Efendi Napisano 22 Październik 2014 Napisano 22 Październik 2014 Jak nowa skp przysłali nam na cd pliki do samodzielnego wgrania na kartę i tu problem instrukcja do czytnika mówi o jednym pliku a ja mam na płycie dwa jeden o nazwie "urząd" i drugi o wyróżniku skp , który wgrać?
JANUSZ60 Napisano 22 Październik 2014 Napisano 22 Październik 2014 który wgrać? Właściwy, jesteś urzędem czy skp ?
Efendi Napisano 22 Październik 2014 Autor Napisano 22 Październik 2014 Fakt - logiczne tylko czy MSW nie wie komu to wysyła po co mi coś nie dla mnie. Dzięki jutro zacznę wgrywać. Ciekawe, że paczka doszła szybciej niż mail z danymi do logowania na stronie.
ketiw38 Napisano 22 Październik 2014 Napisano 22 Październik 2014 Jak już się zalogujesz (poprzez program obsługujący) do karty kryptograficznej to masz dwa certyfikaty - dlatego obydwa pliki trzeba wgrać - jeden urząd a drugi XXX/000 - twojej stacji. Więcej informacji na PW
firestorm Napisano 22 Październik 2014 Napisano 22 Październik 2014 Jak nowa skp przysłali nam na cd pliki do samodzielnego wgrania na kartę a jakiej firmy masz kartę ?? do wyboru masz Encard / Unizeto / Cryptotech *wgrywanie certyfikatów jest raczej łatwe ale można sobie przez nieuwagę skasować pliki do których dogrywasz otrzymany certyfikat, dlatego nie zalecam żebyś sam to robił.
Psuj Napisano 23 Październik 2014 Napisano 23 Październik 2014 Jak nowa skp przysłali nam na cd pliki do samodzielnego wgrania na kartę i tu problem instrukcja do czytnika mówi o jednym pliku a ja mam na płycie dwa jeden o nazwie "urząd" i drugi o wyróżniku skp , który wgrać? "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
Gość Napisano 23 Wrzesień 2015 Napisano 23 Wrzesień 2015 ma ktoś instrukcję jak dodać certyfikaty ? karta encard... pousuwało się i nic nie działa. proszę o pomoc.
Paprock Napisano 23 Wrzesień 2015 Napisano 23 Wrzesień 2015 Może tamta strona pierwsza coś pomoże: http://forum.norcom.pl/viewtopic.php?t=11289&postdays=0&postorder=asc&start=0
biker100 Napisano 23 Wrzesień 2015 Napisano 23 Wrzesień 2015 proszę o pomoc. dzwoń do help desku przeprowadzą Cię przez całą procedurę w 10 min łącznie z aktualizacją Javy.
ketiw38 Napisano 23 Wrzesień 2015 Napisano 23 Wrzesień 2015 dzwoń do help desku Takie rady to ....... jakaś złośliwość z twojej strony?
zbych1916 Napisano 24 Wrzesień 2015 Napisano 24 Wrzesień 2015 dzwoń do help desku Takie rady to ....... jakaś złośliwość z twojej strony? Ja nie uważam tego za złośliwość, wszyscy dobrze wiemy że cały ten system jest delikatnie mówiąc niedopracowany. Jak mam jakiś problem, dzwonie do help desku, proszę żeby zdalnie połączyli się z moim komputerem i pijąc herbatkę patrzę jak kursor myszki śmiga po ekranie komputera . Do jakiegoś czasu walczyłem z tym sam ale do ch... a ile można się wku......ć biorą tyle kasy na ten system to niech pomagają
Gość Napisano 24 Wrzesień 2015 Napisano 24 Wrzesień 2015 dzwoń do help desku przeprowadzą Cię przez całą procedurę w 10 min łącznie z aktualizacją Javy. takie operacje nie są możliwe do naprawy zdalnej, przecież gość powiedział... znakomity program jak i te karty... z javą póki co nie mam problemów, a jak są to sam je rozwiązuję
ketiw38 Napisano 24 Wrzesień 2015 Napisano 24 Wrzesień 2015 Ja nie uważam tego za złośliwośćRozumiem, że wykręciłeś numer i już zgłosiła się pomoc - nie czekałeś przy telefonie 2 dni?
zbych1916 Napisano 24 Wrzesień 2015 Napisano 24 Wrzesień 2015 Ja nie uważam tego za złośliwośćRozumiem, że wykręciłeś numer i już zgłosiła się pomoc - nie czekałeś przy telefonie 2 dni? Nigdy nie było problemu z czasem oczekiwania, parę minut. Może dlatego że atakowałem z samego rana
ketiw38 Napisano 24 Wrzesień 2015 Napisano 24 Wrzesień 2015 A może dlatego, że ty z Warszawy, może inaczej traktują
zbych1916 Napisano 25 Wrzesień 2015 Napisano 25 Wrzesień 2015 A może dlatego, że ty z Warszawy, może inaczej traktują Kierunkowy do help desku to 42, więc gdzieś w Łodzi, o lepszym traktowaniu nie ma mowy
Rekomendowane odpowiedzi