mirek.g Napisano 9 Luty 2015 Share Napisano 9 Luty 2015 Szczęka mi opadła,opinia rzeczoznawcy po wymianie silnika z "D" na "P" i ów Pan zmienił model pojazdu z BMW 318 TDS na 320 I.Chyba gościa poniosło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebi36 Napisano 9 Luty 2015 Share Napisano 9 Luty 2015 a co się płaci się ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 9 Luty 2015 Share Napisano 9 Luty 2015 Ciekawe co wyjdzie z rozkodowania VIN-u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 9 Luty 2015 Share Napisano 9 Luty 2015 Pan zmienił model pojazdu z BMW 318 TDS na 320 "rzeczoznawca" ma moc, nie to co ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 9 Luty 2015 Autor Share Napisano 9 Luty 2015 Wracając,to jeśli usuniemy ten model i zostanie po zmianie na benzynę BMW model 318 TDS to chyba będzie dobrze ,chociaż model "mówi" o dieslu. Teraz nasuwa się pytanie czy taka zmiana jest dopuszczalna jeśli model pojazdu informuje o rodzaju paliwa i pojemności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simple Napisano 9 Luty 2015 Share Napisano 9 Luty 2015 Teraz nasuwa się pytanie czy taka zmiana jest dopuszczalna jeśli model pojazdu informuje o rodzaju paliwa i pojemności. BMW nie jest konsekwentne w opisywaniu pojemności poprzez model. Przykładowo BMW serii 5, roczniki 96-2003 w pierwszej fazie produkcji w podmodelu 520 miały silnik 2.0l 150KM, w drugiej fazie było to już 2.2l 170KM. Podobnie 523 - 2.5l 170KM a nie 2.5. W serii 3 istniala podobna niekonsekwencja dla silnika 1.9l. A obiekt rozważań w tym temacie, BMW 3 318TDS ma pojemność 1665cm^3, także jest to de fakto 1.7 a nie 1.8 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crackers Napisano 9 Luty 2015 Share Napisano 9 Luty 2015 zostanie po zmianie na benzynę BMW model 318 TDS to chyba będzie dobrze ,chociaż model "mówi" o dieslu. w/g mnie żaden producent nie określa w modelu rodzaju zasilania pojazdu.Modelem może być 318,320 czy też 520.A tds,hdi czy też tdi to już jest nasza nadgorliwość i radosna twórczość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 9 Luty 2015 Share Napisano 9 Luty 2015 No nie wiem tak do końca czyja: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crackers Napisano 9 Luty 2015 Share Napisano 9 Luty 2015 OK,OK tu mnie masz,miałem napisać w tamtym poście,że akurat BMW podchodzi do tego nieco innnaczej i często można spotkać d w oznaczeniu modelu ale były jakieś problemy z forum i poszło bez tego .Ale często można spotkać w DR peugeoty 307 hdi i inne takie passaty tdi.A mając w ręku dowody zagraniczne,widzimy,że tam nie ma w modelach tych oznaczeń,a u nas się pojawiają i to już jest nasza nadgorliwość i radosna twórczość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredek Napisano 10 Luty 2015 Share Napisano 10 Luty 2015 ów Pan zmienił model pojazdu z BMW 318 TDS na 320 I.Chyba gościa poniosło. Miałem opinię gdzie rzeczoznawca wystawił opinię po zmianach konstrukcyjnych dlA przedmiotowego Fiata Ducato , załączone ładne zdjęcia tralala a w opisie pojazd marki MAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 10 Luty 2015 Share Napisano 10 Luty 2015 a w opisie pojazd marki MAN Bo pozajączkowały się jemu Ctrl+c z Ctrl+v - Tak się pisze "opinie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fredek Napisano 10 Luty 2015 Share Napisano 10 Luty 2015 Nazwałbym to bardziej dobitnie , ale powstrzymam się , ogólnie opinia przypominała wypociny , ale klient żąda klient ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 10 Luty 2015 Share Napisano 10 Luty 2015 OK,OK tu mnie masz,miałem napisać w tamtym poście,że akurat BMW podchodzi do tego nieco innnaczej i często można spotkać d w oznaczeniu modelu ale były jakieś problemy z forum i poszło bez tego .Ale często można spotkać w DR peugeoty 307 hdi i inne takie passaty tdi.A mając w ręku dowody zagraniczne,widzimy,że tam nie ma w modelach tych oznaczeń,a u nas się pojawiają i to już jest nasza nadgorliwość i radosna twórczość. Bo nie widziałeś duńskich DR. Mało danych, dużo skrótów w nazwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 1 Wrzesień 2016 Autor Share Napisano 1 Wrzesień 2016 Czy zmianie przepisów np. przy wymianie silnika musi on spełniać warunki odnośnie spalin z dnia wykonania zmian ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 1 Wrzesień 2016 Share Napisano 1 Wrzesień 2016 Najnowsze rozporządzenie w sprawie Warunków Technicznych Pojazdów mówi: „2a. Pojazd, o którym mowa w art. 66 ust. 4 pkt 6 lit. b ustawy, powinien spełniać wymagania i warunki techniczne w zakresie dokonanych zmian konstrukcyjnych lub wymiany elementów, obowiązujące w dniu dokonania zmiany rodzaju pojazdu.”, a artykuł przywołany z ustawy mówi: Art. 66 4. Zabrania się: 6) dokonywania zmian konstrukcyjnych zmieniających rodzaj pojazdu, z wyjątkiem: b) pojazdu, w którym zmian konstrukcyjnych dokonał przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w tym zakresie. Według mnie przepis z rozporządzenia kładzie nacisk na zmianę rodzaju pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 1 Wrzesień 2016 Autor Share Napisano 1 Wrzesień 2016 Według mnie przepis z rozporządzenia kładzie nacisk na zmianę rodzaju pojazdu. Masz rację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.