Lukiwrc Napisano 10 Kwiecień 2014 Share Napisano 10 Kwiecień 2014 opisz szczegółowo w jaki sposób dokonasz pomiaru sił hamowania przyczepy o dmc 1200 kg wyposażony w hamulec najazdowy. pomiar ma być dokonany na urządzeniu płytowym do kontroli działania hamulców cechy konstrukcyjne uniemożliwiają wykonania badania na urządzeniu płytowym do kontroli działania hamulców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 11 Kwiecień 2014 Share Napisano 11 Kwiecień 2014 opisz szczegółowo w jaki sposób dokonasz pomiaru sił hamowania przyczepy o dmc 1200 kg wyposażony w hamulec najazdowy. pomiar ma być dokonany na urządzeniu płytowym do kontroli działania hamulców cechy konstrukcyjne uniemożliwiają wykonania badania na urządzeniu płytowym do kontroli działania hamulców Chyba powinno być -na rolkowym A dla zainteresowanych na temat badania hamulca najazdowego za pomocą urządzenia "HAK 400" http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=182867#182867 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 11 Kwiecień 2014 Share Napisano 11 Kwiecień 2014 Grzegorz Łódź, Na płytowym też się to robi / trzeba mieć odpowiednie uchwyty/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 11 Kwiecień 2014 Share Napisano 11 Kwiecień 2014 IVVO - przeczytaj dokładnie co napisał Grzegorz...zdanie powinno brzmieć: "...pomiar ma być dokonany na urządzeniu płytowym do kontroli działania hamulców, cechy konstrukcyjne uniemożliwiają wykonania badania na urządzeniu rolkowym (w oryginale - płytowym) do kontroli działania hamulców..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
staspolo Napisano 11 Kwiecień 2014 Share Napisano 11 Kwiecień 2014 opisz szczegółowo w jaki sposób dokonasz pomiaru sił hamowania przyczepy o dmc 1200 kg wyposażony w hamulec najazdowy. pomiar ma być dokonany na urządzeniu płytowym do kontroli działania hamulców cechy konstrukcyjne uniemożliwiają wykonania badania na urządzeniu płytowym do kontroli działania hamulców potwierdzam takie było pytanie ale... z mała poprawką: cechy konstrukcyjne umożliwiają wykonania badania na urządzeniu płytowym do kontroli działania hamulców przez co Grzegorz słusznie sugerował "rolkowym" bo zdanie się kłóciło. ~IVVO zdradź coś więcej Na płytowym też się to robi / trzeba mieć odpowiednie uchwyty/ w necie nic na ten temat nie znalazłem w instrukcjach HEKA też ani słowa o badaniu przyczepy z hamulcem najazdowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 11 Kwiecień 2014 Share Napisano 11 Kwiecień 2014 w necie nic na ten temat nie znalazłem w instrukcjach HEKA też ani słowa o badaniu przyczepy z hamulcem najazdowym A patrzył tutaj!!!!! http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=182867#182867'>http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=182867#182867 [ Dodano: 11-04-2014, 20:16 ] A dla zainteresowanych na temat badania hamulca najazdowego na urządzeniu płytowym za pomocą urządzenia "HAK 400" http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=182867#182867 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
staspolo Napisano 11 Kwiecień 2014 Share Napisano 11 Kwiecień 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 11 Kwiecień 2014 Share Napisano 11 Kwiecień 2014 No bo już się wystraszyłem że czytasz a nie widzisz A metoda sprawdzania hamulców na urządzeniu płytowym opisana też jest tutaj http://www.automotoserwis.com.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=311:urzadzenia-do-pomiaru-sil-hamowania&catid=38:artykuly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
