duchu Napisano 3 Grudzień 2013 Napisano 3 Grudzień 2013 Koledzy taka sytuacja MB Sprinter 906 2011 r: konener ,w BRIEFie: mw 2500 kg DMC 3500, DMC zesp.5500. poz .O1-3500kg? Tabliczka znamionowa wygląda na orginał. Spotkaliście takiego? Zostawić uciąg czy ograniczyć?Jakby do tego nie podejść matematyka nie pasuje. Cytuj
eborg Napisano 3 Grudzień 2013 Napisano 3 Grudzień 2013 MMC(O1)= 3500, a dlaczego nie? Zostawić. Cytuj
DARIO64 Napisano 3 Grudzień 2013 Napisano 3 Grudzień 2013 W teju chwili nie za bardzo mam czas , masz może numer homologacji ? Coś mi tu śmierdzi . O1.3500 jest możliwe ale nie daję brudu spod paznokcia czy akurat przy takiej masie zestawu .Jest rozpiętość w katalogu .Może być ciężko jednoznacznie znaleźć ,chyba że zawołasz homo. Cytuj
duchu Napisano 3 Grudzień 2013 Autor Napisano 3 Grudzień 2013 MMC(O1)= 3500, a dlaczego nie?Zostawić. Tylko czy doczytałes: MW:2500; DMC:3500;DMC zespołu:5500. Gdyby było:7000kg to bym sie nie martwił ale to jest cieżarowy do 3.5t, Cytuj
eborg Napisano 3 Grudzień 2013 Napisano 3 Grudzień 2013 Przecież to jest MMC przyczepy , a nie DMC. Nie twierdzę , że nie może być inaczej w homo, jeśli masz dojście do homo - sprawdź. Cytuj
duchu Napisano 3 Grudzień 2013 Autor Napisano 3 Grudzień 2013 Tak mmc przyczepy to 3500kg. Nie jestem zwolennikiem matematyki przy ustalaniu uciągu ale nic nie wychodzi. A to ciężarowy do 3.5 t i nie ma tu zastosowania przepis o 40% przeciażeniu przyczepy.Moge nr homo podac moze ktos ma dostęp: e1*2007/46*0300 VIN WDB9061351N52xxxx Cytuj
eborg Napisano 3 Grudzień 2013 Napisano 3 Grudzień 2013 Chyba źle spisałeś nr homo. A co Ty tam chcesz odejmować? Przecież MMC , to jest wartość którą podaje producent. MMC nijak ma się do tego co pojazd może ciągnąć. Tak przynajmniej ja to rozumiem. Cytuj
blakop Napisano 3 Grudzień 2013 Napisano 3 Grudzień 2013 Rama SPRINTERA jest wykonana z profili zamkniętych - to nie jest PEŁNA RAMA!!! Jej wrażliwość jest szczególnie potęgowana przy ciągnięciu przyczepy właśnie!!! Stąd każdy nowy SPRINTER ma O1/O2 = 2000/750!!! Skąd ten pomysł, żeby mu dać 3500 kg?? Cytuj
biker100 Napisano 3 Grudzień 2013 Napisano 3 Grudzień 2013 Skąd ten pomysł, żeby mu dać 3500 kg?? blakop już mu dano w BRIEFie: mw 2500 kg DMC 3500, DMC zesp.5500. poz .O1-3500kg Cytuj
blakop Napisano 3 Grudzień 2013 Napisano 3 Grudzień 2013 PRZEPRASZAM - nie doczytałem. Kolego - podaj rocznik i nr homo. Parametry są wielce nieprawdopodobne. Cytuj
biker100 Napisano 3 Grudzień 2013 Napisano 3 Grudzień 2013 Stąd każdy nowy SPRINTER ma O1/O2 = 2000/750!!! rzeczywiście jest tak jak piszesz, O.1 - max 2000kg, O.2 - 750kg. Cytuj
duchu Napisano 3 Grudzień 2013 Autor Napisano 3 Grudzień 2013 Homo e1*2007/46*0300 rocznik 2012 Cytuj
