Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

kisielsrem

SAM LAWETA

Polecane posty

kisielsrem

Witam mam pytanie. przyjechał do mnie klient z przyczepą SAM 2 osie w której zdemontował jedną oś i chciałby teraz to przerejestrować na 1 os czy po 6.2013 da się coś jeszcze zrobić z SAMEM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IVVO

Z SAM można zrobić wszystko - przebudowa, opis i do WK -przedsiębiorca G45.20 - ustalić nowe parametry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kisielsrem

czyli zmiany konstrukcyjne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek.g

Czy czasami klient nie chce dopasować DR do p-py? :x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
czyli zmiany konstrukcyjne

 

Tak. Zdemontowanie osi zapewne będzie skutkowało zmniejszeniem dmc, więc aby ustalić nowa wartość ja podpierał bym się opinia rzeczoznawcy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IVVO
Czy czasami klient nie chce dopasować DR do p-py

Bardzo trafne spostrzeżenie - ma przyczepę fabryczną bez papierów :x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
Czy czasami klient nie chce dopasować DR do p-py?
Bardzo trafne spostrzeżenie

 

Tiaa... trafione jak kulą w płot...

 

i chciałby teraz to przerejestrować na 1 os

 

Wynika z tego, że w DR ma dwie osie... jakby chciał przyczepę dopasować do DR to nie musiałby robić zmian...

Ja sądzę, że bardziej chodzi o zmniejszenie dmc, aby załapać się na śmiganie na B, lub dopasowanie do pojazdu ciągnącego. Ale w tym wypadku nie widzę przeciwwskazań...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek.g
Wynika z tego, że w DR ma dwie osie... jakby chciał przyczepę dopasować do DR to nie musiałby robić zmian...

 

Np. kupił bez papierów p-pę z 1 osią? DR -2 osie.Nie wnikam w nr ramy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
Np. kupił bez papierów p-pę z 1 osią? DR -2 osie

 

A w tą stronę... to możliwe, ale to juz kwestia diagnosty, bo przecież oś nie wyparowała bez śladu - prawda ? Coś powinno byc widać... jakie są realia wszyscy wiemy :? Z drugiej strony nie mozna w każdym kliencie doszukiwać się krętacza...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aboz
przedsiębiorca G45.20
A po co skoro nie ma zmiany rodzaju? Mnie to się widzi, że to bardziej o VIAToll chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IVVO
śmiganie na B, lub dopasowanie do pojazdu ciągnącego

 

Jak wyglądały DR SAM to wiemy - po co demontować oś - aby dopasować masę do samochody - bezsens

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

Może i zmiany konstrukcyjne, ale żadne:

 

przedsiębiorca G45.20

 

!!!!!

 

Żadnych zaświadczeń od przedsiębiorców!! To się samemu robi!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IVVO
A po co skoro nie ma zmiany rodzaju

 

Masz rację - może to zrobić" SAM" :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fredek
To się samemu robi!!

No otóż to, bo rodzaj pojazdu dalej ten sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
po co demontować oś - aby dopasować masę do samochody - bezsens

 

Jak auto może ciągnąć 1000 a przyczepa ma 1600 to nie jest bezsens

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IVVO

:cool:

Jak auto może ciągnąć 1000 a przyczepa ma 1600 to nie jest bezsens

Nie mówię o DMC tylko o ilości osi - myślę,że o G klientowi za bardzo nie chodz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek.g
Z drugiej strony nie mozna w każdym kliencie doszukiwać się krętacza...

 

Sam wiesz jak to jest,zawsze wierzysz klientowi?, ja nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacdiag
po co demontować oś - aby dopasować masę do samochody - bezsens

 

Jak auto może ciągnąć 1000 a przyczepa ma 1600 to nie jest bezsens

 

Art. 62. 1. Rzeczywista masa całkowita przyczepy ciągniętej przez:

1) samochód osobowy, samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t lub autobus – nie może przekraczać rzeczywistej masy całkowitej pojazdu ciągnącego;

:?::?:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
o G klientowi za bardzo nie chodz

_________________

 

Ja o O1 z auta i F1 przyczepy

 

Rzeczywista

 

rzeczywista rzeczywistą a przyczepy o F1 1600 nie masz prawa podpiąć do auta które ma O1 1000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IVVO

Psuj, My tu wietrzymy spisek ze stromy klienta a Ty od razu z przepisami :D Większość kombinuje jak z 750 zrobić 2500 - a ten jeden jedyny SAM-a ciągnie w przeciwnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź
wietrzymy spisek

No tak same spiski ,prowokacje,.... :x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj

To się do komisji macierewicza pozapisujcie... :evil::evil::evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IVVO

Ciągłość zmian - świadczy o ciągłości dowodzenia :cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abcs
Z SAM można zrobić wszystko - przebudowa, opis i do WK -przedsiębiorca G45.20 - ustalić nowe parametry
Może i zmiany konstrukcyjne, ale żadne:

 

 

IVVO napisał/a:

przedsiębiorca G45.20

 

 

!!!!!

 

Żadnych zaświadczeń od przedsiębiorców!! To się samemu robi!!

 

Klient miał dwuosiową przyczepkę ciężarową marki SAM. DMC 1500kg Przerobił na jednoosiową. Przerobił sam :) . Rzeczoznawca określił DMC po zmianach na 750kg. I co w takim wypadku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek

 

Klient miał dwuosiową przyczepkę ciężarową marki SAM. DMC 1500kg Przerobił na jednoosiową. Przerobił sam :) . Rzeczoznawca określił DMC po zmianach na 750kg. I co w takim wypadku?

Zaświadczenie z warsztatu który dokonał przeróbki bo zmieni się rodzaj pojazdu, badanie po zmianach i WK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.