TZ w motocyklu
czasami nie ma nawet DMC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abcs
Dane z tabliczek

szczerze powiedziawszy nie spotkałem się jeszcze z naciskami na TZ w motocyklu

A ja się spotykałem często. Przykładem powyższe dane :)

5ae1a5c788fea_TabliczkakawaZR750.thumb.jpg.53550c5b5798580fb20b455203a84a5a.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick
szczerze powiedziawszy nie spotkałem się jeszcze z naciskami na TZ w motocyklu

 

W europejskich fakt nie ma bo na TZ jest tylko głośność, resztę trzeba sobie ustalić, ale właśnie w amerykańskich są masy tylko trza sobie umieć przeliczyć :cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.