gregorio23 Napisano 6 Listopad 2013 Napisano 6 Listopad 2013 Co o tym myslicie. http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Ciezkie-czasy-dla-konstruktorow-pojazdow-SAM,wid,16145943,wiadomosc.html Cytuj
blakop Napisano 6 Listopad 2013 Napisano 6 Listopad 2013 Nie ma co myśleć - autor artykułu = Twój post jest niezgodny z zasadami - popraw, co masz do poprawienia - inaczej dostajesz ostrzeżenie ! . Cytuj
Marek1 Napisano 6 Listopad 2013 Napisano 6 Listopad 2013 I to do kwadratu: Zakres oraz sposób przeprowadzenia badań zgodności z warunkami technicznymi pojazdów zbudowanych przy wykorzystaniu nadwozia, podwozia lub ramy konstrukcji własnej określa Rozporządzenie Ministra Infrastruktury (Dz.U. Nr 238, poz. 2395). !!! Cytuj
DARIO64 Napisano 6 Listopad 2013 Napisano 6 Listopad 2013 No i się zacznie , ludzie się naczytają i dawaj do OSKP bo na wp napisali . Cytuj
Marek1 Napisano 6 Listopad 2013 Napisano 6 Listopad 2013 Jedyna użyteczna informacja to ta z filmiku, że pojazdy takie są rejestrowane bez szczególnych procedur w innych krajach. Natomiast czy pojazdy takie spełnią wymagania wynikające z daty I rej czyli 2013r. np. dot czystości spalin, czy wyposażenia w OBD i EVAP to następna para kaloszy... Cytuj
DMG1 Napisano 7 Listopad 2013 Napisano 7 Listopad 2013 Wynika z tego , że pojazdy sprowadzone , a nie produkowane seryjnie (znaczy niehomologowane) zamiast DIP-u , powinny być przedstawione na badanie typu "sam" na przykład w ITS-ie. Ale znając naszą rzeczywistość to nikt nad tym nie pomyśli , a zaczną krzyczeć , że działamy wbrew Uni. Cytuj
blakop Napisano 7 Listopad 2013 Napisano 7 Listopad 2013 DMG1 - jeśli będzie to pojazd nowy, to dokładnie tak jest... Natomiast pojazd już zarejestrowany w kraju pochodzenia to tylko badanie... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.