staspolo Napisano 12 Kwiecień 2014 Share Napisano 12 Kwiecień 2014 No bo już się wystraszyłem że czytasz a nie widzisz przyznaje czytałem i nie widziałem, zmylił mnie tytuł: "do kontroli siły nacisku na mechanizm sterowania hamulca najazdowego" ale rzeczywiście w opisie wszystko jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cwiara Napisano 5 Czerwiec 2014 Share Napisano 5 Czerwiec 2014 Dziś (5.06.2014) w Krakowie o godz. 8.30 bylo to samo pytanie z tym że przyczepa o dmc 3500. Nie sądziłem że tak szybko sie powtórzy i niestety poległem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marxzam Napisano 5 Czerwiec 2014 Share Napisano 5 Czerwiec 2014 Dziś (5.06.2014) w Krakowie o godz. 8.30 bylo to samo pytanie z tym że przyczepa o dmc 3500. Nie sądziłem że tak szybko sie powtórzy i niestety poległem A w Warszawie dzisiaj to jest (5.06.2014) to samo badanie z tym, że przyczepa dmc 1200, a konstrukcja umożliwia wykonanie badania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ankus4 Napisano 5 Czerwiec 2014 Share Napisano 5 Czerwiec 2014 Też byłem dziś w Krakowie, zdziwienie moje było wielkie , że się powtórzyło tak szybko, wydaje mi się że DMC też było 1200, oczywiście wtopa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 5 Czerwiec 2014 Share Napisano 5 Czerwiec 2014 oczywiście wtopa ankus nie łam się, nie takie imprezy się kładło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cwiara Napisano 6 Czerwiec 2014 Share Napisano 6 Czerwiec 2014 Moze i faktycznie bylo 1200. Ja juz z nerwow zapomnialem. Zaliczona tylko podstawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iii Napisano 29 Czerwiec 2014 Share Napisano 29 Czerwiec 2014 opisz szczegółowo w jaki sposób dokonasz pomiaru sił hamowania przyczepy o dmc 1200 kg wyposażony w hamulec najazdowy. pomiar ma być dokonany na urządzeniu płytowym do kontroli działania hamulców cechy konstrukcyjne uniemożliwiają wykonania badania na urządzeniu płytowym do kontroli działania hamulców Dziś (5.06.2014) w Krakowie o godz. 8.30 bylo to samo pytanie z tym że przyczepa o dmc 3500. Nie sądziłem że tak szybko sie powtórzy i niestety poległem 951 par.14 ust.7 mówi o tym ze najazdowy dopuszcza się w przyczepie o DMC nieprzekraczającej 3,5t. Czy w takim razie przyczepa DMC 3,5t to przekroczenie czy jeszcze nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 29 Czerwiec 2014 Share Napisano 29 Czerwiec 2014 opisz szczegółowo w jaki sposób dokonasz pomiaru sił hamowania przyczepy o dmc 1200 kg wyposażony w hamulec najazdowy. pomiar ma być dokonany na urządzeniu płytowym do kontroli działania hamulców cechy konstrukcyjne uniemożliwiają wykonania badania na urządzeniu płytowym do kontroli działania hamulców Dziś (5.06.2014) w Krakowie o godz. 8.30 bylo to samo pytanie z tym że przyczepa o dmc 3500. Nie sądziłem że tak szybko sie powtórzy i niestety poległem 951 par.14 ust.7 mówi o tym ze najazdowy dopuszcza się w przyczepie o DMC nieprzekraczającej 3,5t. Czy w takim razie przyczepa DMC 3,5t to przekroczenie czy jeszcze nie? A jak kupujesz nie więcej jak kilogram ziemniaków to kiedy przekracza owy kilogram, jak jest równo 1000 gram czy jak jest 1001 gram ? Chciałem obrazowo i po chłopsku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 29 Czerwiec 2014 Share Napisano 29 Czerwiec 2014 951 par.14 ust.7 mówi o tym ze najazdowy dopuszcza się w przyczepie o DMC nieprzekraczającej 3,5t. Czy w takim razie przyczepa DMC 3,5t to przekroczenie czy jeszcze nie? Przeczytaj to kilka razy i nie zadawaj głupich