Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Zaloguj się, aby obserwować  
duchu

MB sprinter uciąg na haku

Polecane posty

duchu

Koledzy taka sytuacja MB Sprinter 906 2011 r: konener ,w BRIEFie: mw 2500 kg DMC 3500, DMC zesp.5500. poz .O1-3500kg? Tabliczka znamionowa wygląda na orginał. Spotkaliście takiego? Zostawić uciąg czy ograniczyć?Jakby do tego nie podejść matematyka nie pasuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eborg

MMC(O1)= 3500, a dlaczego nie?

Zostawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64

W teju chwili nie za bardzo mam czas , masz może numer homologacji ?

Coś mi tu śmierdzi . O1.3500 jest możliwe ale nie daję brudu spod paznokcia czy akurat przy takiej masie zestawu .Jest rozpiętość w katalogu .Może być ciężko jednoznacznie znaleźć ,chyba że zawołasz homo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
duchu
MMC(O1)= 3500, a dlaczego nie?

Zostawić.

Tylko czy doczytałes: MW:2500; DMC:3500;DMC zespołu:5500. Gdyby było:7000kg to bym sie nie martwił ale to jest cieżarowy do 3.5t,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eborg

Przecież to jest MMC przyczepy , a nie DMC.

Nie twierdzę , że nie może być inaczej w homo, jeśli masz dojście do homo - sprawdź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
duchu

Tak mmc przyczepy to 3500kg. Nie jestem zwolennikiem matematyki przy ustalaniu uciągu ale nic nie wychodzi. A to ciężarowy do 3.5 t i nie ma tu zastosowania przepis o 40% przeciażeniu przyczepy.Moge nr homo podac moze ktos ma dostęp: e1*2007/46*0300 VIN WDB9061351N52xxxx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eborg

Chyba źle spisałeś nr homo.

A co Ty tam chcesz odejmować?

Przecież MMC , to jest wartość którą podaje producent.

MMC nijak ma się do tego co pojazd może ciągnąć.

Tak przynajmniej ja to rozumiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

Rama SPRINTERA jest wykonana z profili zamkniętych - to nie jest PEŁNA RAMA!!! Jej wrażliwość jest szczególnie potęgowana przy ciągnięciu przyczepy właśnie!!!

 

Stąd każdy nowy SPRINTER ma O1/O2 = 2000/750!!!

 

Skąd ten pomysł, żeby mu dać 3500 kg?? :shock:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biker100
Skąd ten pomysł, żeby mu dać 3500 kg?? :shock:

blakop już mu dano

w BRIEFie: mw 2500 kg DMC 3500, DMC zesp.5500. poz .O1-3500kg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

PRZEPRASZAM - nie doczytałem. Kolego - podaj rocznik i nr homo.

Parametry są wielce nieprawdopodobne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biker100
Stąd każdy nowy SPRINTER ma O1/O2 = 2000/750!!!

rzeczywiście jest tak jak piszesz, O.1 - max 2000kg, O.2 - 750kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
duchu

Homo e1*2007/46*0300 rocznik 2012

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

Na 1000% ma 2000 na haku. Nie ma opcji na więcej!!

Ale niech koledzy z dostępem do katalogu potwierdzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
duchu

Tylko że jak pisałem w Briefie jest 3500 kg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64
E1.2007/46*0300

Jeszcze powinna być gwiazdka i dwie cyfry .Pomijając to ,dla E1*2007/46*0300*04 może być 3500 ale zestaw 7000 , dla E1*2007/46*0300*02 może być 2800 ale zestaw 6300 . Pozostałe bez względu na końcówkę (01,02,03,04) przy zestawie 5500 ,O1. 2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
duchu

Na tabliczce jest e1*2007/46*0300 a w Briefie E1*2007/46*0300*04 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biker100
w Briefie E1*2007/46*0300*04

 

czyli masz odpowiedź:

 

E1.2007/46*0300

Jeszcze powinna być gwiazdka i dwie cyfry .Pomijając to ,dla E1*2007/46*0300*04 może być 3500 ale zestaw 7000 , dla E1*2007/46*0300*02 może być 2800 ale zestaw 6300 . Pozostałe bez względu na końcówkę (01,02,03,04) przy zestawie 5500 ,O1. 2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64
E1*2007/46*0300*04

No to tak jak napisałem ,chyba żeby udało się ustalić jeszcze wariant i wersję .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
duchu

Tylko jeszcze mi wytłumaczcie skąd sie bierze na tabliczce 5500 kg zespołu? Błąd producenta-dealera?Bo tabliczka wygląda na orginał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biker100
Tylko jeszcze mi wytłumaczcie skąd sie bierze na tabliczce 5500 kg zespołu?
wartość ta wg. powyższych informacji dla mnie jest prawidłowa, błąd moim skromnym zdaniem tkwi w zapisie poz. O1. w briefie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

A ja nie rozumiem...

 

E1*2007/46*0300*04 może być 3500

 

ALE:

 

Pozostałe bez względu na końcówkę (01,02,03,04) przy zestawie 5500 ,O1. 2000

 

No to w końcu ile ma mieć...

 

Bo ja to czytam tak:

" e1*2001.....04" może mieć O1=3500, no chyba że dany pojazd ma zestaw (F3) = 5500, to wtedy zawsze pod tym numerem homo O1=2000"

 

Czy tak??

 

Czyli odpowiedź dla tego auta brzmi - MMC = 2000 kg - i jest to zgodne (akurat - bo ie musi) z wyliczeniem matematycznym z tabliczki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64
Bo ja to czytam tak:

" e1*2001.....04" może mieć O1=3500, no chyba że dany pojazd ma zestaw (F3) = 5500, to wtedy zawsze pod tym numerem homo O1=2000"

 

Czy tak??

Tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

No to duchu masz odpowiedź. Dla tego auta O1 wyłącznie 2000 kg przy takim zestawie co masz na TZ... Zapis w DR jest błędny. Rolą WK jest to wyjaśnić i tyle...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.