Mecher Napisano 26 Wrzesień 2014 Napisano 26 Wrzesień 2014 Według mnie, to już było i to nawet z podobnym pytaniem .... Cytuj
blakop Napisano 26 Wrzesień 2014 Napisano 26 Wrzesień 2014 Jak kto kto dopuścił? Diagnosta! Właśnie Koledzy z SKP i WK podpowiadają od wczoraj w temacie jak legalnie pod papiery jednego pojazdu, podłożyć w rzeczywistości inny i nikt nic złego w tym temacie nie widzi Cytuj
Paprock Napisano 26 Wrzesień 2014 Napisano 26 Wrzesień 2014 Właśnie Koledzy z SKP i WK podpowiadają od wczoraj w temacie jak legalnie pod papiery jednego pojazdu, podłożyć w rzeczywistości inny i nikt nic złego w tym temacie nie widzi - no nie widzi tak samo jak i w takim podejściu do tematów nic nie dziwi: 1. Autobus (przeróbka): Kolego @Dasmin - Ty przede wszystkim się zastanów (oprócz kwestii technicznych samych foteli i mocowań), czy ten pojazd będzie spełniał wszystkie warunki techniczne dla autobusu. A jest tego sporo. O uprawnieniach do kierowania (i to nie tylko samym prawku mowa) nie wspomnę. 2. Off-Road (pierwsze zdanie w pierwszym cytacie i ostatnie zdanie w drugim cytacie): Jak będziesz patrzył na przepisy, to nigdy auta nie zmotasz. Co z tego, że pod fabrycznym zderzakiem schowasz takie czy inne wzmocnienia? Choćby i szynę kolejową? Właśnie o to chodzi, że w trakcie zderzenia to wzmocnienie niefabryczne może komuś zrobić za duże kuku. Normy dla zderzaków przewidują konkretne parametry ich ugięcia w trakcie zderzenia. Wzmacniając je do off-roadu naruszasz to wszystko, więc... Ja swego czasu wziąłem UP'a (wtedy T&S jeszcze nie robili), ale tez jakość nie porażała... Dość powiedzieć, że mokry od farby zapakowali w folię A słynny krajowy dystrybutor tej marki? Okazało się, że to firma w garażu - dosłownie Pamiętaj jednak, że taki AFN, ARB czy inne to jest szansa, że jakiekolwiek certyfikaty, czy atesty pewnie mają. Produkcja chłopaków z T&S, czy np. elementy zawieszenia by Wagoner nie posiada nic z tych rzeczy i de facto "dość dyskusyjne" od strony prawnej jest montowanie czegokolwiek od nich w autach. Generalnie jednak ja bym sprawy nie demonizował. Jakoś nie spotkałem się z praktycznym problemem ze zderzakami skrzynkowymi podczas badań czy zdarzeń drogowych. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.