Darek :-) Napisano 9 Listopad 2005 Share Napisano 9 Listopad 2005 Jestem nowym forumowiczem, i z tego tutułu chciałbym się z wszystkimi przywitać. Mam na imię Darek, pracuję na stacji diagnostycznej od 15 lat. Stronę odkryłem przez przypadek, ale w końcu jakaś bratnia strona z której można się wiele ciekawego dowiedzieć i za pewne wielu ciekawych ludzi poznać. Za początkowe wpadki z góry przepraszam, muszę się trochę oswoić i zapoznać co gdzie się pisze. Darek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 9 Listopad 2005 Share Napisano 9 Listopad 2005 Witamy i czekamy na mase postów ! Jest konkurs i można wygrać ciekawe nagrody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
08/15 Napisano 9 Listopad 2005 Share Napisano 9 Listopad 2005 Witam kolegę z Trójmiasta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 9 Listopad 2005 Share Napisano 9 Listopad 2005 Stronę odkryłem przez przypadek Cześć i czołem Moim obowiązkiem jako Admina tego forum jest zapytanie - przypadkiem, tzn. JAK ? Marketing też ma swoje prawa ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek :-) Napisano 9 Listopad 2005 Autor Share Napisano 9 Listopad 2005 Szukałem wykazu stacji diagnostycznych w Gdyni, dokładnie nr tel. do kumpla bo go gdzieś zapodziałem.. Dotarłem na stronę UM i tam was znalazłem. A kumpel i tak zadzwonił. Darek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaka Napisano 10 Listopad 2005 Share Napisano 10 Listopad 2005 Ja też witam kolegę z Trojmiasta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WOJT999 Napisano 10 Listopad 2005 Share Napisano 10 Listopad 2005 Czołem kolego z Trojmiasta , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...