Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

marbie

Hak do 3,5t i brak F.3

Polecane posty

marbie

Dlaczego wydziały komunikacji wydają nowe DR bez uzupełnionego DMC zespołu pojazdów? Chodzi mi o samochody z wpisem HAK no i pomijam już ciężarowe powyżej 3,5t co też się zdarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek D

Lenistwo ? :cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
Lenistwo ? :cool:

 

Raczej niechęć do zmieniania czegokolwiek, bo przecież tak jeździł to może i dalej... Bardzo często spotykane w wydziałach przy okazji jakiś niezgodności w DR...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olga
Lenistwo ? :cool:

 

Raczej niechęć do zmieniania czegokolwiek, bo przecież tak jeździł to może i dalej... Bardzo często spotykane w wydziałach przy okazji jakiś niezgodności w DR...

Nie zgadzam się ! :D To nie jest wyłącznie lenistwo, ani niechęć. :P W wielu przypadkach, uważam, to zwyczajnie brak tego parametru w poprzednim DR. Przy przerejestrowaniu trzeba by było wysyłać na ustalenie tylko tego parametru, a to dodatkowy koszt, jak wiadomo. A chyba Wy wiecie najlepiej, że stosunkowo od niedawna Wy w DIP-ie wpisujecie ten parametr, więc o co to halo?! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Regan55
To nie jest wyłącznie lenistwo, ani niechęć.
W takim razie o szto biega... :?: Wydaje zaświadczenie/koniec DR/uzupelniam wszystkie dane/min.owe nieszczęsne F.3/a w nowym DR znowu go nie widzę... :razz:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biker100
F.3/a w nowym DR znowu go nie widzę...
lub widzę na zasadzie równania F2 + O.1 :x , co nie zawsze zgadza się z TZ, a jest ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal

9.W przypadku braku miejsca na kolejne wpisy terminów następnego badania technicznego pojazdu w dowodzie rejestracyjnym lub odpowiadającym mu dokumencie uprawniony diagnosta dokonuje takiego wpisu w zaświadczeniu o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu."

 

czy gdzieś tu pada słowo - i uzupełnia brakujące dane ...................

 

może w następnej poprawce do rozp.ktoś doda taki zapis .............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacdiag
czy gdzieś tu pada słowo - i uzupełnia brakujące dane ...................

 

może w następnej poprawce do rozp.ktoś doda taki zapis .............

:piwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
czy gdzieś tu pada słowo - i uzupełnia brakujące dane ...................

a, tu się mamy ? czyli diagnostom się nie chce i dlatego WK powinny zlecić to (jak mój )pisemnie swoim skp ,( bo do tego kowalowi służą kleszcze ),,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_k
dlatego WK powinny zlecić to (jak mój )pisemnie swoim skp

 

A jakaś podstawa prawna? Czy też każdy pojazd kierować na ustalenie danych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź

To nie WK winien temu,ani też diagności.Winny jest właściciel takiego DR,przez którego tylko mamy problemy :razz::x;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64
To nie WK winien temu,ani też diagności.Winny jest właściciel takiego DR,przez którego tylko mamy problemy :razz::x;)

Winny jest ustawodawca ,który wymyślił jakiś tam wzór DR , z jakimiś tam rubrykami w których żeby coś wpisać trzeba paragrafów . :lol::lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź
Winny jest ustawodawca

A pośrednio my wszyscy ponieważ to my wybieramy ustawodawców :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_k

W Anglii DR są prawie puste (bardzo mało danych) i jakoś pojazdy jeżdżą :cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź
i jakoś pojazdy jeżdżą :cool:

A u nas to nie :evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek1
A jakaś podstawa prawna? Czy też każdy pojazd kierować na ustalenie danych?

Wrocławski wydział kieruje i już.

Oczywiście skierowanie jest tak jak należy na piśmie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
dlatego WK powinny zlecić to (jak mój )pisemnie swoim skp

 

A jakaś podstawa prawna? Czy też każdy pojazd kierować na ustalenie danych?

A kto diagnoście zabroni skasować na wniosek właściciela ( WK żąda, właściciel ma dane donieść) ,,,

 

[ Dodano: 22-06-2014, 12:22 ]

Wrocławski wydział kieruje i już.

Oczywiście skierowanie jest tak jak należy na piśmie!!!

Sami widzicie, da się, jeśli tylko się chce ,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zjc

Miałem przypadek gdzie w dowodzie wpis "HAK", a brak danych w poz. O1;O2 i F3 :shock:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
Miałem przypadek gdzie w dowodzie wpis "HAK", a brak danych w poz. O1;O2 i F3 :shock:

Zdziwiony ? no przecież takie przypadki mamy wszyscy, by nie powiedzieć na co dzień ,,,

a na deser na TZ w pozycji DMc zespołu = ---- ,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mecher
Miałem przypadek gdzie w dowodzie wpis "HAK", a brak danych w poz. O1;O2 i F3 :shock:

Zdziwiony ? no przecież takie przypadki mamy wszyscy, by nie powiedzieć na co dzień ,,,

a na deser na TZ w pozycji MMc zespołu = ---- ,,,

 

Albo w DR inne dane w pozycjach F3, O1 i maksymalny nacisk na oś niż na TZ, jednak zgodne z danymi zawartymi w homo, których nie widzimy na oczy podczas przeglądu. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
baca9
Albo w DR inne dane w pozycjach F3, O1 i maksymalny nacisk na oś niż na TZ, jednak zgodne z danymi zawartymi w homo, których nie widzimy na oczy podczas przeglądu. :D

 

U mnie w takim przypadku BT z wynikiem N za niezgodność danych , tabelka w zaświadczeniu z danymi z TZ i WK niech sobie wyjaśnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź
na TZ w pozycji MMc zespołu

Pewnie chciałeś napisać DMC zespołu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mecher
Albo w DR inne dane w pozycjach F3, O1 i maksymalny nacisk na oś niż na TZ, jednak zgodne z danymi zawartymi w homo, których nie widzimy na oczy podczas przeglądu. :D

 

U mnie w takim przypadku BT z wynikiem N za niezgodność danych , tabelka w zaświadczeniu z danymi z TZ i WK niech sobie wyjaśnia

 

I wyjaśnienia są takie, że z danymi w homo sie zgadza, więc mam zrobić korekte badania na P. Oczywiście robie ksero homo, by papierów przybywało i korektę z dopiskiem iż dane zgodne z homo pojazdu numer taki i taki.

Więc przestałem się czepiać skoro za każdym razem jest podobnie. Może z jednym wyjątkiem. Raz klient zrozumiał moje racje i się nie wkurzał. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek D

A ja stawiam na lenistwo. Wczoraj miałem auto na dodatkowe hak w DR brak F3 a dwa miesiące temu robione pierwsze badanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luket
I wyjaśnienia są takie, że z danymi w homo sie zgadza, więc mam zrobić korekte badania na P. Oczywiście robie ksero homo, by papierów przybywało i korektę z dopiskiem iż dane zgodne z homo pojazdu numer taki i taki.

Ja nie zmieniam wyniku, nie będę robił z siebie ... :x . Z tabliczką się nie zgadza. WK kieruje delikwenta do salonu po wymianę błędnej tabliczki. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.