Skocz do zawartości
Czy płacisz za terminale płatnicze 2x więcej niż musisz? ×

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Forum przeglądam od dawna wertując wszystkie tematy zdobywając przy tym troszkę wiedzy.

Nie jestem diagnostą, ale mam nadzieję że niedługo nim będę. Pracuję na SKP od 3 lat jako pomocnik.

Pozdrawiam ::hey

Napisano
Pracuję na SKP od 3 lat jako pomocnik

pomocnik kogo .................................................................. i co masz w zakresie obowiązków

Napisano

Pomocnik diagnosty.

Pieczątek brak, ale podbić dowód czy wypisać zaświadczenie w imieniu uprawnionego diagnosty.

Oprócz tego patrzenie i uczenie się. Wejście w kanał, sprawdzanie danych, opisywanie aut z zagranicy itd.

Zdziwienie ? Czy nie wolno mieć pomocników ?

Napisano
ale podbić dowód czy wypisać zaświadczenie w imieniu uprawnionego diagnosty.

Prawo o ruchu drogowym ---

Art. 84. 1. Badanie techniczne pojazdów wykonuje zatrudniony w stacji kontroli pojazdów uprawniony diagnosta.

996 /2012

4.Po zakończeniu przeprowadzania badania technicznego pojazdu uprawniony diagnosta niezwłocznie dokonuje wpisu o wyniku tego badania do rejestru badań technicznych pojazdów, zwanego dalej "rejestrem", a także dokonuje wpisu do dowodu rejestracyjnego pojazdu albo wystawia zaświadczenie z badania technicznego pojazdu.

czy jesteś pisemnie upoważniony do tych czynności i na jakiej podstawie prawa .... :cool::cool:

Napisano
Zdziwienie ?

Nie dziwie sie Tobie :D

Dziwię się tylko głupocie "twojego"diagnosty :razz:

Za Twoje pomyłki może mieć.......kuku.Jak wystapi z Twojej strony tzw."półmroczność jasna" ;) to co wtedy ,ale....

Jego małpy jego cyrk ,a my diagności wizerunkowo znowu w klapy, po takich postach :shock:

Napisano

On przerowadza badania ja jedynie dane moge wprowdzic do komputera i on sam podejmuje decyzje odnosnie badania.

Jak inaczej moge poznac tajniki pracy diagnosty?

Napisano
Witam.

Witam ::hey

Jak inaczej moge poznac tajniki pracy diagnosty?