Karol Napisano 24 Luty 2014 Share Napisano 24 Luty 2014 Witam, może ktoś ma dostęp do dobrych danych technicznych odnośnie wartości O.1 w nissanie patrolu 2,8 td 85kW z 1992 dmc 2700 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 24 Luty 2014 Share Napisano 24 Luty 2014 Mam takiego w bazie O1 = 2550 Żeby sprawdzić w katalogu , to musisz podać nr homo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 24 Luty 2014 Share Napisano 24 Luty 2014 Żeby sprawdzić w katalogu , to musisz podać nr homo. Z 1992 r? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 24 Luty 2014 Share Napisano 24 Luty 2014 No dobra. Poprzestańmy na tym, że u mnie w bazie jest taki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 24 Luty 2014 Share Napisano 24 Luty 2014 Mam z takiego maczkiem pisanego katalogu: Nissan Patrol GR 2,8D 1992r. 114KM/85kW/4400obr/min. 2700 d.m.c. [O1.]/[O.2] = 2550kg/750kg I w tym katalogu jest tylko jeden Patrol z tego rocznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 24 Luty 2014 Share Napisano 24 Luty 2014 Witam, może ktoś ma dostęp do dobrych danych technicznych odnośnie wartości O.1 w nissanie patrolu 2,8 td 85kW z 1992 dmc 2700 Nie to żebym był jakiś szczególnie wścibski, ale do czego potrzebna ci ta informacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 24 Luty 2014 Share Napisano 24 Luty 2014 Nie to żebym był jakiś szczególnie wścibski, ale do czego potrzebna ci ta informacja? Ja też wścibski nie jestem, lecz chciałbym wiedzieć po co Ty chcesz to wiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 24 Luty 2014 Share Napisano 24 Luty 2014 Bo jeśli kombinuje ze zmianą już istniejącej i wpisanej w DR MMC w O1, to raczej nie tędy droga... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karol Napisano 25 Luty 2014 Autor Share Napisano 25 Luty 2014 Miałem klienta, który kupił takiego patrola i chciał się dowiedzieć ile najwięcej na haku by miał, bo podobno może mieć nawet 4 tony:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 25 Luty 2014 Share Napisano 25 Luty 2014 Bo jeśli kombinuje ze zmianą już istniejącej i wpisanej w DR MMC w O1, to raczej nie tędy droga... Jeśli nie wiadomo o co chodzi to o lawetę.. Pajero z tym silnikiem w longu ma 3500 lub 3300 a tu Patrol który może ciągnąć tylko 2700 Miałem klienta, który kupił takiego patrola i chciał się dowiedzieć ile najwięcej na haku by miał, bo podobno może mieć nawet 4 tony:) Tak tyle mają z silnikiem 4.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 25 Luty 2014 Share Napisano 25 Luty 2014 bo podobno może mieć nawet 4 tony:) Mieć to sobie może i 8 ton, co nie oznacza, że będzie mógł taką przyczepę ciągnąć po drodze publicznej. Najlepszy przykład z nowym Pajero - O.1 ma chyba 3300 a i tak może ciągnąć co najwyżej 2800 i to z hamulcem nienajazdowym, bo z najazdówką jeszcze mniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 25 Luty 2014 Share Napisano 25 Luty 2014 Mieć to sobie może i 8 ton, co nie oznacza, że będzie mógł taką przyczepę ciągnąć po drodze publicznej. Tak właśnie jest, a wszystko jeszcze zależy do RMC w momencie ciągnięcia przyczepy. Jest temat na forum galaxy + laweta 2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.