masacrator355 Napisano 1 Marzec 2014 Share Napisano 1 Marzec 2014 Witam dziś gdy chciałem wysłać paczke badań do cepiku to wystąpił błąd "Wystąpił błąd podczas podpisywania" Czytałem inny temat i niby to jest problem czytnika bądź karty lecz dziś został przeinstalowany system na stacji. Przed instalacją systemu dokładnie w środe wysyłałem ostatnią paczkę i było wszystko ok a po wgraniu nowego systemu wyskakuje błąd. Proszę o szybką odpowiedź. [ Dodano: 03-03-2014, 15:42 ] Karta oraz czytnik zostały sprawdzone i to nie jest wina karty czy może ktoś miał taki problem (oprogramowanie bądź inna wada). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
firestorm Napisano 4 Marzec 2014 Share Napisano 4 Marzec 2014 Jakiego producenta masz Kartę z certyfikatem oraz jaki masz system operacyjny teraz wgrany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
masacrator355 Napisano 6 Marzec 2014 Autor Share Napisano 6 Marzec 2014 Producent Karty jest to Certum lecz zrobiłem raport na stronie Cepiku i wykazało mi błąd pliku konfiguracyjnego . Da się to jakoś ręcznie zrobić czy HelpDesk musi pomóc z tym błędem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 6 Marzec 2014 Share Napisano 6 Marzec 2014 czy HelpDesk musi pomóc z tym błędem dzwoń do HD będzie prościej i sprawniej, niż opisywać tu, a tak na bieżąco będziesz informował drugą stronę o postępach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
firestorm Napisano 10 Marzec 2014 Share Napisano 10 Marzec 2014 Producent Karty jest to Certum lecz zrobiłem raport na stronie Cepiku i wykazało mi błąd pliku konfiguracyjnego . Da się to jakoś ręcznie zrobić czy HelpDesk musi pomóc z tym błędem Certum czyli Unizeto, niestety były 3 edycje karty i trzeba dobrze trafić z plikiem za pomocą którego Firefox będzie komunikował się z kartą, plik to jeden z tych: cryptoUniPKCS.dll crypto3PKCS.dll aetpkss1.dll Sprawdź w module bezpieczeństwa w Firefox na jaki plik masz wskazanie możesz mieć podany plik do C:\windows\system32"jakiś plik dll 1z3 powyżej" Jeśli wiesz już który plik to wejdź na stronę internetową SD CEPIK pod adresem sd.coi.gov.pl (user cepik / hasło cepik) i z katalogu Java pobierz plik CW.zip, rozpakuj, teraz będziesz miał katalog .cepikweb. Wgraj go do katalogu swojego profilu najczęściej C:\Documents and settings\Nazwa_profilu. Wewnątrz jest plik cepikapp.conf. Otwórz go notatnikiem, każda z linijek zaczyna się od symbolu "#" odnajdź linijkę gdzie jest nazwa pliku, która ustawiona jest w Twoim Firefox i usuń tylko w tej linii tylko ten 1 znak # rozpoczynający tą linijkę. Zapisz zmiany w pliku cepikapp.conf. Restart Firefoxa i sprawdź. Robienie według tej instrukcji zajmie pewnie więcej czasu niż telefon do SD, średnio w rozmowie telefonicznej rozwiązuje się ten błąd 3 minuty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi