Skocz do zawartości
Darek :-)

Złoty rydwan

Rekomendowane odpowiedzi

Darek :-)
ciekawe kto to puścił :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mecher

Według mnie, to już było i to nawet z podobnym pytaniem .... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blakop

Jak kto kto dopuścił? Diagnosta!

 

Właśnie Koledzy z SKP i WK podpowiadają od wczoraj w temacie jak legalnie pod papiery jednego pojazdu, podłożyć w rzeczywistości inny i nikt nic złego w tym temacie nie widzi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Paprock
Właśnie Koledzy z SKP i WK podpowiadają od wczoraj w temacie jak legalnie pod papiery jednego pojazdu, podłożyć w rzeczywistości inny i nikt nic złego w tym temacie nie widzi :)
- no nie widzi tak samo jak i w takim podejściu do tematów nic nie dziwi:

 

1. Autobus (przeróbka):

Kolego @Dasmin - Ty przede wszystkim się zastanów (oprócz kwestii technicznych samych foteli i mocowań), czy ten pojazd będzie spełniał wszystkie warunki techniczne dla autobusu. A jest tego sporo. O uprawnieniach do kierowania (i to nie tylko samym prawku mowa) nie wspomnę.

2. Off-Road (pierwsze zdanie w pierwszym cytacie i ostatnie zdanie w drugim cytacie):

Jak będziesz patrzył na przepisy, to nigdy auta nie zmotasz.

Co z tego, że pod fabrycznym zderzakiem schowasz takie czy inne wzmocnienia? Choćby i szynę kolejową? Właśnie o to chodzi, że w trakcie zderzenia to wzmocnienie niefabryczne może komuś zrobić za duże kuku. Normy dla zderzaków przewidują konkretne parametry ich ugięcia w trakcie zderzenia. Wzmacniając je do off-roadu naruszasz to wszystko, więc...

Ja swego czasu wziąłem UP'a (wtedy T&S jeszcze nie robili), ale tez jakość nie porażała... Dość powiedzieć, że mokry od farby zapakowali w folię :) A słynny krajowy dystrybutor tej marki? Okazało się, że to firma w garażu - dosłownie :)

 

Pamiętaj jednak, że taki AFN, ARB czy inne to jest szansa, że jakiekolwiek certyfikaty, czy atesty pewnie mają. Produkcja chłopaków z T&S, czy np. elementy zawieszenia by Wagoner nie posiada nic z tych rzeczy i de facto "dość dyskusyjne" od strony prawnej jest montowanie czegokolwiek od nich w autach.

 

Generalnie jednak ja bym sprawy nie demonizował. Jakoś nie spotkałem się z praktycznym problemem ze zderzakami skrzynkowymi podczas badań czy zdarzeń drogowych.

:evil::evil::evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.