Fredek Napisano 5 Marzec 2014 Share Napisano 5 Marzec 2014 Witam uprzejmie proszę o odpowiedz w kwestii oznaczenia na haku ( dwie tabliczki z różnym parametrem D, oraz typ F53 i D 140 , jedna na samym haku , druga na zaczepie haka ) , z czego to wynika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janmarek Napisano 6 Marzec 2014 Share Napisano 6 Marzec 2014 Czy to są dwa oddzielne elementy? Bo jeżeli tak ,to ktoś się pomylił przy pakowaniu,lub jeżeli montaż był wykonywany w firmie która zajmuje się tym,to może montowano dwa haki do dwóch samochodów w tym samym czasie i wtedy nastąpiła pomyłka. Jeżeli element jest jeden ,to ktoś nakleił dwie różne tabliczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredek Napisano 6 Marzec 2014 Autor Share Napisano 6 Marzec 2014 Czy to są dwa oddzielne elementy? Zaczep demontowany , jak na forto widać 4 śruby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 6 Marzec 2014 Share Napisano 6 Marzec 2014 z czego to wynika? Być może z tego, że sam zaczep kulowy pasuje do kilku pojazdów i kilku ram montażowych. Tak czy siak w wyliczeniach trzeba brać pod uwagę słabszy element... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 6 Marzec 2014 Share Napisano 6 Marzec 2014 Być może z tego, że sam zaczep kulowy pasuje do kilku pojazdów i kilku ram montażowych. Być może. A być może ktoś złożył sobie z dwóch różnych "niepasujących" pod względem technicznym modeli (a jedynie pasujących fizycznie do wspólnego zmontowania)... Ale w tym układzie tak czy inaczej: w wyliczeniach trzeba brać pod uwagę słabszy element... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 6 Marzec 2014 Share Napisano 6 Marzec 2014 Trafiło i mi się coś takiego. Na belce haka jedna tabliczka a na główce druga. Główka oczywiście była odejmowana. Do obliczeń przyjąłem mniejszą wartość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredek Napisano 6 Marzec 2014 Autor Share Napisano 6 Marzec 2014 Dzięki chłopaki, tylko dziwi mnie fakt że to wszystko fabryczna nówka niespełna rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arton Napisano 8 Marzec 2014 Share Napisano 8 Marzec 2014 ostatnio dzwonił do mnie znajomy. Chciał zwiekszyć masę przyczepy z 2000 na 3000kg (sprinter dmc3500 dmc zestaw 5500). Oczywiście podstawą zmiany była opinia rzeczoznawcy. Co tam było napisane? Nawet nie pytałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 8 Marzec 2014 Share Napisano 8 Marzec 2014 Co tam było napisane? Myślę ze tylko głupoty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 8 Marzec 2014 Share Napisano 8 Marzec 2014 Oczywiście podstawą zmiany była opinia rzeczoznawcy Czasem zastanawiam się czy niektórzy rzeczoznawcy używają mózgu czy tylko mamona im w głowie. Ostatnio miałem chętnego na zarejestrowanie Syreny ale z Syreny to były tylko papiery i nadwozie z numerem . Jakaś rama zrobiona we własnym zakresie zawieszenie, silnik, napęd z jakiegoś VW i chciał to zarejestrować. Od razu zażyczyłem sobie opinię z wyliczeniami wytrzymałościowymi ramy i nadwozia, układu hamulcowego itd. bo wiedziałem że opinię ma pisać taki rzeczoznawca który napisze w ogólnikach wszystko co trzeba właścicielowi no i oczywiście doda "magiczną formułkę" na końcu że on to nie odpowiada, a pojazd może być dopuszczony do ruchu pod warunkiem uzyskania BT w uprawnionej SKP . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.