blakop Napisano 3 Grudzień 2013 Napisano 3 Grudzień 2013 Na 1000% ma 2000 na haku. Nie ma opcji na więcej!! Ale niech koledzy z dostępem do katalogu potwierdzą. Cytuj
duchu Napisano 3 Grudzień 2013 Autor Napisano 3 Grudzień 2013 Tylko że jak pisałem w Briefie jest 3500 kg Cytuj
DARIO64 Napisano 3 Grudzień 2013 Napisano 3 Grudzień 2013 E1.2007/46*0300 Jeszcze powinna być gwiazdka i dwie cyfry .Pomijając to ,dla E1*2007/46*0300*04 może być 3500 ale zestaw 7000 , dla E1*2007/46*0300*02 może być 2800 ale zestaw 6300 . Pozostałe bez względu na końcówkę (01,02,03,04) przy zestawie 5500 ,O1. 2000 Cytuj
duchu Napisano 3 Grudzień 2013 Autor Napisano 3 Grudzień 2013 Na tabliczce jest e1*2007/46*0300 a w Briefie E1*2007/46*0300*04 . Cytuj
biker100 Napisano 3 Grudzień 2013 Napisano 3 Grudzień 2013 w Briefie E1*2007/46*0300*04 czyli masz odpowiedź: E1.2007/46*0300 Jeszcze powinna być gwiazdka i dwie cyfry .Pomijając to ,dla E1*2007/46*0300*04 może być 3500 ale zestaw 7000 , dla E1*2007/46*0300*02 może być 2800 ale zestaw 6300 . Pozostałe bez względu na końcówkę (01,02,03,04) przy zestawie 5500 ,O1. 2000 Cytuj
DARIO64 Napisano 3 Grudzień 2013 Napisano 3 Grudzień 2013 E1*2007/46*0300*04 No to tak jak napisałem ,chyba żeby udało się ustalić jeszcze wariant i wersję . Cytuj
duchu Napisano 3 Grudzień 2013 Autor Napisano 3 Grudzień 2013 Tylko jeszcze mi wytłumaczcie skąd sie bierze na tabliczce 5500 kg zespołu? Błąd producenta-dealera?Bo tabliczka wygląda na orginał Cytuj
biker100 Napisano 3 Grudzień 2013 Napisano 3 Grudzień 2013 Tylko jeszcze mi wytłumaczcie skąd sie bierze na tabliczce 5500 kg zespołu? wartość ta wg. powyższych informacji dla mnie jest prawidłowa, błąd moim skromnym zdaniem tkwi w zapisie poz. O1. w briefie. Cytuj
blakop Napisano 3 Grudzień 2013 Napisano 3 Grudzień 2013 A ja nie rozumiem... E1*2007/46*0300*04 może być 3500 ALE: Pozostałe bez względu na końcówkę (01,02,03,04) przy zestawie 5500 ,O1. 2000 No to w końcu ile ma mieć... Bo ja to czytam tak: " e1*2001.....04" może mieć O1=3500, no chyba że dany pojazd ma zestaw (F3) = 5500, to wtedy zawsze pod tym numerem homo O1=2000" Czy tak?? Czyli odpowiedź dla tego auta brzmi - MMC = 2000 kg - i jest to zgodne (akurat - bo ie musi) z wyliczeniem matematycznym z tabliczki... Cytuj
DARIO64 Napisano 3 Grudzień 2013 Napisano 3 Grudzień 2013 Bo ja to czytam tak:" e1*2001.....04" może mieć O1=3500, no chyba że dany pojazd ma zestaw (F3) = 5500, to wtedy zawsze pod tym numerem homo O1=2000" Czy tak?? Tak Cytuj
blakop Napisano 3 Grudzień 2013 Napisano 3 Grudzień 2013 No to duchu masz odpowiedź. Dla tego auta O1 wyłącznie 2000 kg przy takim zestawie co masz na TZ... Zapis w DR jest błędny. Rolą WK jest to wyjaśnić i tyle... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.