Arton Napisano 17 Listopad 2014 Share Napisano 17 Listopad 2014 Na tabliczce znamionowej taki zapis : ESSIEV AV 2360-3800 ESSIEV AR 3600-6300 Max obciążenie fabrycznych opon dla przedniej osi 3300 i tylnej 4860. Dmc 7500. W katalogu its nacisk dla obu osi 37.24kN czyli za dużo jak dla przedniej osi. Jak wpisać naciski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 17 Listopad 2014 Share Napisano 17 Listopad 2014 37.24kN tyczy się raczej tylko tylnej osi. Z tych zapisów wynika, że technicznie dopuszczalne obciążenie osi wynosi p-3,8t, t-6,3t. Ja przyjął bym nośność opon jako dopuszczalny nacisk osi. Suma tych nacisków jest większa od DMC to wszystko jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 17 Listopad 2014 Share Napisano 17 Listopad 2014 Chyba daniel539 przesadził trochę biorąc pod uwagę Max obciążenie fabrycznych opon dla przedniej osi 3300 oraz Na tabliczce znamionowej taki zapis :ESSIEV AV 2360-3800 wynika że można przyjąć dla przedniej osi 3300 kg - i dla tylnej podobnie: i tylnej 4860. . oraz Na tabliczce znamionowej taki zapis : ESSIEV AR 3600-6300 Wynika, że można przyjąć 4860 kg Możesz też śmiało przyjąć przód 3200 kg oraz tył 4500 kg - też będzie dobrze - bo w sumie da więcej jak 7500 kg A na kN sam sobie przelicz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 17 Listopad 2014 Share Napisano 17 Listopad 2014 Chyba daniel539 przesadził trochę W którym miejscu przesadziłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 17 Listopad 2014 Share Napisano 17 Listopad 2014 Chyba daniel539 przesadził trochę W którym miejscu przesadziłem? Faktycznie nie popełniłeś, za szybko przeczytałem twój post Przepraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 17 Listopad 2014 Share Napisano 17 Listopad 2014 Przepraszam. Ja się wcale nie gniewam Tak na marginesie, to wychodzi tu na jaw kolejna luka prawna polegająca na tym, że w dokumentach podobnie jak w homo czy jak na TZ powinna być możliwość podania nacisku osi jako wartości z pewnego przedziału (np.3600-6300kg) w zależności od od tego w jakie ogumienie ciągnik jest wyposażony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.