Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

milosz

Wartburg dziwny VIN

Polecane posty

milosz

Koledzy potrzebuję małej konsultacji. W Wartburgu 353 jest w dowodzie wpisany pełny VIN, zgadza się on z tabliczką znamionową. Natomiast wybity jest dziwnie bo połowa jest nabita na belce za silnikiem a pozostała część na wzmocnieniu przed silnikiem. Wartburg kupiony w Peweksie od nowości w Polsce. Czy spotkaliście się z czymś takim?

5ae1a5cae99b3_IMG_5298(Kopiowanie).JPG.1b4a39246f18f18d15d632a9d5adfbf7.JPG

5ae1a5cb17ab2_IMG_5297(Kopiowanie).thumb.JPG.a81cf05356508a8c92f272e4c6357963.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eborg

Na TZ też masz 18 znaków?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milosz

Na tabliczce jest 17 znaków (1987r):

5ae1a5cb42e87_IMG_5293(Kopiowanie).thumb.JPG.b1b361dc32669f3fd230609dc1d198fb.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock
Wartburgu 353 jest w dowodzie wpisany pełny VIN
Na tabliczce jest 17 znaków (1987r):
numeru identyfikacyjnego VIN nie wymaga się dla pojazdu zarejestrowanego

po raz pierwszy przed dniem 1 stycznia 1995 r.

Jak to wygląda na oryginalne to mi się podoba tak jak jest i wcale bym tego nie ruszał.

Poza tym w polu numerowym na ramie brakuje jednego zera z trzech, a przynajmniej na tabliczce widnieją trzy po 353.

Może to było tak, że to jest taki twór co miał numer nadwozia/podwozia/ramy/silnika czy jakoś tak, co po połączeniu dało to co na tabliczce napisano.

Po mojemu należało przyjąć 22 41100 jako numer ramy, a nie VIN-y tworzyć, albo resztę dobić czego komuś w PRL-u zapomniało się zrobić.

A może tak szły auta do PEWEXU. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markes30

Mi też wygląda na oryginał, tylko ktoś kiedyś nadgorliwie przepisał cały VIN z tabliczki a powinien tylko numer nadwozia z belki przedniej. Może ktoś z doświadczonych kolegów to potwierdzi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eborg
a powinien tylko numer nadwozia z belki

 

Raczej nr ramy.

Rzeczywiście , kiedyś były pisane tylko te nr z ramy na przodzie.

Nie ulega jednak wątpliwości , że jest tu jakaś "kaszana", bo te znaki na belce za chłodnicą + znaki na ramie z przodu powinny dać 17 cyfr (tak jak na TZ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesław

Gdzie znajduje się chłodnica,z przodu ,czy za silnikiem?,numer nabity z przodu ramy składa się z dwóch części- 22- jest to rok produkcji [1987] dalej -41100- jest to numer ramy i taki powinien być w dowodzie rej,po przeniesieniu chłodnicy z tyłu na przód numer został przeniesiony na tył silnika i to był czas w którym przygotowywano się do VINu ,dlatego nabito część SNE 353 00 H 22 na nowym miejscu,jednocześnie wybijając na starym miejscu tylko nr ramy 22.41100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milosz

Chłodnica jest z przodu. Jest to jeden z ostatnich egzemplarzy z silnikiem dwusuwowym. Dziękuję kolegom z pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.