Skocz do zawartości

Wystąpił błąd podczas podpisywania


masacrator355

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dziś gdy chciałem wysłać paczke badań do cepiku to wystąpił błąd "Wystąpił błąd podczas podpisywania" Czytałem inny temat i niby to jest problem czytnika bądź karty lecz dziś został przeinstalowany system na stacji. Przed instalacją systemu dokładnie w środe wysyłałem ostatnią paczkę i było wszystko ok a po wgraniu nowego systemu wyskakuje błąd.

Proszę o szybką odpowiedź.

 

[ Dodano: 03-03-2014, 15:42 ]

Karta oraz czytnik zostały sprawdzone i to nie jest wina karty czy może ktoś miał taki problem (oprogramowanie bądź inna wada).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Producent Karty jest to Certum lecz zrobiłem raport na stronie Cepiku i wykazało mi błąd pliku konfiguracyjnego . Da się to jakoś ręcznie zrobić czy HelpDesk musi pomóc z tym błędem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy HelpDesk musi pomóc z tym błędem
dzwoń do HD będzie prościej i sprawniej, niż opisywać tu, a tak na bieżąco będziesz informował drugą stronę o postępach :cool:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Producent Karty jest to Certum lecz zrobiłem raport na stronie Cepiku i wykazało mi błąd pliku konfiguracyjnego . Da się to jakoś ręcznie zrobić czy HelpDesk musi pomóc z tym błędem

 

Certum czyli Unizeto, niestety były 3 edycje karty i trzeba dobrze trafić z plikiem za pomocą którego Firefox będzie komunikował się z kartą, plik to jeden z tych:

cryptoUniPKCS.dll

crypto3PKCS.dll

aetpkss1.dll

 

Sprawdź w module bezpieczeństwa w Firefox na jaki plik masz wskazanie możesz mieć podany plik do C:\windows\system32"jakiś plik dll 1z3 powyżej"

 

Jeśli wiesz już który plik to wejdź na stronę internetową SD CEPIK pod adresem sd.coi.gov.pl (user cepik / hasło cepik) i z katalogu Java pobierz plik CW.zip, rozpakuj, teraz będziesz miał katalog .cepikweb. Wgraj go do katalogu swojego profilu najczęściej C:\Documents and settings\Nazwa_profilu. Wewnątrz jest plik cepikapp.conf. Otwórz go notatnikiem, każda z linijek zaczyna się od symbolu "#" odnajdź linijkę gdzie jest nazwa pliku, która ustawiona jest w Twoim Firefox i usuń tylko w tej linii tylko ten 1 znak # rozpoczynający tą linijkę. Zapisz zmiany w pliku cepikapp.conf. Restart Firefoxa i sprawdź.

 

 

Robienie według tej instrukcji zajmie pewnie więcej czasu niż telefon do SD, średnio w rozmowie telefonicznej rozwiązuje się ten błąd 3 minuty ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.