Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Paprock

Boxer po zabudowie, a dane na tabliczkach.

Polecane posty

Paprock

Podwójna kabina 7 miejsc, z tyłu krótka skrzynia kryta plandeką.

Boxer.JPG.f0b99886b299372378e87209351fb2fc.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biker100

No ale F.3 niezgodne z TZ oraz naj. dop. nacisk osi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aboz

Ewidentnie niezgodność danych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64

Jaki jest numer homo na tej tabliczce po prawej ? Bo albo jestem ślepy ,albo PL*4155*01. Słabo widać .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pentagram

PL*4195*01, ten z DR :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64

PL*4195*01 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aboz

I co to za zabudowa niby była? Bo doka w Boxerze to chyba z fabryki wyszła. I dlaczego miałyby się zmienić wartości w DR naprzeciw TZ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biker100
PL*4195*01 ?
dokładnie tak,
PL*4195*01, ten z DR :)

 

I co to za zabudowa niby była? Bo doka w Boxerze to chyba z fabryki wyszła. I dlaczego miałyby się zmienić wartości w DR naprzeciw TZ?
słuszna uwaga.

741px-Peugeot_Boxer_Doppelkabine.JPG.1c6f7e7765ae882a916ed3e5715778c7.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

PL*4195*01

Weź się loguj, hasła przypominaj... i tak ze trzy razy wywali cię, bo niedowidać :hah:

Na specjalne życzenie proszę bardzo :roll:

2013-11-07-2506.thumb.jpg.e5e352de5886290fbdaf27fe1ccbdb9c.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64

Jeszcze podajcie wariant ,bo też słabo widac .YCBMHC ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock
I co to za zabudowa niby była? Bo doka w Boxerze to chyba z fabryki wyszła. I dlaczego miałyby się zmienić wartości w DR naprzeciw TZ?

No identyczna jak w załączniku bikera ino plandeką kryta.

No jest tabliczka kto zabudowę wykonał.

Na dzisiaj sprawa martwa, mają wyciąg dostarczyć, co jakby nie zmienia faktu odnośnie danych.

Nie lubię takich spraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biker100
YCBMHC ?
tak to odczytuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aboz
YCBMHC
yhy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64

Jeżeli YCBMHC -5790

YCBMAC - 5990

Tyle na dzisiaj .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock
eszcze podajcie wariant ,bo też słabo widac .YCBMHC ?

Nosz taś taś jak nie będzie widać :D

5ae1a5c9aeef3_BoxerTyp.JPG.bf4b03e2b6b8a69d6209e708897eff31.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aboz
Jeżeli YCBMHC -5790

YCBMAC - 5990

Czyli, że zła tabliczka lub zły wariat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64
I co to za zabudowa niby była? Bo doka w Boxerze to chyba z fabryki wyszła. I dlaczego miałyby się zmienić wartości w DR naprzeciw TZ?

Z fabryki wyszła rama ,zabudowę robił LUBOS(robią też izotermy) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź

Pewnie sprawa zakończy się wymianą TZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock
Czyli, że zła tabliczka lub zły wariat?

No nie mogę z Wami no :evil:

Ta aboz :evil: zły wariat :evil:

Tam z tabliczkami... dobrze, że humor jest :ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aboz
Z fabryki wyszła rama ,zabudowę robił LUBOS(robią też izotermy) .
Tyle, że TZ z waria(n)tem ma niewiele wspólnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64

Tabliczka pójdzie do wymiany . YCBMHC -5790kg ,jest na 6-7 miejsc i nacisk na oś ma większy .

YCBMAC - 5990kg , jest na 2-3 miejsc .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

Tak, tabliczka do wymiany tylko która?

Czy pierwszy etap (Peugeot) ma dostosować tabliczkę do parametrów po zabudowie,

czy kończący drugi etap zabudowy (Lubos) ma obowiązek umieścić nowe dane na tabliczce jako nazwijmy to finalny producent???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aboz
Tak, tabliczka do wymiany tylko która?

Czy pierwszy etap (Peugeot) ma dostosować tabliczkę do parametrów po zabudowie,

Z typa wygląda na błąd Francuzów, więc z pierwszego etapu.
czy kończący drugi etap zabudowy (Lubos) ma obowiązek umieścić nowe dane na tabliczce jako nazwijmy to finalny producent???
I tu chyba nie zaszła zmiana parametrów z TZ, więc nie ma konieczności umieszczania nowych. Zmianie uległa MW i ładowność, ale tych na TZ ni chu chu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64

Przybędzie trzecia ,zastępcza ,będzie wszystko wiadomo . :evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.