kuba197877 Napisano 3 Lipiec 2014 Napisano 3 Lipiec 2014 Mam zamiar budować Stacje kontroli pojazdów w Warszawie działka jest zezwolenie jest ale teraz obawa czy warto czy nie jest już tam duże nasycenie SKP doradźcie jak tam w Wawie z frenkfencjami z góry dziękuje Cytuj
Sebastian ZG Napisano 3 Lipiec 2014 Napisano 3 Lipiec 2014 Kuba, buduj stację, albo zbuduj pomnik zagubionego przecinka Cytuj
kowal Napisano 3 Lipiec 2014 Napisano 3 Lipiec 2014 Stacja kontroli pojazdów to dobry pomysł na biznes. Ma wiele zalet, ale najważniejsze jest to, że zapewnia stabilne przychody oraz dobrą płynność finansową (klienci płacą niemal wyłącznie z góry). Oczywiście każdy obiekt dysponuje różnym potencjałem, dlatego samo założenie stacji nie gwarantuje jeszcze sukcesu. Także na koszty uruchomienia SKP wpływ ma bardzo wiele czynników. http://www.wsop.pl/pomysl-na-biznes/stacja-kontroli-pojazdow/dlaczego-warto-zainwestowac-w-stacje-kontroli/ stawiaj -jak piszą jest to fabryka pieniędzy Cytuj
danielg539 Napisano 3 Lipiec 2014 Napisano 3 Lipiec 2014 jak piszą jest to fabryka pieniędzy A czasem bywa bardziej pożeraczem pieniędzy, jest ryzyko jest zabawa. Cytuj
kowal Napisano 3 Lipiec 2014 Napisano 3 Lipiec 2014 Ilość stacja przybywających jest wprost proporcjonalna do jakości badań Cytuj
fuks Napisano 3 Lipiec 2014 Napisano 3 Lipiec 2014 fiedorowicz: a nie chodziło ci czasem o to że jest odwrotnie proporcjonalna? czyli im więcej stacji tym niższa jakość badań? pozdrawiam kuba197877: czytając twoje uprzednie wpisy na forum trochę się uśmiałem jak zobaczyłem ten rozpoczynający bieżący... (oczywiście bez urazy) Cytuj
kowal Napisano 3 Lipiec 2014 Napisano 3 Lipiec 2014 odwrotnie proporcjonalna? no widzisz -już ten wiek ,człowiek nie dowidzi, nie doczyta a co będzie za parę lat Cytuj
jurek014 Napisano 3 Lipiec 2014 Napisano 3 Lipiec 2014 Jak stacja to razem z warsztatem zawsze to pewniejszy dochód. U mnie tak jest. Nie ma dnia aby jakiś pojazd nie trafił ze stacji na warsztat, a coraz więcej jest takich klientów, którzy zostawiają samochód aby sprawdzić ewentualnie naprawić i zrobić OBT. Cytuj
rurek777 Napisano 4 Lipiec 2014 Napisano 4 Lipiec 2014 buduj jak masz kase ceny za badania pójdą w góre to ci się zwróci Cytuj
Fredek Napisano 4 Lipiec 2014 Napisano 4 Lipiec 2014 Mam zamiar budować Stacje kontroli pojazdów czy warto czy nie jest już tam duże nasycenie SKP stawiaj -jak piszą jest to fabryka pieniędzy Ilość stacja przybywających jest wprost proporcjonalna do jakości badań buduj jak masz kase Ogólnie jest ok Cytuj
danielg539 Napisano 6 Lipiec 2014 Napisano 6 Lipiec 2014 Jak stacja to razem z warsztatem zawsze to pewniejszy dochód. U mnie tak jest. Nie ma dnia aby jakiś pojazd nie trafił ze stacji na warsztat, a coraz więcej jest takich klientów, którzy zostawiają samochód aby sprawdzić ewentualnie naprawić i zrobić OBT. Już za niedługi czas tak postępować nie będzie można. Po wejściu w życie dyrektywy WE nie będzie można badać pojazdów wcześniej naprawianych w warsztacie firmy dokonującej naprawy. Cytuj
jurek014 Napisano 6 Lipiec 2014 Napisano 6 Lipiec 2014 Warsztat na Mamę , OSKP na Siebie i można. Polak potrafi Cytuj
JANUSZ60 Napisano 6 Lipiec 2014 Napisano 6 Lipiec 2014 Już za niedługi czas tak postępować nie będzie można. Po wejściu w życie dyrektywy WE nie będzie można badać pojazdów wcześniej naprawianych w warsztacie firmy dokonującej naprawy. Mógłbyś wrzucić co nieco na ten temat ?, dzięki ,,, Cytuj
Marek1 Napisano 6 Lipiec 2014 Napisano 6 Lipiec 2014 nie będzie można badać pojazdów wcześniej naprawianych w warsztacie firmy dokonującej naprawy. Bardziej, chodzi o to, że ze względu na podnoszony w dyrektywie unijnej konflikt interesów, firma posiadająca SKP nie będzie mogła wykonywać na niej badań swoich pojazdów. Cytuj
