kuba197877 Napisano 3 Lipiec 2014 Share Napisano 3 Lipiec 2014 Mam zamiar budować Stacje kontroli pojazdów w Warszawie działka jest zezwolenie jest ale teraz obawa czy warto czy nie jest już tam duże nasycenie SKP doradźcie jak tam w Wawie z frenkfencjami z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian ZG Napisano 3 Lipiec 2014 Share Napisano 3 Lipiec 2014 Kuba, buduj stację, albo zbuduj pomnik zagubionego przecinka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 3 Lipiec 2014 Share Napisano 3 Lipiec 2014 Stacja kontroli pojazdów to dobry pomysł na biznes. Ma wiele zalet, ale najważniejsze jest to, że zapewnia stabilne przychody oraz dobrą płynność finansową (klienci płacą niemal wyłącznie z góry). Oczywiście każdy obiekt dysponuje różnym potencjałem, dlatego samo założenie stacji nie gwarantuje jeszcze sukcesu. Także na koszty uruchomienia SKP wpływ ma bardzo wiele czynników. http://www.wsop.pl/pomysl-na-biznes/stacja-kontroli-pojazdow/dlaczego-warto-zainwestowac-w-stacje-kontroli/ stawiaj -jak piszą jest to fabryka pieniędzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 3 Lipiec 2014 Share Napisano 3 Lipiec 2014 jak piszą jest to fabryka pieniędzy A czasem bywa bardziej pożeraczem pieniędzy, jest ryzyko jest zabawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 3 Lipiec 2014 Share Napisano 3 Lipiec 2014 Ilość stacja przybywających jest wprost proporcjonalna do jakości badań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fuks Napisano 3 Lipiec 2014 Share Napisano 3 Lipiec 2014 fiedorowicz: a nie chodziło ci czasem o to że jest odwrotnie proporcjonalna? czyli im więcej stacji tym niższa jakość badań? pozdrawiam kuba197877: czytając twoje uprzednie wpisy na forum trochę się uśmiałem jak zobaczyłem ten rozpoczynający bieżący... (oczywiście bez urazy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 3 Lipiec 2014 Share Napisano 3 Lipiec 2014 odwrotnie proporcjonalna? no widzisz -już ten wiek ,człowiek nie dowidzi, nie doczyta a co będzie za parę lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jurek014 Napisano 3 Lipiec 2014 Share Napisano 3 Lipiec 2014 Jak stacja to razem z warsztatem zawsze to pewniejszy dochód. U mnie tak jest. Nie ma dnia aby jakiś pojazd nie trafił ze stacji na warsztat, a coraz więcej jest takich klientów, którzy zostawiają samochód aby sprawdzić ewentualnie naprawić i zrobić OBT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 4 Lipiec 2014 Share Napisano 4 Lipiec 2014 buduj jak masz kase ceny za badania pójdą w góre to ci się zwróci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredek Napisano 4 Lipiec 2014 Share Napisano 4 Lipiec 2014 Mam zamiar budować Stacje kontroli pojazdów czy warto czy nie jest już tam duże nasycenie SKP stawiaj -jak piszą jest to fabryka pieniędzy Ilość stacja przybywających jest wprost proporcjonalna do jakości badań buduj jak masz kase Ogólnie jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 6 Lipiec 2014 Share Napisano 6 Lipiec 2014 Jak stacja to razem z warsztatem zawsze to pewniejszy dochód. U mnie tak jest. Nie ma dnia aby jakiś pojazd nie trafił ze stacji na warsztat, a coraz więcej jest takich klientów, którzy zostawiają samochód aby sprawdzić ewentualnie naprawić i zrobić OBT. Już za niedługi czas tak postępować nie będzie można. Po wejściu w życie dyrektywy WE nie będzie można badać pojazdów wcześniej naprawianych w warsztacie firmy dokonującej naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jurek014 Napisano 6 Lipiec 2014 Share Napisano 6 Lipiec 2014 Warsztat na Mamę , OSKP na Siebie i można. Polak potrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 6 Lipiec 2014 Share Napisano 6 Lipiec 2014 Już za niedługi czas tak postępować nie będzie można. Po wejściu w życie dyrektywy WE nie będzie można badać pojazdów wcześniej naprawianych w warsztacie firmy dokonującej naprawy. Mógłbyś wrzucić co nieco na ten temat ?, dzięki ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 6 Lipiec 2014 Share Napisano 6 Lipiec 2014 nie będzie można badać pojazdów wcześniej naprawianych w warsztacie firmy dokonującej naprawy. Bardziej, chodzi o to, że ze względu na podnoszony w dyrektywie unijnej konflikt interesów, firma posiadająca SKP nie będzie mogła wykonywać na niej badań swoich pojazdów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 6 Lipiec 2014 Share Napisano 6 Lipiec 2014 Mógłbyś wrzucić co nieco na ten temat ? Tak na szybko: (34) Przeprowadzając badania zdatności do ruchu