Skocz do zawartości
Pomóżmy Panu Grzegorzowi odbudować dom po tragicznej powodzi! ×

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam zamiar budować Stacje kontroli pojazdów w Warszawie działka jest zezwolenie jest ale teraz obawa czy warto czy nie jest już tam duże nasycenie SKP doradźcie jak tam w Wawie z frenkfencjami z góry dziękuje

Napisano

Kuba, buduj stację, albo zbuduj pomnik zagubionego przecinka :P

Napisano
Stacja kontroli pojazdów to dobry pomysł na biznes. Ma wiele zalet, ale najważniejsze jest to, że zapewnia stabilne przychody oraz dobrą płynność finansową (klienci płacą niemal wyłącznie z góry). Oczywiście każdy obiekt dysponuje różnym potencjałem, dlatego samo założenie stacji nie gwarantuje jeszcze sukcesu. Także na koszty uruchomienia SKP wpływ ma bardzo wiele czynników.

 

http://www.wsop.pl/pomysl-na-biznes/stacja-kontroli-pojazdow/dlaczego-warto-zainwestowac-w-stacje-kontroli/

 

stawiaj -jak piszą jest to fabryka pieniędzy :D:D:D

Napisano
jak piszą jest to fabryka pieniędzy

A czasem bywa bardziej pożeraczem pieniędzy, jest ryzyko jest zabawa.

Napisano

Ilość stacja przybywających jest wprost proporcjonalna do jakości badań :shock::shock::shock:

Napisano

fiedorowicz: a nie chodziło ci czasem o to że jest odwrotnie proporcjonalna?

czyli im więcej stacji tym niższa jakość badań?

pozdrawiam 8)

 

kuba197877: czytając twoje uprzednie wpisy na forum trochę się uśmiałem jak zobaczyłem ten rozpoczynający bieżący... (oczywiście bez urazy) :D

Napisano
odwrotnie proporcjonalna?

 

no widzisz -już ten wiek ,człowiek nie dowidzi, nie doczyta a co będzie za parę lat :D

Napisano

Jak stacja to razem z warsztatem zawsze to pewniejszy dochód. U mnie tak jest. Nie ma dnia aby jakiś pojazd nie trafił ze stacji na warsztat, a coraz więcej jest takich klientów, którzy zostawiają samochód aby sprawdzić ewentualnie naprawić i zrobić OBT.

Napisano

buduj jak masz kase ceny za badania pójdą w góre to ci się zwróci

Napisano
Mam zamiar budować Stacje kontroli pojazdów
czy warto czy nie jest już tam duże nasycenie SKP
stawiaj -jak piszą jest to fabryka pieniędzy
Ilość stacja przybywających jest wprost proporcjonalna do jakości badań
buduj jak masz kase

Ogólnie jest ok :razz:

Napisano
Jak stacja to razem z warsztatem zawsze to pewniejszy dochód. U mnie tak jest. Nie ma dnia aby jakiś pojazd nie trafił ze stacji na warsztat, a coraz więcej jest takich klientów, którzy zostawiają samochód aby sprawdzić ewentualnie naprawić i zrobić OBT.

Już za niedługi czas tak postępować nie będzie można. Po wejściu w życie dyrektywy WE nie będzie można badać pojazdów wcześniej naprawianych w warsztacie firmy dokonującej naprawy.

Napisano

Warsztat na Mamę , OSKP na Siebie i można. Polak potrafi

Napisano
Już za niedługi czas tak postępować nie będzie można. Po wejściu w życie dyrektywy WE nie będzie można badać pojazdów wcześniej naprawianych w warsztacie firmy dokonującej naprawy.

Mógłbyś wrzucić co nieco na ten temat ?, dzięki ,,,

Napisano
nie będzie można badać pojazdów wcześniej naprawianych w warsztacie firmy dokonującej naprawy.

Bardziej, chodzi o to, że ze względu na podnoszony w dyrektywie unijnej konflikt interesów, firma posiadająca SKP nie będzie mogła wykonywać na niej badań swoich pojazdów.

Napisano

Mógłbyś wrzucić co nieco na ten temat ?

Tak na szybko:

(34) Przeprowadzając badania zdatności do ruchu drogowego, diagności powinni działać niezależnie, a na ich ocenę nie

powinny mieć wpływu konflikty interesów, w tym konflikty interesów o charakterze ekonomicznym czy personalnym.

