polmos Napisano 25 Październik 2014 Napisano 25 Październik 2014 Witajcie! Dzisiaj podczas badania technicznego diagnosta kazał mi wcisnąć w moim aucie hamulec roboczy (nożny) podczas badania na szarpakach. W jakim celu? Jak byłem moim drugim autem, młodszym, to nie kazał tego robić. Hamulec nie był wciskany podczas badania na szarpakach. Ktoś wyjaśni o co chodzi? Cytuj
Jacdiag Napisano 25 Październik 2014 Napisano 25 Październik 2014 Szarpaki mają ruch roboczy lewo <-> prawo i przód <-> tył Bez wciśniętego hamulca przy ruszaniu przód<->tył koło będzie się obracać ... Cytuj Wszystkie drogi prowadzą do . . . ... trumny
polmos Napisano 25 Październik 2014 Autor Napisano 25 Październik 2014 Ok, dzięki za informację. Powiedz tylko - dlaczego w jednym samochodzie (młodszym) nie kazał tego robić (nikt nie wciskał hamulca), a dziś w starszym - już kazał? Cytuj
darkdog Napisano 25 Październik 2014 Napisano 25 Październik 2014 W jakim celu? aby usztywnić zawieszenie tak zdecydowanie lepiej wyczuwa się luzy Jacku ja mam takie [ Dodano: 25-10-2014, 17:20 ] Powiedz tylko - dlaczego w jednym samochodzie (młodszym) nie kazał tego robić (nikt nie wciskał hamulca), a dziś w starszym - już kazał? dla mnie nie ma znaczenia wiek auta ja zawrze sprawdzam zawieszenie na zablokowanych kołach Cytuj
blakop Napisano 25 Październik 2014 Napisano 25 Październik 2014 Powiedz tylko - dlaczego w jednym samochodzie (młodszym) nie kazał tego robić (nikt nie wciskał hamulca), a dziś w starszym - już kazał? Nie wiem dlaczego - ale sam piszesz - to dopiero Twoje drugie badanie w życiu... Wiele się jeszcze zaobserwujesz i zobaczysz myślę Cytuj
danielg539 Napisano 26 Październik 2014 Napisano 26 Październik 2014 Wiele się jeszcze zaobserwujesz i zobaczysz myślę Zwłaszcza, jak każdorazowo będzie jeździć na inną SKP. Cytuj
kowal Napisano 26 Październik 2014 Napisano 26 Październik 2014 diagnosta kazał mi wcisnąć w moim aucie hamulec roboczy (nożny) podczas badania na szarpakach to na wyposażeniu stacji nie ma przyrządu do blokowania pedału hamulca...... i koła kierownicy Cytuj
biker100 Napisano 26 Październik 2014 Napisano 26 Październik 2014 to na wyposażeniu stacji nie ma przyrządu do blokowania pedału hamulca...... i koła kierownicy korzysta z prostszych metod możliwe, że w trakcie badania młodszego pojazdu wykorzystał owe przyrządy Jak byłem moim drugim autem, młodszym, to nie kazał tego robić. Cytuj
Psuj Napisano 26 Październik 2014 Napisano 26 Październik 2014 to na wyposażeniu stacji nie ma przyrządu do blokowania pedału hamulca Używam tylko jak pracuję sam. Jak jest nas dwóch to wygodniej wcisnąć hebelek... Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
kowal Napisano 27 Październik 2014 Napisano 27 Październik 2014 Używam tylko jak pracuję sam no ja niestety pracuje sam..... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.