danielg539 Napisano 6 Lipiec 2014 Napisano 6 Lipiec 2014 Mógłbyś wrzucić co nieco na ten temat ? Tak na szybko: (34) Przeprowadzając badania zdatności do ruchu drogowego, diagności powinni działać niezależnie, a na ich ocenę niepowinny mieć wpływu konflikty interesów, w tym konflikty interesów o charakterze ekonomicznym czy personalnym. Wynagrodzenie diagnostów nie powinno być zatem bezpośrednio związane z wynikami badań zdatności do ruchu drogowego. Państwo członkowskie powinno mieć możliwość określenia wymogów dotyczących rozdziału działalności lub upoważniania podmiotu prywatnego do wykonywania zarówno badań zdatności do ruchu drogowego, jak i napraw pojazdów, nawet w odniesieniu do tego samego pojazdu, w przypadkach gdy organ nadzorczy ustalił w sposób zadowalający, że utrzymano wysoki poziom obiektywności. Jak widzisz podstawa jest ale całkiem mozliwe, że w monencie implementacji coś zoatanie skopane jak to zwykle u nas bywa. Cytuj
biker100 Napisano 6 Lipiec 2014 Napisano 6 Lipiec 2014 w monencie implementacji coś zoatanie skopane jak to zwykle u nas bywa. zaraz tam skopane u nas będzie bardziej prospołeczne Cytuj
skpauto Napisano 6 Lipiec 2014 Napisano 6 Lipiec 2014 (34) Przeprowadzając badania zdatności do ruchu drogowego, diagności powinni działać niezależnie, a na ich ocenę niepowinny mieć wpływu konflikty interesów, w tym konflikty interesów o charakterze ekonomicznym czy personalnym. Wynagrodzenie diagnostów nie powinno być zatem bezpośrednio związane z wynikami badań zdatności do ruchu drogowego. Państwo członkowskie powinno mieć możliwość określenia wymogów dotyczących rozdziału działalności lub upoważniania podmiotu prywatnego do wykonywania zarówno badań zdatności do ruchu drogowego, jak i napraw pojazdów, nawet w odniesieniu do tego samego pojazdu, w przypadkach gdy organ nadzorczy ustalił w sposób zadowalający, że utrzymano wysoki poziom obiektywności. . Może ogarnęli byśmy ten przetłumaczony ( może z angielskiego) bełkot na polski. Co mogą oznaczać słowa, lub zdania i co ue- ustawodawca miał w rzeczywistości na myśli. Cytuj
danielg539 Napisano 7 Lipiec 2014 Napisano 7 Lipiec 2014 Może ogarnęli byśmy ten przetłumaczony ( może z angielskiego) bełkot na polski Zapewne jest to tłumaczenie i można je interpretować na wiele sposobów ale czy nie o to w tym wszystkim chodzi aby każdy czytający widział w tym zapisie co innego - to takie polskie Cytuj
JANUSZ60 Napisano 7 Lipiec 2014 Napisano 7 Lipiec 2014 Przeprowadzając badania zdatności do ruchu drogowego, diagności powinni działać niezależnie, a na ich ocenę niepowinny mieć wpływu konflikty interesów, w tym konflikty interesów o charakterze ekonomicznym czy personalnym. Jak widzisz podstawa jest ale całkiem mozliwe, że w monencie implementacji coś zoatanie skopane jak to zwykle u nas bywa. Nie wiem czy Cię zaskoczę, ale u nas wyprzedzono dawno unijne myślenie. Między innymi próbami zakazu wykonywania na skp napraw czy regulacji a niekiedy wręcz wykonywania badań niezwiązanych z rejestrem. Jak znamy realia, zapis ten doprowadzi do różnych interpretacji w niczym nam nie ułatwiając pracy ,,, Cytuj
danielg539 Napisano 7 Lipiec 2014 Napisano 7 Lipiec 2014 Nie wiem czy Cię zaskoczę, Nie, bo mnie już chyba nic nie jest w stanie zdziwić! Ostatnio WK w Radzyniu Podlaskim odesłał klienta z badaniem VAT-2 bo pojazd nie był VAN-em i żadna argumentacji do pań z WK nie trafiała, dopiero po ogólnych wewnątrz wydziałowych konsultacjach po 30 min wiszenia na słuchawce z wielka łaską zaświadczenie zostało przyjęte. zapis ten doprowadzi do różnych interpretacji w niczym nam nie ułatwiając pracy Niestety ale podzielam Twoje zdanie. Cytuj
grzegorz70 Napisano 7 Lipiec 2014 Napisano 7 Lipiec 2014 Mam warsztat blacharsko-lakierniczy i nie będę mógł robić badań powypadkowych naprawianych pojazdów, ani badań okresowych pojazdów zastępczych dla klientów w swojej stacji? Cytuj
jast Napisano 7 Lipiec 2014 Napisano 7 Lipiec 2014 No chyba nie. I jeszcze nie będziesz mógł pracować u siebie tylko u sąsiada. Cytuj
Jacdiag Napisano 7 Lipiec 2014 Napisano 7 Lipiec 2014 nie będę mógł robić badań powypadkowych naprawianych pojazdów, ani badań okresowych pojazdów zastępczych dla klientów w swojej stacji? to pikuś a co ze stacjami przy bazach transportowych np. : PKS, komunikacja miejska, energetyka itp ... Cytuj Wszystkie drogi prowadzą do . . . ... trumny
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.