ddaro Napisano 3 Luty 2014 Share Napisano 3 Luty 2014 Witam, może spotkał się ktoś z sytuacją że próbuje połączyć się z cepikiem, wklepuje hasło ale nie łączy mnie,żąda hasła kilka razy ,po czym wyświetla się informacja że nie połączono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 3 Luty 2014 Share Napisano 3 Luty 2014 Wychodzi na to, że wklepałeś zły PIN karty i musisz ją odblokować. Jeśli masz ENCARD, wejdź w zakładkę "ODBLIKOWANIE PIN" i postępuj zgodnie z poleceniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 3 Luty 2014 Share Napisano 3 Luty 2014 Poczytaj tutaj http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=11655 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ddaro Napisano 3 Luty 2014 Autor Share Napisano 3 Luty 2014 dzięki problem rozwiązany, zablokował się pin, mam kartę unizeto, infolinia:422535454 na przyszłość może się komuś przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 3 Luty 2014 Share Napisano 3 Luty 2014 zablokował się pin, Sam się zablokował, czy ktoś mu pomógł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
firestorm Napisano 13 Luty 2014 Share Napisano 13 Luty 2014 piny same się blokują ps. szkoda ze same się nie odblokowują a na poważnie - odblokowanie PINu w Encard to prosta czynność ale jak nie wiesz jak to wykonać to zadzwoń do SD i wykonaj to w asyście specjalisty (bardzo łatwo kartę sobie samemu zablokować trwale i będzie do wyrzucenia, a potem już tylko zakup nowej karty i recertyfikacja w MSW) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi