Skocz do zawartości

Historia pojazdu, czyli bajki Sienkiewicza


IVVO
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 120
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Jacdiag

    8

  • danielg539

    8

  • Paprock

    10

  • IVVO

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeżeli w Polsce od ostatniego badania przejadę 80 - 100 tys. km. w ciągu roku i przed zbliżającym się badaniem ustawę licznik na 20 tys. to diagnosta tyle wpisze w zaświadczenie i taka jest prawda. Przeglądów serwisowych mogę nie wpisywać w dokumenty. Czy ktoś zarzuci, że było coś kombinowane? Polak wszystko potrafi, nawet po fabryce poprawi. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustawę licznik na 20 tys
Czy ktoś zarzuci, że było coś kombinowane?

To zależy na ile był ustawiony licznik na ostatnim przeglądzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli w Polsce od ostatniego badania przejadę 80 - 100 tys. km. w ciągu roku i przed zbliżającym się badaniem ustawę licznik na 20 tys. to diagnosta tyle wpisze w zaświadczenie i taka jest prawda. Przeglądów serwisowych mogę nie wpisywać w dokumenty. Czy ktoś zarzuci, że było coś kombinowane?

 

Wszystkim kombinatorom proponuję lekturę "imperatyw kategoryczny" I. Kant. ::D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sens spisywania liczników był by gdyby robiły to jeszcze inne służby np w czasie kontroli drogowej, ubezpieczalnia itd i dzieliły się tymi danymi z cepem - a tak to właściwie tylko pierwszy stan "odczytanego" licznika będzie w miarę realny - reszta to fikcja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak to właściwie tylko pierwszy stan "odczytanego" licznika będzie w miarę realny - reszta to fikcja
śmiem twierdzić,że ten pierwszy to też fikcja :D szczególnie przy świeżo sprowadzonych z zagranicy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- wiecie jakby wyglądał zachód Europy gdyby te wszystkie pojazdy tam zostały...

- gdyby komuś w PL zależało na autach w dobrym stanie i legalnych to cały ten proceder kręcenia przebiegów i pseudo napraw blacharskich już dawno byłby karalny

- a tak odłam gałęzi przemysłu motoryzacyjnego ma się całkiem dobrze (transport, opłaty, warsztaty, części zamienne, badania techniczne, wnioski, akcyzy i inne sprawy)

- to się musi jakoś kręcić i CEPiK temu nie zaradzi

- ciekawe gdzie trafi część tych: →

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news-diesel-zabija-powoli-ale-tysiace-osob-rocznie,nId,1433788

W wielu niemieckich miastach, m.in. w Berlinie, Hanowerze czy Stuttgarcie funkcjonują strefy ekologiczne.

By do nich wjechać samochody muszą spełniać odpowiednią normę emisji spalin.

Im większa emisja - tym większa opłata za wjazd lub wręcz zakaz wjazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, moim skromnym zdaniem spisywanie liczników jest kolejnym wybiegiem "fiskusa", a nie jak to wydaje się większości z nas "hak" na kombinatorów od korekcji liczników. US na kontrolę poprosi teraz właściciela pojazdu z dziennikiem kilometrów, a za tydzień lub nawet za dzień poprosi o zaświadczenie z BT pojazdu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a za tydzień lub nawet za dzień poprosi o zaświadczenie z BT pojazdu ...

- z jakiego badania???

- no ale to co z badania powinno być w CEP przynajmniej po trzech dniach i kto jak kto ale US na bank dostęp ma nie wspominając o instytucji Generalnego Inspektora Kontroli Skarbowej

- najwyżej... jak zobaczy wezwanie będzie korygował na plus :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sens spisywania liczników był by gdyby robiły to jeszcze inne służby

Tak mówicie jak gdyby każdy prosty użytkownik właściciel pojazdu kręcił licznik ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chociażby z ostatniego okresowego

- no przecież powinien mieć przy sobie, czy gdzie tam zapodział

- ale ja Cię proszę, abyś wytłumaczył mi sens tej kontroli i zaświadczenia jak przebiegi są w CEP

- nie łatwiej wezwać przedsiębiorcę z autkiem i organoleptycznie sprawdzić wskazania licznika... niech wymyśla: "no popacz pan panie inspektorze... spsuł się cholera"

- no chyba żeee... to ma być potwierdzenie "pisemne" iż baza CEP w porównaniu do paczek z SKP błędów w przebiegach nie zawiera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- ale ja Cię proszę, abyś wytłumaczył mi sens tej kontroli i zaświadczenia jak przebiegi są w CEP
w tym akurat względzie racjonalnego wytłumaczenia znaleźć nie mogę :x chyba, że urzędnik US zapragnie mieć potwierdzone pieczęcią diagnosty ;) - ale to bardzo naciągana teoria.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko to jest parodia, jezeli robię badanie i spisuje licznik , a klient poniekąd znajomy mówi , że samochód kupiony i serwisowany w Polsce i przy ostatnim przegladzie serwis mu cofnął 100 - to widzicie pieniądze robią wszystko :shock::shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem wczoraj auto które pamiętam z poprzedniego roku miało ponad 200 tys, było zadbane to wpadło w oko a w tym roku cud zrobiło się 130 tys. na OBT.

Radku :razz: trudno co zrobić taki k ... :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.