Skocz do zawartości

Zdjęcia na przeglądzie


Góral81

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie= a co Wam przeszkadza zrobic kilka fotek?.

Niech martwiaie sie Ci którzy dają P bez ogladania pojazdu.To ukróci lewe badania.

Mysle,ze lepiej to jak doposazac w nowe przyrzady dajace wyniki badan do rekordu w pragramie SKP. A nalepki rolicza z badan Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ukróci lewe badania.

 

Marzyciel :):):) Tak samo ukróci jak teraz zostało przez SKP wyeliminowane cofanie liczników poprzez spisywanie ich stanu podczas badania :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marzyciel
może i tak ale przyznasz, że zdjęcie będzie wymagało (nie ukrywajmy wszystko jest do obejścia) większego nakładu, pracy, czasu pieniędzy. Teraz pytanie czy proceder z fikcyjnymi zdjęciami, badaniami będzie dalej ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle,ze lepiej to jak doposazac w nowe przyrzady dajace wyniki badan do rekordu w pragramie SKP

Może nie doposażyć ale wystarczy wprowadzić archiwizacje wyników z rolek hamulcowych i z toksyczności (zadymienia) spalin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjęcie będzie wymagało (nie ukrywajmy wszystko jest do obejścia) większego nakładu, pracy, czasu pieniędzy.

 

Chyba że to zdjęcie będzie robione automatycznie na wjeździe i od razu będzie się pojawiał wpis w rejestrze pozostanie tylko wpisać co się robiło i wynik :cool:

Dobra teraz ja się rozmarzyłem starczy :lol:

 

[ Dodano: 06-04-2014, 21:20 ]

wystarczy wprowadzić archiwizacje wyników z rolek hamulcowych i z toksyczności (zadymienia) spalin.

 

No i na niektórych SKP mogłoby być ciekawie nagle wzrósł by odsetek badań zakończonych wynikiem N :):):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra teraz ja się rozmarzyłem starczy
starczy :x wolę wystarczy, ale powiem szczerze Twój pomysł bardo mi się podoba i powiem, że rozważałem taki wątek. Jest jedno małe ale ilość zdjęć = wpisom w rejestrze, także należałoby wprowadzić badanie stanu technicznego pojazdu na życzenie właściciela pojazdu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

także należałoby wprowadzić badanie stanu technicznego pojazdu na życzenie właściciela pojazdu

biker100, pamiętaj, że jest coś takiego jak swoboda gospodarcza i każdy przedsiębiorca ma prawo dysponować swoim majatkiem jak mu sie podoba i nijak nie można go przymusić do ewidencji swych działań. Co nie zmienia faktu, że prywatyzacja SKP była złym posunięciem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

także należałoby wprowadzić badanie stanu technicznego pojazdu na życzenie właściciela pojazdu.

 

U mnie coś takiego już istnieje :) Ja uważam że jest to zgodne z prawem a dlaczego już danielg539, napisał. Skoro robię mało badań to może robię więcej sprawdzeń w końcu np. ratę leasingu za sprzęt z czegoś trzeba zapłacić :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy działalności regulowanej?

 

Regulowane masz badania a reszta działalności raczej nikogo nie powinna interesować bo jest swoboda działalności a to w jaki sposób wykorzystuję dodatkowo moje urządzenia oprócz badań to nie powinno nikogo interesować ja mam zarobić tyle żeby pokryć koszty i jeszcze coś dobrze byłoby gdyby w kieszeni zostało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulowane masz badania a reszta działalności raczej nikogo nie powinna interesować bo jest swoboda działalności a to w jaki sposób wykorzystuję dodatkowo moje urządzenia oprócz badań to nie powinno nikogo interesować ja mam zarobić tyle żeby pokryć koszty i jeszcze coś dobrze byłoby gdyby w kieszeni zostało.
Odnosiłem się raczej do tego
każdy przedsiębiorca ma prawo dysponować swoim majatkiem jak mu sie podoba i nijak nie można go przymusić do ewidencji swych działań
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy działalności regulowanej

aboz, słusznie zauważyłeś, że to działalność regulowana ale tylko w zakresie BT. Niby jakim prawem chcesz zabronić czy obwarować jakimis ograniczeniami użycie czyjegoś prywatnego budynku, czy jego wyposażenia. To tak jak by taksówkarz nie mógł używać swej taksówki do zaspokajania prywatnych potrzeb, przyznasz, że sztuczne to jakieś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

danielg539, dobrze by było gdyby przepisy, które regulują te kwestie jasno określały, że oprócz badań SKP może wykonywać inne zadania mające na celu poprawę BRD w zakresie posiadanego wyposażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze by było gdyby przepisy

aboz, tak masz rację dobrze by było ale w tym kraju się nie da tak zrobić żeby napisać jasny czytelny przepis który nie wymagałby interpretacji często całkiem odmiennych w tej samej kwestii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze by było gdyby przepisy

Z tym się zgodzę, ale w praktyce wszystko na siłę się komplikuje aby nie wiadomo było co autor przepisu miał na myśli :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aboz, tak masz rację dobrze by było ale w tym kraju się nie da tak zrobić żeby napisać jasny czytelny przepis który nie wymagałby interpretacji często całkiem odmiennych w tej samej kwestii.
Panowie, a robimy coś w tym kierunku aby zmienić rzeczywistość na taką aby była bardziej czytelna?

 

czytaliście tu?:

http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=206232&highlight=#206232

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy wprowadzić archiwizacje wyników z rolek hamulcowych i z toksyczności (zadymienia) spalin.

Daniel, czy Ty na prawdę masz, aż taki problem z zadymieniem u diesli ? Bo ja z upływem lat zaczynam w ogóle wątpić w sens pomiaru spalin przy obecnych normach i coraz młodszych silnikach,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a robimy coś w tym kierunku aby zmienić rzeczywistość na taką aby była bardziej czytelna?

 

To pytaj się tych co coś robią :cool: bo my (ja :lol: ) nic nie robimy ale popieramy tych co coś robią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy wprowadzić archiwizacje wyników z rolek hamulcowych i z toksyczności (zadymienia) spalin.

Daniel, czy Ty na prawdę masz, aż taki problem z zadymieniem u diesli ? Bo ja z upływem lat zaczynam w ogóle wątpić w sens pomiaru spalin przy obecnych normach i coraz młodszych silnikach,,,

Jeszcze nie miałem negata za zadymienie. Jeden był na granicy (bodaj padał jeden wtrysk), ale się zmieścił.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie miałem negata za zadymienie.

 

E tam mi skali w dymomierzu brakło a jeszcze ile się musiałem podłogi namyć po tej jeb...j sadzy jak mi taki jeden zakopcił a miał być taki dobry :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel, czy Ty na prawdę masz, aż taki problem z zadymieniem u diesli ?

Za często faktycznie się to nie zdarza, ale gdy zatnie się zawór EGR, to zadymienie przekracza normę, podobnie jak olej ciurkiem leci przez turbinę to też norma zadymienia bywa przekroczona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.