markus Napisano 26 Listopad 2014 Share Napisano 26 Listopad 2014 Witajcie Czy mogę wykonać tylko OBT z wynikiem P autobusu który ma w DR wpis 100 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 26 Listopad 2014 Share Napisano 26 Listopad 2014 Czy mogę wykonać tylko OBT z wynikiem P autobusu który ma w DR wpis 100 ? Ale sprawdzasz czy spełnia warunki bus 100? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markus Napisano 26 Listopad 2014 Autor Share Napisano 26 Listopad 2014 nie. 100 jest już niepotrzebna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 26 Listopad 2014 Share Napisano 26 Listopad 2014 nie OBT z wynikiem P Coś tu się gryzie.Według mnie żeby było P najpierw w DR musi zniknąć wpis bus 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markus Napisano 26 Listopad 2014 Autor Share Napisano 26 Listopad 2014 tez tak myślę . Problem w tym że kierowca ma do swojego WK 400 km a OBT do dzisiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 26 Listopad 2014 Share Napisano 26 Listopad 2014 Problem w tym że kierowca ma do swojego WK 400 km a OBT do dzisiaj. a o badaniu okresowym dowiedział się z gorącej linii ..., wyjeżdżając w trasę nie wiedział? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 26 Listopad 2014 Share Napisano 26 Listopad 2014 Problem w tym że kierowca ma do swojego WK 400 km a OBT do dzisiaj Ale to Ty masz ten problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markus Napisano 26 Listopad 2014 Autor Share Napisano 26 Listopad 2014 nie, nie . Autobus ten jeżdzi po naszym terenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 26 Listopad 2014 Share Napisano 26 Listopad 2014 Jaki problem, by dokonać wpis o dodatkowym, że nie spełnia i klient zrezygnował z setki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 26 Listopad 2014 Share Napisano 26 Listopad 2014 Według mnie żeby było P najpierw w DR musi zniknąć wpis bus 100 Tak ma być,potem pieczątka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markus Napisano 26 Listopad 2014 Autor Share Napisano 26 Listopad 2014 Żaden ale pieczątkę trzeba postawić a wpis 100 pozostanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 26 Listopad 2014 Share Napisano 26 Listopad 2014 Żaden ale pieczątkę trzeba postawić a wpis 100 pozostanie. Badanie na zaświadczenie, P + NIE odpowiada warunkom dla 100, do WK gdzie skreślą 100, powrót po pieczątkę... Poza tym nie wiem, po kiego grzyba ten wpis, to tak jakby dla ADR tam wpisali, jedno i drugie musi być potwierdzone dodatkowym zaświadczeniem, ale czy służby kontrolne o tym wiedzą ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 26 Listopad 2014 Share Napisano 26 Listopad 2014 Poza tym nie wiem, po kiego grzyba ten wpis Bo swego czasu helmuty nie uznawały naszego zaświadczenia. NIE odpowiada warunkom dla 100 To nie prawda, autobus jak spełniał wymagania tak spełnia, tylko właściciel zrezygnował z szybszej jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markus Napisano 26 Listopad 2014 Autor Share Napisano 26 Listopad 2014 Sugerujesz Dario że powinien ten wpis zlikwidować bez udziału OSKP ? właściciel - WK ? Może i masz rację ale ja na zaświadczeniu wpisałem że nie spełnia i myślę że też będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 26 Listopad 2014 Share Napisano 26 Listopad 2014 Sugerujesz Dario że powinien ten wpis zlikwidować bez udziału OSKP ? właściciel - WK ? Można próbować , albo napisać np. : Zaświadczenie wydano w celu anulowania adnotacji ...... w DR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 26 Listopad 2014 Share Napisano 26 Listopad 2014 Poza tym nie wiem, po kiego grzyba ten wpis Bo swego czasu helmuty nie uznawały naszego zaświadczenia. NIE odpowiada warunkom dla 100 To nie prawda, autobus jak spełniał wymagania tak spełnia, tylko właściciel zrezygnował z szybszej jazdy. Przepraszam, jaka nie prawda ??? Jak tak, to + 126pln i papiery na setkę, a jak nie ma, to dodatkowe zaświadczenie dla bus 100 z wynikiem negatywnym... Tak klient chce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 26 Listopad 2014 Share Napisano 26 Listopad 2014 Poza tym nie wiem, po kiego grzyba ten wpis Tak stanowi rozporządzenie. , to tak jakby dla ADR tam wpisali, jedno i drugie musi być potwierdzone dodatkowym zaświadczeniem, ale czy służby kontrolne o tym wiedzą ??? Wskaż przepis, który nakazuje kierowcy posiadanie ze sobą zaświadczenia BUS100. [ Dodano: 26-11-2014, 15:02 ] Badanie na zaświadczenie, P + NIE odpowiada warunkom dla 100, do WK gdzie skreślą 100, powrót po pieczątkę... Literalnie to wynik P = pieczątka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 26 Listopad 2014 Share Napisano 26 Listopad 2014 NIE odpowiada warunkom dla 100 Przepraszam, jaka nie prawda ??? Rozdział 6Warunki dodatkowe dla autobusu o dopuszczalnej prędkości do 100 km/h § 23. 1.62) Stosunek maksymalnej mocy netto silnika autobusu do dopuszczalnej masy całkowitej powinien wynosić co najmniej 11 kW/t. 2. Autobus powinien być typu homologowanego w zakresie hamowania według Regulaminu nr 13 EKG ONZ zgodnie co najmniej z 06 serią poprawek. 