Skocz do zawartości

Honda Civic 1,3 Hybryt rodz. paliwa


mirek.g

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko,że w tej hondzie nie ma zewnętrznego zasilania ,jest tylko odzyskiwanie energii.Wpisałem P/EE ale nie jestem pewny czy dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie - podobnie, czy jednak niekoniecznie podobnie... :-P

 

A jeśli pojazd nie ma wtyczki, ale posiada dodatkowo silnik elektryczny, czy wówczas uznaje się, że są dwa źródła mocy?

 

Przy LPG - to jednak tankujesz i benzynę, i gaz.

 

 

"w rubryce przy kodzie P.3 - wpisuje się rodzaj paliwa lub źródło mocy, stosując skróty określone w załączniku nr 3 do rozporządzenia, przedzielone ukośnikiem, jeżeli występuje więcej niż jeden rodzaj paliwa lub źródło mocy"

 

[ Dodano: 19-02-2015, 19:03 ]

Mamy jeszcze taką adnotację w dowodzie rejestracyjnym.

 

zd) (87) "(P.2) .../..." - przed ukośnikiem wpisując maksymalną moc netto silnika wyrażoną w kW, a po ukośniku maksymalną moc znamionową silnika elektrycznego wyrażoną w kW, przy pierwszej rejestracji pojazdu albo na wniosek właściciela pojazdu, w przypadku pojazdu uprzednio rejestrowanego - na podstawie dokumentów, o których mowa w art. 72 ust. 1 pkt 3 ustawy; dotyczy pojazdu hybrydowego,

 

W pojazdach hybrydowych - takich "bez wtyczki" - w świadectwie zgodności wpisywane jest, że jest jednopaliwowy, ale jest podana i ogólna moc silnika, i moc silnika elektrycznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chyba ostatnio przeglądałem wyciąg od czegoś zwanego Bi Power zasilanego CNG przez "fabryczną instalację". Zapomniałem czy cokolwiek o benzynia tam stało.

Jutro wolne, a do poniedzialku sprawdzić zapomnę. O!

W każdym razie P/CNG napisałem wszedzie i tyle. Chociaż powinno być CNG/P bo ten zbiornik benzynowy to na opary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kluczem, myślę, jest odpowiedź na pytanie - czy w przypadku tego typu pojazdów, jak ta honda, mamy dwa źródła mocy?

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znając ciut magię zawodową obawiam się, że w CoC będzie P natomiast w Oświadczeniu o Danych i Informacjach o Pojeździe Niezbędnych do Ewidencji i Rejestracji Made in PL mogłoby trafić się P/EE. ;)

Ale bardzo, ale to bardzo mało tych dokumentów widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale widziałem tam pozycję pod tytułem "Inne" więc tak sobie dokombinowałem troszkę. :roll:

Poza tym zachodzę w głowę z jakiego powodu powstał dokument ów i wychodzi mi jak nic, że z unijnych zgodności tam i tu. :zzz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym zachodzę w głowę z jakiego powodu powstał dokument ów

 

Z takiego, że w Polsce nacisk jest podawany w kN, a masa własna bez kierowcy. Dochodzi jeszcze podrodzaj i ewentualnie przeznaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No czyli to co napisałem przecież. Pełna z Unią (nie)zgoda. Nie zapominając o jakże charakterystycznym parametrze wyróżniający nasz dowód spośród innych w świecie. :roll:

Nie dość, że to wszystko mamy w ustawie zdefiniowane to jeszcze trzeba przerabiać to na dodatkowy papier... marnować papier.

I dalej niewiadomym pozostaje wpisać P, czy P przez EE ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie wpisać P jeśli nie można ładować z zewnątrz, ale w uwagach podać moc silnika elektrycznego żeby znalazły się w adnotacjach DR obie moce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w szczególności, gdy będzie nalepka na drzwiach ...
a diagnosta będzie posiadał uprawnienia SEP-owski do przeprowadzania badań ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jac, ale to jest chyba trochę inne auto.

 

Silnik elektryczny w tym focusie osiąga moc 145 kM, ja pisałam o takim, który ma max moc znamionową 10 kW :)

 

[ Dodano: 19-02-2015, 22:57 ]

jeśli nie można ładować z zewnątrz,

a bezprzewodowo ...

bezprzewodowo, ale z zewnątrz :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej hybrydzie TYLKO P !!! i tak samo jest w homologacjach. Już kiedyś był taki temat i sprawdzałem w nowym aucie.

 

Zasada jest taka jeśli ma wtyczkę do ładowania - to "P/EE", jeśli aku są ładowane tylko silnikiem (a tak ma Honda) to TYLKO I WYŁĄCZNIE "P" !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasada jest taka jeśli ma wtyczkę do ładowania - to "P/EE", jeśli aku są ładowane tylko silnikiem (a tak ma Honda) to TYLKO I WYŁĄCZNIE "P" !!!

 

To jest słuszne podejście,czyli zrobiłem nieprawidłowo. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w szczególności, gdy będzie nalepka na drzwiach ...
a diagnosta będzie posiadał uprawnienia SEP-owski do przeprowadzania badań ...
Zrobiłem uprawnienia SEP-owskie ponieważ Państwowa Inspekcja Pracy twierdzi że każdy kto włącza urządzenie elektryczne powinien takowe uprawnienia posiadać nawet wulkanizator włączając sprężarkę ,diagnosta też chociaż tego nie ma w rozporządzeniu ,ale w razie wypadku to pytają.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponieważ Państwowa Inspekcja Pracy twierdzi że każdy kto włącza urządzenie elektryczne powinien takowe uprawnienia posiadać

Warto wiedzieć, nie masz pojęcia ile takich urządzeń w domu włącza moja żona. Ciekawe ilu inspektorów takowe uprawnienia posiada,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.