Wynagrodzenie diagnostów nie powinno być zatem bezpośrednio związane z wynikami badań zdatności do

ruchu drogowego. Państwo członkowskie powinno mieć możliwość określenia wymogów dotyczących rozdziału

działalności lub upoważniania podmiotu prywatnego do wykonywania zarówno badań zdatności do ruchu drogowego,

jak i napraw pojazdów, nawet w odniesieniu do tego samego pojazdu, w przypadkach gdy organ nadzorczy

ustalił w sposób zadowalający, że utrzymano wysoki poziom obiektywności.

 

Jak widzisz podstawa jest ale całkiem mozliwe, że w monencie implementacji coś zoatanie skopane jak to zwykle u nas bywa.

Napisano
w monencie implementacji coś zoatanie skopane jak to zwykle u nas bywa.
zaraz tam skopane u nas będzie bardziej prospołeczne :x
Napisano
(34) Przeprowadzając badania zdatności do ruchu drogowego, diagności powinni działać niezależnie, a na ich ocenę nie

powinny mieć wpływu konflikty interesów, w tym konflikty interesów o charakterze ekonomicznym czy personalnym.

Wynagrodzenie diagnostów nie powinno być zatem bezpośrednio związane z wynikami badań zdatności do

ruchu drogowego. Państwo członkowskie powinno mieć możliwość określenia wymogów dotyczących rozdziału

działalności lub upoważniania podmiotu prywatnego do wykonywania zarówno badań zdatności do ruchu drogowego,

jak i napraw pojazdów, nawet w odniesieniu do tego samego pojazdu, w przypadkach gdy organ nadzorczy

ustalił w sposób zadowalający, że utrzymano wysoki poziom obiektywności.

.

 

Może ogarnęli byśmy ten przetłumaczony ( może z angielskiego) bełkot na polski. Co mogą oznaczać słowa, lub zdania i co ue- ustawodawca miał w rzeczywistości na myśli. ::D

Napisano

Może ogarnęli byśmy ten przetłumaczony ( może z angielskiego) bełkot na polski

Zapewne jest to tłumaczenie i można je interpretować na wiele sposobów ale czy nie o to w tym wszystkim chodzi aby każdy czytający widział w tym zapisie co innego :cool:

- to takie polskie :(

Napisano
Przeprowadzając badania zdatności do ruchu drogowego, diagności powinni działać niezależnie, a na ich ocenę nie

powinny mieć wpływu konflikty interesów, w tym konflikty interesów o charakterze ekonomicznym czy personalnym.

 

Jak widzisz podstawa jest ale całkiem mozliwe, że w monencie implementacji coś zoatanie skopane jak to zwykle u nas bywa.

 

Nie wiem czy Cię zaskoczę, ale u nas wyprzedzono dawno unijne myślenie. Między innymi próbami zakazu wykonywania na skp napraw czy regulacji a niekiedy wręcz wykonywania badań niezwiązanych z rejestrem. Jak znamy realia, zapis ten doprowadzi do różnych interpretacji w niczym nam nie ułatwiając pracy ,,,

Napisano
Nie wiem czy Cię zaskoczę,

Nie, bo mnie już chyba nic nie jest w stanie zdziwić! Ostatnio WK w Radzyniu Podlaskim odesłał klienta z badaniem VAT-2 bo pojazd nie był VAN-em i żadna argumentacji do pań z WK nie trafiała, dopiero po ogólnych wewnątrz wydziałowych konsultacjach po 30 min wiszenia na słuchawce z wielka łaską zaświadczenie zostało przyjęte.

zapis ten doprowadzi do różnych interpretacji w niczym nam nie ułatwiając pracy

Niestety ale podzielam Twoje zdanie.

Napisano

Mam warsztat blacharsko-lakierniczy i nie będę mógł robić badań powypadkowych naprawianych pojazdów, ani badań okresowych pojazdów zastępczych dla klientów w swojej stacji?

Napisano

No chyba nie. I jeszcze nie będziesz mógł pracować u siebie tylko u sąsiada. :evil:

Napisano
nie będę mógł robić badań powypadkowych naprawianych pojazdów, ani badań okresowych pojazdów zastępczych dla klientów w swojej stacji?

to pikuś

 

a co ze stacjami przy bazach transportowych :?:

np. : PKS, komunikacja miejska, energetyka itp ...

Wszystkie drogi prowadzą do . . .

... trumny

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.