3. Autobus powinien być przebadany przez producenta z wynikiem pozytywnym w zakresie stateczności ruchu po rozerwaniu jednej z opon kół osi przedniej. 4. Autobus powinien być wyposażony w: 1) przyrząd kontrolny – tachograf samochodowy o zakresie pomiarowym co najmniej do 125 km/h; 2) ogranicznik prędkości o nastawionej prędkości granicznej 100 km/h; 3) opony o głębokości rzeźby bieżnika co najmniej 3 mm; 4) opony homologowane według Regulaminu nr 54 EKG ONZ; nie dopuszcza się opon bieżnikowanych na osiach z kołami pojedynczymi, o ile nie są osiami składowymi osi wielokrotnych, oraz opon o pogłębionych (nacinanych) rowkach bieżnika; 5) siedzenia wyściełane o wysokości oparć co najmniej 650 mm, a w przypadku siedzeń w ostatnim rzędzie – 560 mm; 6) pasy bezpieczeństwa co najmniej dwupunktowo mocowane, automatycznie blokujące się, ze zwijaczami na siedzeniach, przed którymi nie ma innych siedzeń, oraz na siedzeniu kierowcy; punkty kotwiczenia pasów powinny spełniać wymagania Regulaminu nr 14 EKG ONZ; w pobliżu takich siedzeń powinno być oznakowanie nakazujące zapięcie pasów; 7) siedzenia homologowane według Regulaminu nr 17 lub spełniające wymagania Regulaminu nr 80 EKG ONZ oraz w pasy bezpieczeństwa na wszystkich siedzeniach, przy czym punkty kotwiczenia pasów powinny spełniać wymagania Regulaminu nr 14 EKG ONZ; przepis stosuje się do zarejestrowanych po raz pierwszy: a) autobusu nowego typu – po dniu 31 grudnia 1998 r., b) pozostałych autobusów o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t – po dniu 30 września 1999 r.; wyściełane podłokietniki na skraju każdego zespołu dwóch siedzeń uniemożliwiające przemieszczanie się pasażerów na boki; 9) przegrodę zabezpieczającą kierowcę przed uderzeniem z tyłu; 10) urządzenia zabezpieczające bagaż przed przemieszczaniem się w przestrzeni pasażerskiej. No to którego warunku teraz nie spełnia ? Czym innym jest nie posiadanie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 26 Listopad 2014 Share Napisano 26 Listopad 2014 Widzimisię klienta, nie chce i już...podbijesz, pojedzie szybciej...coś się stanie i wisisz...czego chłopaki nie rozumiecie ? Chcecie stosować literalnie prawo i brać na barki całą odpowiedzialność za nieżyciowe przepisy ? Jeśli klient nie chce robić bus100, trzeba wykreślić wpis z DR, jak mu podbijesz to nigdzie nie pójdzie i ktoś to zinterpretuje, że diagnosta sprawdził warunki dla bus100... Chce mieć pieczęć w DR ? niech najpierw wykreśli wpis z DR... [ Dodano: 26-11-2014, 15:24 ] Poza tym nie wiem, po kiego grzyba ten wpis Tak stanowi rozporządzenie. , to tak jakby dla ADR tam wpisali, jedno i drugie musi być potwierdzone dodatkowym zaświadczeniem, ale czy służby kontrolne o tym wiedzą ??? Wskaż przepis, który nakazuje kierowcy posiadanie ze sobą zaświadczenia BUS100. [ Dodano: 26-11-2014, 15:02 ] Badanie na zaświadczenie, P + NIE odpowiada warunkom dla 100, do WK gdzie skreślą 100, powrót po pieczątkę... Literalnie to wynik P = pieczątka. I to ja szary człowieczek mam to wszystko wziąć na klatkę...? W imię czego się grzecznie pytam ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 26 Listopad 2014 Share Napisano 26 Listopad 2014 Widzimisię klienta, nie chce i już. No to napisz to w zaświadczeniu a nie :NIE odpowiada warunkom dla 100 . Czego chłopaku nie rozumiesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 26 Listopad 2014 Share Napisano 26 Listopad 2014 Adamos masz rację.Po co robicie problem,nie odpowiada bo klient nie chce tego badania, a Wy zaraz rozbieracie na czynniki pierwsze i zaczyna się dyskusja na 10 stron. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 26 Listopad 2014 Share Napisano 26 Listopad 2014 Widzimisię klienta, nie chce i już. No to napisz to w zaświadczeniu a nie :NIE odpowiada warunkom dla 100 . Czego chłopaku nie rozumiesz ? I klient się odbije od WK, zakład ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 26 Listopad 2014 Share Napisano 26 Listopad 2014 No to którego warunku teraz nie spełnia ? Może np.tego 3) opony o głębokości rzeźby bieżnika co najmniej 3 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 26 Listopad 2014 Share Napisano 26 Listopad 2014 I klient się odbije od WK, zakład ? U mnie jak napiszę : Zaświadczenie wydano w celu anulowania adnotacji ...... w DR, to się nie odbije . Prędzej się odbije z samym tym co proponujesz , dla WK to może znaczyć tylko że auto niesprawne. zaczyna się dyskusja na 10 stron. Dopiero 2 . [ Dodano: 26-11-2014, 16:21 ] Może np.tego Tak też może sobie pomyśleć pracownik WK widząc proponowany zapis w zaświadczeniu , a to powód do wymiany opon a nie wykreślenia BUS100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 26 Listopad 2014 Share Napisano 26 Listopad 2014 U Ciebie tak, u mnie tak...reasumując: NIE podbijać DR, bo klient oleje sprawę z usunięciem wpisu bus100... ...a jak to ma kolega zrobić to najlepiej niech się z WK skontaktuje...wszystko, dziękuję za uwagę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.