duchu Napisano 26 Listopad 2013 Napisano 26 Listopad 2013 Pytanie do kolegów którzy maja na OBT STAR-a 266. Pogoniłem za nadmierne luzy na drążkach 2 osi w Starze 266. No i na drugi dzień miałem tel od mechanika, "który na takich zęby zjadł" że ten typ tak ma bo "nie skręci".Tylko ze 3 os luzów nie miała. Czy on naprawdę tak ma? Cytuj
ketiw38 Napisano 26 Listopad 2013 Napisano 26 Listopad 2013 To powiem wprost - niech ten mechanik podbije mu przegląd. Drążki reakcyjne z tego co wiem występują w więcej pojazdach - więc nie sądzę, żebyś ty się mylił. Cytuj
IVVO Napisano 26 Listopad 2013 Napisano 26 Listopad 2013 W 266 jest 6 drążków, 3 na każdą oś, 2 dolne jeden górny i mają być "sztywne" Cytuj
mmiodzio Napisano 26 Listopad 2013 Napisano 26 Listopad 2013 Drążki reakcyjne wzdłużne na swożniach nie mają mieć prawa żadnych luzów.To nie jest mechanik. Cytuj
darkdog Napisano 26 Listopad 2013 Napisano 26 Listopad 2013 Drążki reakcyjne wzdłużne na swożniach nie mają mieć prawa żadnych luzów.To nie jest mechanik. czyli piekarz Witam Przyjacielu Cytuj
kowal Napisano 26 Listopad 2013 Napisano 26 Listopad 2013 Miodzio. skąd my to znamy............... Cytuj
Psuj Napisano 26 Listopad 2013 Napisano 26 Listopad 2013 No i na drugi dzień miałem tel od mechanika, Z nimi tak już jest. Nie dość, że dziadowi zarobek dajesz to jeszcze ci dupę obrobi. Ostatnio jeden "fachowiec" powiedział mojemu klientowi (po N), że amortyzator nie jest zły, jest mokry, bo jest nasmarowany (cały 1% przyczepności...) Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
mmiodzio Napisano 26 Listopad 2013 Napisano 26 Listopad 2013 Witam Cię Piotrze. [ Dodano: 26-11-2013, 21:46 ] Fiedorku drogi dobrze że mamy to za sobą. Cytuj
darkdog Napisano 26 Listopad 2013 Napisano 26 Listopad 2013 Miodzio. skąd my to znamy............... z wykopalisk Z nimi tak już jest. Nie dość, że dziadowi zarobek dajesz to jeszcze ci dupę obrobi. Ostatnio jeden "fachowiec" powiedział mojemu klientowi (po N), że amortyzator nie jest zły, jest mokry, bo jest nasmarowany (cały 1% przyczepności...) takich przypadków Macieju możemy podawać co nie miara,Panie ten sworzeń był dobry,mało nie wypadł z wahacza,zastanawia mnie,kiedy użytkownicy poj.zrozómią ze BT nie jest złem Cytuj
mmiodzio Napisano 26 Listopad 2013 Napisano 26 Listopad 2013 " że amortyzator nie jest zły, jest mokry, bo jest nasmarowany (cały 1% przyczepności...) A ja z takimi pajacami to wogóle nie dyskutuje. Cytuj
darkdog Napisano 26 Listopad 2013 Napisano 26 Listopad 2013 A ja z takimi pajacami to wogóle nie dyskutuje. ze mą też Cytuj
marbie Napisano 27 Listopad 2013 Napisano 27 Listopad 2013 Ja zawsze odsyłam do takiego "mechanika" żeby on mu w takim razie wbił pieczątkę. Wozy strażackie do mnie przyjeżdżają i ani grama luzu tam nie mają. On "zęby zjadł" bo wiecznie po sobie musi "naprawiać" Cytuj
endriu Napisano 15 Grudzień 2013 Napisano 15 Grudzień 2013 Do drążków reakcyjnych w 266 podchodzę z młotkiem-uderzenie w główkę sworznia nie może spowodować przesunięcia w gnieżdzie. Cytuj
markes30 Napisano 15 Grudzień 2013 Napisano 15 Grudzień 2013 Do drążków reakcyjnych w 266 podchodzę z młotkiem-uderzenie w główkę sworznia nie może spowodować przesunięcia w gnieżdzie. Jak by w moim pojeździe mi tak zrobił mechanik to zrobił bym mu to: podchodzę z młotkiem-uderzenie w główkę sworznia nie może spowodować przesunięcia w gnieżdzie. Cytuj
Karol Napisano 16 Grudzień 2013 Napisano 16 Grudzień 2013 Do drążków reakcyjnych w 266 podchodzę z młotkiem-uderzenie w główkę sworznia nie może spowodować przesunięcia w gnieżdzie. Jak by w moim pojeździe mi tak zrobił mechanik Jeśli jeździsz starem 266 to pewnie kolega by CI tak sprawdził drążki reakcyjne:) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.