drogowego, diagności powinni działać niezależnie, a na ich ocenę niepowinny mieć wpływu konflikty interesów, w tym konflikty interesów o charakterze ekonomicznym czy personalnym. Wynagrodzenie diagnostów nie powinno być zatem bezpośrednio związane z wynikami badań zdatności do ruchu drogowego. Państwo członkowskie powinno mieć możliwość określenia wymogów dotyczących rozdziału działalności lub upoważniania podmiotu prywatnego do wykonywania zarówno badań zdatności do ruchu drogowego, jak i napraw pojazdów, nawet w odniesieniu do tego samego pojazdu, w przypadkach gdy organ nadzorczy ustalił w sposób zadowalający, że utrzymano wysoki poziom obiektywności. Jak widzisz podstawa jest ale całkiem mozliwe, że w monencie implementacji coś zoatanie skopane jak to zwykle u nas bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 6 Lipiec 2014 Share Napisano 6 Lipiec 2014 w monencie implementacji coś zoatanie skopane jak to zwykle u nas bywa. zaraz tam skopane u nas będzie bardziej prospołeczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skpauto Napisano 6 Lipiec 2014 Share Napisano 6 Lipiec 2014 (34) Przeprowadzając badania zdatności do ruchu drogowego, diagności powinni działać niezależnie, a na ich ocenę niepowinny mieć wpływu konflikty interesów, w tym konflikty interesów o charakterze ekonomicznym czy personalnym. Wynagrodzenie diagnostów nie powinno być zatem bezpośrednio związane z wynikami badań zdatności do ruchu drogowego. Państwo członkowskie powinno mieć możliwość określenia wymogów dotyczących rozdziału działalności lub upoważniania podmiotu prywatnego do wykonywania zarówno badań zdatności do ruchu drogowego, jak i napraw pojazdów, nawet w odniesieniu do tego samego pojazdu, w przypadkach gdy organ nadzorczy ustalił w sposób zadowalający, że utrzymano wysoki poziom obiektywności. . Może ogarnęli byśmy ten przetłumaczony ( może z angielskiego) bełkot na polski. Co mogą oznaczać słowa, lub zdania i co ue- ustawodawca miał w rzeczywistości na myśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 7 Lipiec 2014 Share Napisano 7 Lipiec 2014 Może ogarnęli byśmy ten przetłumaczony ( może z angielskiego) bełkot na polski Zapewne jest to tłumaczenie i można je interpretować na wiele sposobów ale czy nie o to w tym wszystkim chodzi aby każdy czytający widział w tym zapisie co innego - to takie polskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 7 Lipiec 2014 Share Napisano 7 Lipiec 2014 Przeprowadzając badania zdatności do ruchu drogowego, diagności powinni działać niezależnie, a na ich ocenę niepowinny mieć wpływu konflikty interesów, w tym konflikty interesów o charakterze ekonomicznym czy personalnym. Jak widzisz podstawa jest ale całkiem mozliwe, że w monencie implementacji coś zoatanie skopane jak to zwykle u nas bywa. Nie wiem czy Cię zaskoczę, ale u nas wyprzedzono dawno unijne myślenie. Między innymi próbami zakazu wykonywania na skp napraw czy regulacji a niekiedy wręcz wykonywania badań niezwiązanych z rejestrem. Jak znamy realia, zapis ten doprowadzi do różnych interpretacji w niczym nam nie ułatwiając pracy ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 7 Lipiec 2014 Share Napisano 7 Lipiec 2014 Nie wiem czy Cię zaskoczę, Nie, bo mnie już chyba nic nie jest w stanie zdziwić! Ostatnio WK w Radzyniu Podlaskim odesłał klienta z badaniem VAT-2 bo pojazd nie był VAN-em i żadna argumentacji do pań z WK nie trafiała, dopiero po ogólnych wewnątrz wydziałowych konsultacjach po 30 min wiszenia na słuchawce z wielka łaską zaświadczenie zostało przyjęte. zapis ten doprowadzi do różnych interpretacji w niczym nam nie ułatwiając pracy Niestety ale podzielam Twoje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 7 Lipiec 2014 Share Napisano 7 Lipiec 2014 Mam warsztat blacharsko-lakierniczy i nie będę mógł robić badań powypadkowych naprawianych pojazdów, ani badań okresowych pojazdów zastępczych dla klientów w swojej stacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jast Napisano 7 Lipiec 2014 Share Napisano 7 Lipiec 2014 No chyba nie. I jeszcze nie będziesz mógł pracować u siebie tylko u sąsiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 7 Lipiec 2014 Share Napisano 7 Lipiec 2014 nie będę mógł robić badań powypadkowych naprawianych pojazdów, ani badań okresowych pojazdów zastępczych dla klientów w swojej stacji? to pikuś a co ze stacjami przy bazach transportowych np. : PKS, komunikacja miejska, energetyka itp ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.