pytań,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iii Napisano 29 Czerwiec 2014 Share Napisano 29 Czerwiec 2014 Cieszy mnie drogi kolego fakt, że jesteś bardzo mądry dlatego zechciej wytłumaczyć czy dobrze rozumuje: Przyczepa mająca równo 3,5 t nie kwalifikuje się pod najazdowy, a kwalifikuje się każda która ma poniżej 3,5 tak? Wszak najlepiej uczyć się od mądrzejszych od siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 29 Czerwiec 2014 Share Napisano 29 Czerwiec 2014 Cieszy mnie drogi kolego fakt, że jesteś bardzo mądry dlatego zechciej wytłumaczyć czy dobrze rozumuje: Przyczepa mająca równo 3,5 t nie kwalifikuje się pod najazdowy, a kwalifikuje się każda która ma poniżej 3,5 tak? Wszak najlepiej uczyć się od mądrzejszych od siebieŹle rozumujesz. Nie wiem czy sobie żartujesz czy naprawdę nie rozumiesz co Janusz60 doradza: 951 par.14 ust.7 mówi o tym ze najazdowy dopuszcza się w przyczepie o DMC nieprzekraczającej 3,5t. Czy w takim razie przyczepa DMC 3,5t to przekroczenie czy jeszcze nie? Przeczytaj to kilka razy i nie zadawaj głupich pytań,,, Dla ułatwienia zadam pytanie: Jeżeli przyczepa ma 3,5 to czy ta przyczepa: a) nie przekracza 3, 5 tony b) przekracza 3,5 tony Dodam, że pytanie jest jednokrotnego wyboru. Mam nadzieję, że pytanie moje pomoże Ci zrozumieć błąd w twoim rozumowaniu, a jednocześnie pomoże zrozumieć zapis ustawowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 29 Czerwiec 2014 Share Napisano 29 Czerwiec 2014 Mam nadzieję, że pytanie moje pomoże Ci zrozumieć błąd w twoim rozumowaniu, a jednocześnie pomoże zrozumieć zapis ustawowy - Ja tam nie wiem, ale są pojazdy o dmc 3490 kg i bądź mądry dlaczego nie 3500 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iii Napisano 29 Czerwiec 2014 Share Napisano 29 Czerwiec 2014 Nie żartuje... Na kursie pewien pan inż. wykładowca (bez nazwisk ) znany ze swoich dziwnych teorii, zrobił wykład o "nieprzekraczaniu DMC" "DMC do" i tym podobnych zapisach, tak że na dobrą sprawę naprawdę nie wiem jak to tratować i jak rozumieć, gdzie znajduje się ta magiczna granica. Dlatego chciałem upewnić się czy owo "nieprzekracza 3,5t" oznacza 'mniejsze równe' czy 'mniejsze'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 29 Czerwiec 2014 Share Napisano 29 Czerwiec 2014 Na kursie pewien pan inż. zrobił wykład o "nieprzekraczaniu DMC" "DMC do" i tym podobnych zapisach, tak że na dobrą sprawę naprawdę nie wiem jak to tratować i jak rozumieć, gdzie znajduje się ta magiczna granica. Bez obrazy ale do logicznego rozumowania nie trzeba wykładów i być inżynierem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iii Napisano 29 Czerwiec 2014 Share Napisano 29 Czerwiec 2014 - Ja tam nie wiem, ale są pojazdy o dmc 3490 kg i bądź mądry dlaczego nie 3500 kg. Jak widać nie jest to jednak takie oczywiste zawsze i wszędzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 29 Czerwiec 2014 Share Napisano 29 Czerwiec 2014 Jak widać nie jest to jednak takie oczywiste zawsze i wszędzie... Jest oczywiste. 3,5 tony nie przekracza 3,5 tony. Pole do interpretacji pojawiłoby się dopiero przy zapisie "do 3,5 tony" - wtedy można się ewentualnie spierać, czy 3,5 t mieści się w zakresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 29 Czerwiec 2014 Share Napisano 29 Czerwiec 2014 Pole do interpretacji pojawiłoby się dopiero przy zapisie "do 3,5 tony" - wtedy można się ewentualnie spierać, czy 3,5 t mieści się w zakresie. Jest na to rada-dopisać słowo "włącznie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.