Psuj Napisano 5 Czerwiec 2014 Share Napisano 5 Czerwiec 2014 Chyba zaczynałeś od kanału jak prawdziwy diagnosta Najpierw antykradzieżowe zabezpieczenia pojazdów, potem elektromechanika i mechanika w tym również sprzętu ciężkiego, no i na końcu trochę elektroniki i mechaniki osobówek i serwis ogumienia. A potem to już diagnostyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 5 Czerwiec 2014 Share Napisano 5 Czerwiec 2014 Psuj, widzę że Twoja wiedza teoretyczna i praktyczna jest bardzo duża.Długo jesteś w branży?Chyba zaczynałeś od kanału jak prawdziwy diagnosta od kanału i pko-4 to były czasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 5 Czerwiec 2014 Share Napisano 5 Czerwiec 2014 pko-4 to były czasy Ten sprzęt pamiętam tylko z praktyk szkolnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 5 Czerwiec 2014 Share Napisano 5 Czerwiec 2014 Ten sprzęt pamiętam tylko z praktyk szkolnych. Ja jeszcze na nim pracowałem- choć krótko. Ale, ale- to był chyba jeszcze PKO1(?!?!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 5 Czerwiec 2014 Share Napisano 5 Czerwiec 2014 Ale, ale- to był chyba jeszcze PKO1(?!?!) to prawie to samo co pko-4 mam go jeszcze co prawda w narzędziowni ale jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 5 Czerwiec 2014 Share Napisano 5 Czerwiec 2014 A po co z Psuja wzrostem jakikolwiek kanał? Po prostu lekko się schyla i już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karolu Napisano 1 Lipiec 2014 Share Napisano 1 Lipiec 2014 panowie i panie, macie jakąś książkę do polecenia z danymi dotyczącymi ustawienia geometrii kół samochodów ciężarowych i autobusów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 1 Lipiec 2014 Share Napisano 1 Lipiec 2014 Geometria kół samochodów ciężarowych i autobusów. 2012/2014 Cena: 430,50 zł z VAT 444,01 zł Wydawnictwo: Autodata Coś takiego bez problemu znajdziesz w każdej z firm handlujących wyposażeniem SKP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 1 Lipiec 2014 Share Napisano 1 Lipiec 2014 Czasem warto zapytać googla ... w księgarniach taniej Cena : 409 zł - promocja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karolu Napisano 2 Lipiec 2014 Share Napisano 2 Lipiec 2014 dzięki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indus Napisano 16 Lipiec 2014 Share Napisano 16 Lipiec 2014 Na początek witam wszystkich bo pierwszy to mój post na tym forum Pracowałem i próbowałem rozwiązań z głowicami aktywnymi i pasywnymi. Nożycówki - nie polecam - brak możliwości regulacji rozstawu ramp i co jakiś czas brak poziomowania po parokrotnym użyciu szarpaka Czterokolumnówki - polecam ale min 4 t udźwig, zagł pod obrotnice i tylne płyty rozprężne. Najwygodniej pracowało mi się na AMI i MAHA Zdecyydowałem się na AMI ze wzgledów cenowych i nie żałuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 17 Lipiec 2014 Share Napisano 17 Lipiec 2014 Nożycówki - nie polecam - brak możliwości regulacji rozstawu ramp i co jakiś czas brak poziomowania po parokrotnym użyciu szarpaka Ja reguluję geometrię na nożycówce i wszystko jest ok, ale podnośnik jest przeznaczony wyłącznie do pomiaru geometrii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.