DARIO64 Napisano 26 Październik 2013 Napisano 26 Październik 2013 Będę potrzebował danych do zbieżności .Nie wiem który rocznik i jaka wersja . Może wszystkie mają jednakowo . Cytuj
Psuj Napisano 26 Październik 2013 Napisano 26 Październik 2013 Teraz potrzebujesz czy może być na poniedziałek? I pamiętaj, że praktycznie każdemu merolowi trzeba rozeprzeć koła z siłą 110 Nm (trzeba rozpórkę, dlatego my nie robimy meroli ). No i wiele ma parametry zależne od wysokości zawieszenia... Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
darkdog Napisano 26 Październik 2013 Napisano 26 Październik 2013 Będę potrzebował danych do zbieżności Mówisz i masz Dareczku typ 668i 670 Z.0st+-4min poch.koła (nie regulowany)1st+-20min wyp.sworznia zwr.3st30min+-30mni Cytuj
DARIO64 Napisano 26 Październik 2013 Autor Napisano 26 Październik 2013 Teraz potrzebujesz czy może być na poniedziałek? Klient miał być 2 godziny temu . I pamiętaj, że praktycznie każdemu merolowi trzeba rozeprzeć koła z siłą 110 Nm (trzeba rozpórkę, dlatego my nie robimy meroli ) Nigdy tego nie stosowaliśmy i jakoś nie narzekają . No i wiele ma parametry zależne od wysokości zawieszenia Głupio pisać ale na Sprintery to chyba na nas nie ma w powiecie . [ Dodano: 26-10-2013, 10:15 ] Z.0st+-4min Czyli tak jak myślałem . Cytuj
pentagram Napisano 26 Październik 2013 Napisano 26 Październik 2013 Wszystkie mają takie same dane regulacyjne: Cytuj
darkdog Napisano 26 Październik 2013 Napisano 26 Październik 2013 Czyli tak jak myślałem . Pewnie tak Cytuj
danielg539 Napisano 27 Październik 2013 Napisano 27 Październik 2013 I pamiętaj, że praktycznie każdemu merolowi trzeba rozeprzeć koła z siłą 110 Nm (trzeba rozpórkę, dlatego my nie robimy meroli ). No i wiele ma parametry zależne od wysokości zawieszenia... Vario to typowa ciężarówka ze sztywnymi osiami i nie trzeba żadnych przyrządów specialnych do ustawienia zbieżności. Cytuj
blakop Napisano 27 Październik 2013 Napisano 27 Październik 2013 Vario to typowa ciężarówka ze sztywnymi osiami Momencik - możesz rozwinąć tą myśl? Co to znaczy sztywna oś i dlaczego oznacza to ciężarówkę?? Cytuj
JANUSZ60 Napisano 27 Październik 2013 Napisano 27 Październik 2013 Co to znaczy sztywna oś i dlaczego oznacza to ciężarówkę?? Miał na myśli, że typowa dla nas np; Star, Jelcz,,, Cytuj
blakop Napisano 27 Październik 2013 Napisano 27 Październik 2013 Szczegóły proszę. Co tp znaczy sztywna oś. Sztywny przedni most? Bez zawieszenia niezależnego?? Cytuj
blakop Napisano 27 Październik 2013 Napisano 27 Październik 2013 NIE - ja słownie proszę o normalne wyjaśnienie- bez technicznych sztuczek...Zawieszenie zależne i niezależne? O to chodzi?? Cytuj
Grzegorz Łódź Napisano 27 Październik 2013 Napisano 27 Październik 2013 Zawieszenie zależne Zawieszenie zależne charakteryzuje się tym, że prawe i lewe koła jednej osi osadzone są na wspólnym elemencie, którym może być belka osi (gdy oś nie jest napędzana) lub sztywny most napędowy. Zmiana położenia jednego z tych kół, wywołana nierównością drogi, automatycznie wymusza zmianę położenia drugiego koła. Wadą zawieszenia tego typu jest też stosunkowo duża masa elementu łączącego koła, co z kolei wymusza zwiększenia sztywności zawieszenia i pogarsza płynność ruchu samochodu. Stosunkowo prosta konstrukcja i duża wytrzymałość takiego zawieszenia powoduje, że są stosowane w samochodach terenowych i ciężarowych. i niezależne? Zawieszenie niezależne charakteryzuje się tym, że prawe i lewe koła jednej osi nie są mechanicznie powiązane ze sobą i mogą niezależnie od siebie zmieniać położenie względem kadłuba pojazdu. Poprzez dobór wymiarów i ustawienia elementów wodzących zawieszenia niezależnego można uzyskać odpowiednie warunki współpracy opony z jezdnią. Mniejsza masa całego zespołu umożliwia zmniejszenie sztywności zawieszenia i tym samym osiągnięcie wyższego komfortu jazdy. We współczesnych samochodach osobowych stosowane są liczne rodzaje niezależnych zawieszeń kół, które znacznie różnią się budową i własnościami. http://www.auto-era.pl/encyk.php?nr=41 Cytuj
darkdog Napisano 27 Październik 2013 Napisano 27 Październik 2013 NIE - ja słownie proszę http://www.infosamochody.pl/artykul,id_m-65,t-elementy_i_rodzaje_zawieszenia.html Cytuj
danielg539 Napisano 27 Październik 2013 Napisano 27 Październik 2013 Momencik - możesz rozwinąć tą myśl? Co to znaczy sztywna oś i dlaczego oznacza to ciężarówkę?? Widzę, że koledzy już wyjaśnili tą kwestję ale ogólnie chodziło mi o zawieszenie zależne, bo w przypadku takiego zawieszenia zmiana obciążenia pojazdu praktycznie nie przekłada się na wzajemną zmianę położenia koła lewego względam prawego. Cytuj
Jacdiag Napisano 27 Październik 2013 Napisano 27 Październik 2013 ale ogólnie ochozio mi Cytuj Wszystkie drogi prowadzą do . . . ... trumny
danielg539 Napisano 27 Październik 2013 Napisano 27 Październik 2013 danielg539 napisał/a:ale ogólnie ochozio mi Jacdiag, chodziło o chodziło Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.