Skocz do zawartości
kisielsrem

SAM LAWETA

Rekomendowane odpowiedzi

kisielsrem

Witam mam pytanie. przyjechał do mnie klient z przyczepą SAM 2 osie w której zdemontował jedną oś i chciałby teraz to przerejestrować na 1 os czy po 6.2013 da się coś jeszcze zrobić z SAMEM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
IVVO

Z SAM można zrobić wszystko - przebudowa, opis i do WK -przedsiębiorca G45.20 - ustalić nowe parametry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kisielsrem

czyli zmiany konstrukcyjne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mirek.g

Czy czasami klient nie chce dopasować DR do p-py? :x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Psuj
czyli zmiany konstrukcyjne

 

Tak. Zdemontowanie osi zapewne będzie skutkowało zmniejszeniem dmc, więc aby ustalić nowa wartość ja podpierał bym się opinia rzeczoznawcy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
IVVO
Czy czasami klient nie chce dopasować DR do p-py

Bardzo trafne spostrzeżenie - ma przyczepę fabryczną bez papierów :x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Psuj
Czy czasami klient nie chce dopasować DR do p-py?
Bardzo trafne spostrzeżenie

 

Tiaa... trafione jak kulą w płot...

 

i chciałby teraz to przerejestrować na 1 os

 

Wynika z tego, że w DR ma dwie osie... jakby chciał przyczepę dopasować do DR to nie musiałby robić zmian...

Ja sądzę, że bardziej chodzi o zmniejszenie dmc, aby załapać się na śmiganie na B, lub dopasowanie do pojazdu ciągnącego. Ale w tym wypadku nie widzę przeciwwskazań...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mirek.g
Wynika z tego, że w DR ma dwie osie... jakby chciał przyczepę dopasować do DR to nie musiałby robić zmian...

 

Np. kupił bez papierów p-pę z 1 osią? DR -2 osie.Nie wnikam w nr ramy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Psuj
Np. kupił bez papierów p-pę z 1 osią? DR -2 osie

 

A w tą stronę... to możliwe, ale to juz kwestia diagnosty, bo przecież oś nie wyparowała bez śladu - prawda ? Coś powinno byc widać... jakie są realia wszyscy wiemy :? Z drugiej strony nie mozna w każdym kliencie doszukiwać się krętacza...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aboz
przedsiębiorca G45.20
A po co skoro nie ma zmiany rodzaju? Mnie to się widzi, że to bardziej o VIAToll chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
IVVO
śmiganie na B, lub dopasowanie do pojazdu ciągnącego

 

Jak wyglądały DR SAM to wiemy - po co demontować oś - aby dopasować masę do samochody - bezsens

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blakop

Może i zmiany konstrukcyjne, ale żadne:

 

przedsiębiorca G45.20

 

!!!!!

 

Żadnych zaświadczeń od przedsiębiorców!! To się samemu robi!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
IVVO
A po co skoro nie ma zmiany rodzaju

 

Masz rację - może to zrobić" SAM" :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Fredek
To się samemu robi!!

No otóż to, bo rodzaj pojazdu dalej ten sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Psuj
po co demontować oś - aby dopasować masę do samochody - bezsens

 

Jak auto może ciągnąć 1000 a przyczepa ma 1600 to nie jest bezsens

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
IVVO

:cool:

Jak auto może ciągnąć 1000 a przyczepa ma 1600 to nie jest bezsens

Nie mówię o DMC tylko o ilości osi - myślę,że o G klientowi za bardzo nie chodz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mirek.g
Z drugiej strony nie mozna w każdym kliencie doszukiwać się krętacza...

 

Sam wiesz jak to jest,zawsze wierzysz klientowi?, ja nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jacdiag
po co demontować oś - aby dopasować masę do samochody - bezsens

 

Jak auto może ciągnąć 1000 a przyczepa ma 1600 to nie jest bezsens

 

Art. 62. 1. Rzeczywista masa całkowita przyczepy ciągniętej przez:

1) samochód osobowy, samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t lub autobus – nie może przekraczać rzeczywistej masy całkowitej pojazdu ciągnącego;

:?::?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Psuj
o G klientowi za bardzo nie chodz

_________________

 

Ja o O1 z auta i F1 przyczepy

 

Rzeczywista

 

rzeczywista rzeczywistą a przyczepy o F1 1600 nie masz prawa podpiąć do auta które ma O1 1000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
IVVO

Psuj, My tu wietrzymy spisek ze stromy klienta a Ty od razu z przepisami :D Większość kombinuje jak z 750 zrobić 2500 - a ten jeden jedyny SAM-a ciągnie w przeciwnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź
wietrzymy spisek

No tak same spiski ,prowokacje,.... :x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Psuj

To się do komisji macierewicza pozapisujcie... :evil::evil::evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
IVVO

Ciągłość zmian - świadczy o ciągłości dowodzenia :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
abcs
Z SAM można zrobić wszystko - przebudowa, opis i do WK -przedsiębiorca G45.20 - ustalić nowe parametry
Może i zmiany konstrukcyjne, ale żadne:

 

 

IVVO napisał/a:

przedsiębiorca G45.20

 

 

!!!!!

 

Żadnych zaświadczeń od przedsiębiorców!! To się samemu robi!!

 

Klient miał dwuosiową przyczepkę ciężarową marki SAM. DMC 1500kg Przerobił na jednoosiową. Przerobił sam :) . Rzeczoznawca określił DMC po zmianach na 750kg. I co w takim wypadku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wojteczek

 

Klient miał dwuosiową przyczepkę ciężarową marki SAM. DMC 1500kg Przerobił na jednoosiową. Przerobił sam :) . Rzeczoznawca określił DMC po zmianach na 750kg. I co w takim wypadku?

Zaświadczenie z warsztatu który dokonał przeróbki bo zmieni się rodzaj pojazdu, badanie po zmianach i WK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.