Iamthelaw Napisano 13 Marzec 2014 Share Napisano 13 Marzec 2014 Potrzebuję pomocy w ustaleniu danych Jelcza Hydros 351T To co mam na tą chwilę to: F2 - 39000kg G - 39000kg P1 - 11100 cm3 P2 - 176kW Szukam nacisków osi i prawidłowej masy własnej. Pojazd w stycznu przeszedł badanie i został przerejstrowany bez żadnego odstępstwa a teraz jeszcze się okazało, że w niewyjaśnionych okolicznościach zginęła TZ i numer nadwozia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 13 Marzec 2014 Share Napisano 13 Marzec 2014 http://dzwigi.org/en/equipment/hydros-t351/ może to coś pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iamthelaw Napisano 13 Marzec 2014 Autor Share Napisano 13 Marzec 2014 Wymiary na pewno się przydadzą dla porównania. Tak z innej beczki: Klient dzwonił na stację, tam gdzie było robione badanie i pytał o te odstępstwa a ktoś po drugiej stronie słuchawki stwierdził, że to samochód specjalny i odstępstwa go nie dotyczą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 13 Marzec 2014 Share Napisano 13 Marzec 2014 Szukam nacisków osi i prawidłowej masy własnej. To go zważ... a gdzie podziały się te dotychczasowe wartości? [ Dodano: 13-03-2014, 22:46 ] Wymiary na pewno się przydadzą dla porównania. Na pewno! Bo jego długość przekracza te przepisowe 12,00 m.... [ Dodano: 13-03-2014, 22:59 ] Klient dzwonił na stację, tam gdzie było robione badanie i pytał o te odstępstwa a ktoś po drugiej stronie słuchawki stwierdził, że to samochód specjalny i odstępstwa go nie dotyczą Coż powiedzieć... tłumaczenia na poziomie swojej niewiedzy! Pojazd zarejestrowany jeszcze pewnie w latach 70-80 tych... Jednak został zarejestrowany z takimi wartościami mas w DR. i to należałoby uznać za odstępstwo. Sam fakt braku wpisu o tym w DR go wcale nie dyskwalifikuje, bo DR został wydany i pojazd zarejestrowany. Nie ma więc przeciwwskazań, z tego tytułu, do odmowy wykonania OBT. Natomiast pojazd z takimi masami i tak podlega ograniczeniom w ruchu na podstawie przepisów o pojazdach ponad gabarytowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iamthelaw Napisano 14 Marzec 2014 Autor Share Napisano 14 Marzec 2014 To jelcz z 1991 roku. W dowodzie G=F2, pojemność i moc a poza tym same "---" Jeszcze jak się okazało, że nie ma tabliczki i numeru znajomy się podłamał. Chcę mu pomóc sprawę wyprostować ale i tak się nie obejdzie bez opinii rzeczoznawcy więc niech mu ustala prawidłowe wartości... Dziwne tylko, że to tyle lat jeździło i nikt sprawy nie ogarnął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 14 Marzec 2014 Share Napisano 14 Marzec 2014 Może też się przyda http://www.udzwig.pl/park Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DMG1 Napisano 17 Marzec 2014 Share Napisano 17 Marzec 2014 w jednym hydrosie 4-osiowym miałem numer z lewej strony , gzieś przy przrzednich kołach na ramie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 17 Marzec 2014 Share Napisano 17 Marzec 2014 W katalogu ITS jest takie cudo : HYDROS T351 F1,F2 - 31200 G 30264 - 32136 poj. 6230 Nacisk 80kN(8163kg) Uprzedzam ,nie pomyliłem się przy G . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 17 Marzec 2014 Share Napisano 17 Marzec 2014 Uprzedzam ,nie pomyliłem się przy G . Nie pomyliłeś się - to nie pierwszy "kwiatek" w ITS Miałem to wrzucić ale... sam widzisz. A z tego co pamiętam to nacisk tył 127,4 kN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.