milosz Napisano 12 Listopad 2013 Napisano 12 Listopad 2013 Koledzy potrzebuję małej konsultacji. W Wartburgu 353 jest w dowodzie wpisany pełny VIN, zgadza się on z tabliczką znamionową. Natomiast wybity jest dziwnie bo połowa jest nabita na belce za silnikiem a pozostała część na wzmocnieniu przed silnikiem. Wartburg kupiony w Peweksie od nowości w Polsce. Czy spotkaliście się z czymś takim? Cytuj
milosz Napisano 12 Listopad 2013 Autor Napisano 12 Listopad 2013 Na tabliczce jest 17 znaków (1987r): Cytuj
Paprock Napisano 12 Listopad 2013 Napisano 12 Listopad 2013 Wartburgu 353 jest w dowodzie wpisany pełny VIN Na tabliczce jest 17 znaków (1987r): numeru identyfikacyjnego VIN nie wymaga się dla pojazdu zarejestrowanegopo raz pierwszy przed dniem 1 stycznia 1995 r. Jak to wygląda na oryginalne to mi się podoba tak jak jest i wcale bym tego nie ruszał. Poza tym w polu numerowym na ramie brakuje jednego zera z trzech, a przynajmniej na tabliczce widnieją trzy po 353. Może to było tak, że to jest taki twór co miał numer nadwozia/podwozia/ramy/silnika czy jakoś tak, co po połączeniu dało to co na tabliczce napisano. Po mojemu należało przyjąć 22 41100 jako numer ramy, a nie VIN-y tworzyć, albo resztę dobić czego komuś w PRL-u zapomniało się zrobić. A może tak szły auta do PEWEXU. Cytuj
markes30 Napisano 14 Listopad 2013 Napisano 14 Listopad 2013 Mi też wygląda na oryginał, tylko ktoś kiedyś nadgorliwie przepisał cały VIN z tabliczki a powinien tylko numer nadwozia z belki przedniej. Może ktoś z doświadczonych kolegów to potwierdzi ? Cytuj
eborg Napisano 14 Listopad 2013 Napisano 14 Listopad 2013 a powinien tylko numer nadwozia z belki Raczej nr ramy. Rzeczywiście , kiedyś były pisane tylko te nr z ramy na przodzie. Nie ulega jednak wątpliwości , że jest tu jakaś "kaszana", bo te znaki na belce za chłodnicą + znaki na ramie z przodu powinny dać 17 cyfr (tak jak na TZ). Cytuj
wiesław Napisano 14 Listopad 2013 Napisano 14 Listopad 2013 Gdzie znajduje się chłodnica,z przodu ,czy za silnikiem?,numer nabity z przodu ramy składa się z dwóch części- 22- jest to rok produkcji [1987] dalej -41100- jest to numer ramy i taki powinien być w dowodzie rej,po przeniesieniu chłodnicy z tyłu na przód numer został przeniesiony na tył silnika i to był czas w którym przygotowywano się do VINu ,dlatego nabito część SNE 353 00 H 22 na nowym miejscu,jednocześnie wybijając na starym miejscu tylko nr ramy 22.41100 Cytuj
milosz Napisano 15 Listopad 2013 Autor Napisano 15 Listopad 2013 Chłodnica jest z przodu. Jest to jeden z ostatnich egzemplarzy z silnikiem dwusuwowym. Dziękuję kolegom z pomoc. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.