Skocz do zawartości

Stacja kontroli pojazdów WARSZAWA


kuba197877

Rekomendowane odpowiedzi

Mam zamiar budować Stacje kontroli pojazdów w Warszawie działka jest zezwolenie jest ale teraz obawa czy warto czy nie jest już tam duże nasycenie SKP doradźcie jak tam w Wawie z frenkfencjami z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stacja kontroli pojazdów to dobry pomysł na biznes. Ma wiele zalet, ale najważniejsze jest to, że zapewnia stabilne przychody oraz dobrą płynność finansową (klienci płacą niemal wyłącznie z góry). Oczywiście każdy obiekt dysponuje różnym potencjałem, dlatego samo założenie stacji nie gwarantuje jeszcze sukcesu. Także na koszty uruchomienia SKP wpływ ma bardzo wiele czynników.

 

http://www.wsop.pl/pomysl-na-biznes/stacja-kontroli-pojazdow/dlaczego-warto-zainwestowac-w-stacje-kontroli/

 

stawiaj -jak piszą jest to fabryka pieniędzy :D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fiedorowicz: a nie chodziło ci czasem o to że jest odwrotnie proporcjonalna?

czyli im więcej stacji tym niższa jakość badań?

pozdrawiam 8)

 

kuba197877: czytając twoje uprzednie wpisy na forum trochę się uśmiałem jak zobaczyłem ten rozpoczynający bieżący... (oczywiście bez urazy) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak stacja to razem z warsztatem zawsze to pewniejszy dochód. U mnie tak jest. Nie ma dnia aby jakiś pojazd nie trafił ze stacji na warsztat, a coraz więcej jest takich klientów, którzy zostawiają samochód aby sprawdzić ewentualnie naprawić i zrobić OBT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar budować Stacje kontroli pojazdów
czy warto czy nie jest już tam duże nasycenie SKP
stawiaj -jak piszą jest to fabryka pieniędzy
Ilość stacja przybywających jest wprost proporcjonalna do jakości badań
buduj jak masz kase

Ogólnie jest ok :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak stacja to razem z warsztatem zawsze to pewniejszy dochód. U mnie tak jest. Nie ma dnia aby jakiś pojazd nie trafił ze stacji na warsztat, a coraz więcej jest takich klientów, którzy zostawiają samochód aby sprawdzić ewentualnie naprawić i zrobić OBT.

Już za niedługi czas tak postępować nie będzie można. Po wejściu w życie dyrektywy WE nie będzie można badać pojazdów wcześniej naprawianych w warsztacie firmy dokonującej naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już za niedługi czas tak postępować nie będzie można. Po wejściu w życie dyrektywy WE nie będzie można badać pojazdów wcześniej naprawianych w warsztacie firmy dokonującej naprawy.

Mógłbyś wrzucić co nieco na ten temat ?, dzięki ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie będzie można badać pojazdów wcześniej naprawianych w warsztacie firmy dokonującej naprawy.

Bardziej, chodzi o to, że ze względu na podnoszony w dyrektywie unijnej konflikt interesów, firma posiadająca SKP nie będzie mogła wykonywać na niej badań swoich pojazdów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś wrzucić co nieco na ten temat ?

Tak na szybko:

(34) Przeprowadzając badania zdatności do ruchu drogowego, diagności powinni działać niezależnie, a na ich ocenę nie

powinny mieć wpływu konflikty interesów, w tym konflikty interesów o charakterze ekonomicznym czy personalnym.

Wynagrodzenie diagnostów nie powinno być zatem bezpośrednio związane z wynikami badań zdatności do

ruchu drogowego. Państwo członkowskie powinno mieć możliwość określenia wymogów dotyczących rozdziału

działalności lub upoważniania podmiotu prywatnego do wykonywania zarówno badań zdatności do ruchu drogowego,

jak i napraw pojazdów, nawet w odniesieniu do tego samego pojazdu, w przypadkach gdy organ nadzorczy

ustalił w sposób zadowalający, że utrzymano wysoki poziom obiektywności.

 

Jak widzisz podstawa jest ale całkiem mozliwe, że w monencie implementacji coś zoatanie skopane jak to zwykle u nas bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w monencie implementacji coś zoatanie skopane jak to zwykle u nas bywa.
zaraz tam skopane u nas będzie bardziej prospołeczne :x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(34) Przeprowadzając badania zdatności do ruchu drogowego, diagności powinni działać niezależnie, a na ich ocenę nie

powinny mieć wpływu konflikty interesów, w tym konflikty interesów o charakterze ekonomicznym czy personalnym.

Wynagrodzenie diagnostów nie powinno być zatem bezpośrednio związane z wynikami badań zdatności do

ruchu drogowego. Państwo członkowskie powinno mieć możliwość określenia wymogów dotyczących rozdziału

działalności lub upoważniania podmiotu prywatnego do wykonywania zarówno badań zdatności do ruchu drogowego,

jak i napraw pojazdów, nawet w odniesieniu do tego samego pojazdu, w przypadkach gdy organ nadzorczy

ustalił w sposób zadowalający, że utrzymano wysoki poziom obiektywności.

.

 

Może ogarnęli byśmy ten przetłumaczony ( może z angielskiego) bełkot na polski. Co mogą oznaczać słowa, lub zdania i co ue- ustawodawca miał w rzeczywistości na myśli. ::D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ogarnęli byśmy ten przetłumaczony ( może z angielskiego) bełkot na polski

Zapewne jest to tłumaczenie i można je interpretować na wiele sposobów ale czy nie o to w tym wszystkim chodzi aby każdy czytający widział w tym zapisie co innego :cool:

- to takie polskie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeprowadzając badania zdatności do ruchu drogowego, diagności powinni działać niezależnie, a na ich ocenę nie

powinny mieć wpływu konflikty interesów, w tym konflikty interesów o charakterze ekonomicznym czy personalnym.

 

Jak widzisz podstawa jest ale całkiem mozliwe, że w monencie implementacji coś zoatanie skopane jak to zwykle u nas bywa.

 

Nie wiem czy Cię zaskoczę, ale u nas wyprzedzono dawno unijne myślenie. Między innymi próbami zakazu wykonywania na skp napraw czy regulacji a niekiedy wręcz wykonywania badań niezwiązanych z rejestrem. Jak znamy realia, zapis ten doprowadzi do różnych interpretacji w niczym nam nie ułatwiając pracy ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy Cię zaskoczę,

Nie, bo mnie już chyba nic nie jest w stanie zdziwić! Ostatnio WK w Radzyniu Podlaskim odesłał klienta z badaniem VAT-2 bo pojazd nie był VAN-em i żadna argumentacji do pań z WK nie trafiała, dopiero po ogólnych wewnątrz wydziałowych konsultacjach po 30 min wiszenia na słuchawce z wielka łaską zaświadczenie zostało przyjęte.

zapis ten doprowadzi do różnych interpretacji w niczym nam nie ułatwiając pracy

Niestety ale podzielam Twoje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam warsztat blacharsko-lakierniczy i nie będę mógł robić badań powypadkowych naprawianych pojazdów, ani badań okresowych pojazdów zastępczych dla klientów w swojej stacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie będę mógł robić badań powypadkowych naprawianych pojazdów, ani badań okresowych pojazdów zastępczych dla klientów w swojej stacji?

to pikuś

 

a co ze stacjami przy bazach transportowych :?:

np. : PKS, komunikacja miejska, energetyka itp ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.