Diagnose Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 Witam.W jaki sposób diagnozujecie czy pojazd sygnalizuje o spalonej żarówce w przyczepie?W kwestii przypomnienia od kiedy obowiązuje bo nie mogę się doszukać.Z góry dziękuje. Cytuj
Paprock Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 Może czymś takim jak atrapą świateł przyczepy demontując żarówkę kierunkowskazu. (...) Jeżeli pojazd jest przystosowany do ciągnięcia przyczepy, to powinien mieć sygnał działania kierunkowskazów przyczepy, chyba że sygnał kontrolny pojazdu ciągnącego pozwala na wykrycie uszkodzenia jednego ze świateł zespołu pojazdów. - O to szło? - A od kiedy to nie wiem. Od dawna - cokolwiek to znaczy. Cytuj
Qnick Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 Paprock, a TDT to Ci dopuścił to do stosowania na SKP Cytuj
danielg539 Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 a TDT to Ci dopuścił to do stosowania na SKP Pewnie nie, ale jak na ironię tylko takim zestawem w 100% można sprawdzić wiązkę haka w pojazdach wyposażonych w modół sterujący światłami przyczepy , niestety ale przyrządy dopuszczone do stosowania na SKP często nie "współpracują" z modułami haka. Cytuj
Paprock Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 niestety ale przyrządy dopuszczone do stosowania na SKP często nie "współpracują" z modułami haka. - współpracują... współpracują... po modyfikacji za dwa i pół jak nie lepiej tysiaka Cytuj
danielg539 Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 za dwa i pół jak nie lepiej tysiaka Za tyle kasy to można wyprodukować ok. 20 takich "przyrządów" jak na zdjęciu. Cytuj
Qnick Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 Pewnie nie, ale jak na ironię tylko takim zestawem w 100% można sprawdzić wiązkę haka w pojazdach wyposażonych w modół sterujący światłami przyczepy , niestety ale przyrządy dopuszczone do stosowania na SKP często nie "współpracują" z modułami haka. No właśnie do tego zmierzałem. Po co mi taki AMX za parę tysięcy jak to samo sprawdzę przy pomocy dwóch lamp odpowiednio połączonych i paru metrów kabla z wtyczką. Cytuj
Paprock Napisano 17 Styczeń 2014 Napisano 17 Styczeń 2014 No właśnie do tego zmierzałem. I się w mig dowiesz czy jest w pojeździe kontrolka spsutych kierunków przyczepy. A zadowolenie klienta bezcenne jak mu to wszystko mruga, jak również bezcenne niezadowolenie, gdy kontrolki jednak ni ma. Cytuj
JANUSZ60 Napisano 18 Styczeń 2014 Napisano 18 Styczeń 2014 Po co mi taki AMX za parę tysięcy jak to samo sprawdzę przy pomocy dwóch lamp Choćby po to, być homologację miał i satysfakcję, iż ktoś na tym zarobił ,,, Cytuj
Qnick Napisano 18 Styczeń 2014 Napisano 18 Styczeń 2014 Choćby po to, być homologację miał i satysfakcję, iż ktoś na tym zarobił Po to to tak. Mam AMX'a od Sosnowskiego i jeszcze drugą walizkę wiązek do niego. Cytuj
Paprock Napisano 18 Styczeń 2014 Napisano 18 Styczeń 2014 Mam Coś tam, Coś tam z Gdańska i jeszcze drugą walizkę wiązek do niego. I co? Pokazuje toto w przyczepie podświetlenie tablicy i wsteczne??? Cytuj
Qnick Napisano 18 Styczeń 2014 Napisano 18 Styczeń 2014 I co? Pokazuje toto w przyczepie podświetlenie tablicy i wsteczne??? Taaaaa pokazuje Właśnie i to są urządzenia za "grubą kasę" tylko nie wszystko pokazują ale za to są "legalne" A to Twoje za kilka dych pokaże wszystko, tylko jak w złączu 7 pinowym znaleźć światło wsteczne Cytuj
JANUSZ60 Napisano 18 Styczeń 2014 Napisano 18 Styczeń 2014 I co? Pokazuje toto w przyczepie podświetlenie tablicy i wsteczne??? Dopóki podświetlenie tablicy jest podłączone razem z pozycyjnymi to i Twój wynalazek błędu nie wykaże, a żeby cofania zastosować i sprawdzić, gniazdo nie może już mieć 7 pin tylko 13 ,,, Cytuj
Jacdiag Napisano 18 Styczeń 2014 Napisano 18 Styczeń 2014 gniazdo nie może już mieć 7 pin tylko 13 ,,, dodatkowo może być druga "7" - typ 12S Cytuj Wszystkie drogi prowadzą do . . . ... trumny
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.