mirek.g Napisano 19 Luty 2015 Share Napisano 19 Luty 2015 Czy w DIP-ie należy wpisać P/EE czy tylko P,w DR Holandia jest tylko Benzyna? Klient się upiera na P/EE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 19 Luty 2015 Share Napisano 19 Luty 2015 Jeżeli ma możliwość podłączenia do prądu - wtyczka - to jak najbardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 19 Luty 2015 Share Napisano 19 Luty 2015 Podobnie jak z LPG. Ja bym wpisał P/EE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 19 Luty 2015 Autor Share Napisano 19 Luty 2015 Tylko,że w tej hondzie nie ma zewnętrznego zasilania ,jest tylko odzyskiwanie energii.Wpisałem P/EE ale nie jestem pewny czy dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 19 Luty 2015 Share Napisano 19 Luty 2015 ale nie jestem pewny czy dobrze. markes30 też miał dylemat: Jaki rodzaj paliwa powinien być wpisany w rejestr badań, DIP i DR w przypadku Toyoty Prius (hybryda)? Jak wpisujecie to w WK (Olga, Sis, blakop) rejestrując nowy z homologacji? http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/printview.php?t=2458&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olga Napisano 19 Luty 2015 Share Napisano 19 Luty 2015 No właśnie - podobnie, czy jednak niekoniecznie podobnie... A jeśli pojazd nie ma wtyczki, ale posiada dodatkowo silnik elektryczny, czy wówczas uznaje się, że są dwa źródła mocy? Przy LPG - to jednak tankujesz i benzynę, i gaz. "w rubryce przy kodzie P.3 - wpisuje się rodzaj paliwa lub źródło mocy, stosując skróty określone w załączniku nr 3 do rozporządzenia, przedzielone ukośnikiem, jeżeli występuje więcej niż jeden rodzaj paliwa lub źródło mocy" [ Dodano: 19-02-2015, 19:03 ] Mamy jeszcze taką adnotację w dowodzie rejestracyjnym. zd) (87) "(P.2) .../..." - przed ukośnikiem wpisując maksymalną moc netto silnika wyrażoną w kW, a po ukośniku maksymalną moc znamionową silnika elektrycznego wyrażoną w kW, przy pierwszej rejestracji pojazdu albo na wniosek właściciela pojazdu, w przypadku pojazdu uprzednio rejestrowanego - na podstawie dokumentów, o których mowa w art. 72 ust. 1 pkt 3 ustawy; dotyczy pojazdu hybrydowego, W pojazdach hybrydowych - takich "bez wtyczki" - w świadectwie zgodności wpisywane jest, że jest jednopaliwowy, ale jest podana i ogólna moc silnika, i moc silnika elektrycznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 19 Luty 2015 Share Napisano 19 Luty 2015 Ja chyba ostatnio przeglądałem wyciąg od czegoś zwanego Bi Power zasilanego CNG przez "fabryczną instalację". Zapomniałem czy cokolwiek o benzynia tam stało. Jutro wolne, a do poniedzialku sprawdzić zapomnę. O! W każdym razie P/CNG napisałem wszedzie i tyle. Chociaż powinno być CNG/P bo ten zbiornik benzynowy to na opary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olga Napisano 19 Luty 2015 Share Napisano 19 Luty 2015 Kluczem, myślę, jest odpowiedź na pytanie - czy w przypadku tego typu pojazdów, jak ta honda, mamy dwa źródła mocy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 19 Luty 2015 Share Napisano 19 Luty 2015 Znając ciut magię zawodową obawiam się, że w CoC będzie P natomiast w Oświadczeniu o Danych i Informacjach o Pojeździe Niezbędnych do Ewidencji i Rejestracji Made in PL mogłoby trafić się P/EE. Ale bardzo, ale to bardzo mało tych dokumentów widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olga Napisano 19 Luty 2015 Share Napisano 19 Luty 2015 W oświadczeniu, o którym wspominasz rodzaj paliwa nie jest wpisywany, pojemność i moc również nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 19 Luty 2015 Share Napisano 19 Luty 2015 Ale widziałem tam pozycję pod tytułem "Inne" więc tak sobie dokombinowałem troszkę. Poza tym zachodzę w głowę z jakiego powodu powstał dokument ów i wychodzi mi jak nic, że z unijnych zgodności tam i tu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 19 Luty 2015 Share Napisano 19 Luty 2015 Poza tym zachodzę w głowę z jakiego powodu powstał dokument ów Z takiego, że w Polsce nacisk jest podawany w kN, a masa własna bez kierowcy. Dochodzi jeszcze podrodzaj i ewentualnie przeznaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 19 Luty 2015 Share Napisano 19 Luty 2015 No czyli to co napisałem przecież. Pełna z Unią (nie)zgoda. Nie zapominając o jakże charakterystycznym parametrze wyróżniający nasz dowód spośród innych w świecie. Nie dość, że to wszystko mamy w ustawie zdefiniowane to jeszcze trzeba przerabiać to na dodatkowy papier... marnować papier. I dalej niewiadomym pozostaje wpisać P, czy P przez EE ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 19 Luty 2015 Share Napisano 19 Luty 2015 Jak dla mnie wpisać P jeśli nie można ładować z zewnątrz, ale w uwagach podać moc silnika elektrycznego żeby znalazły się w adnotacjach DR obie moce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 19 Luty 2015 Share Napisano 19 Luty 2015 I dalej niewiadomym pozostaje wpisać P, czy P przez EE ? w szczególności, gdy będzie nalepka na drzwiach ... Elektryczny Focus już w Europie 13 czerwca 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 19 Luty 2015 Share Napisano 19 Luty 2015 jeśli nie można ładować z zewnątrz, a bezprzewodowo ... np. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 19 Luty 2015 Share Napisano 19 Luty 2015 w szczególności, gdy będzie nalepka na drzwiach ... a diagnosta będzie posiadał uprawnienia SEP-owski do przeprowadzania badań ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olga Napisano 19 Luty 2015 Share Napisano 19 Luty 2015 Jac, ale to jest chyba trochę inne auto. Silnik elektryczny w tym focusie osiąga moc 145 kM, ja pisałam o takim, który ma max moc znamionową 10 kW [ Dodano: 19-02-2015, 22:57 ] jeśli nie można ładować z zewnątrz, a bezprzewodowo ... bezprzewodowo, ale z zewnątrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 20 Luty 2015 Share Napisano 20 Luty 2015 W tej hybrydzie TYLKO P !!! i tak samo jest w homologacjach. Już kiedyś był taki temat i sprawdzałem w nowym aucie. Zasada jest taka jeśli ma wtyczkę do ładowania - to "P/EE", jeśli aku są ładowane tylko silnikiem (a tak ma Honda) to TYLKO I WYŁĄCZNIE "P" !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 20 Luty 2015 Autor Share Napisano 20 Luty 2015 Zasada jest taka jeśli ma wtyczkę do ładowania - to "P/EE", jeśli aku są ładowane tylko silnikiem (a tak ma Honda) to TYLKO I WYŁĄCZNIE "P" !!! To jest słuszne podejście,czyli zrobiłem nieprawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGDANKAR Napisano 20 Luty 2015 Share Napisano 20 Luty 2015 w szczególności, gdy będzie nalepka na drzwiach ... a diagnosta będzie posiadał uprawnienia SEP-owski do przeprowadzania badań ... Zrobiłem uprawnienia SEP-owskie ponieważ Państwowa Inspekcja Pracy twierdzi że każdy kto włącza urządzenie elektryczne powinien takowe uprawnienia posiadać nawet wulkanizator włączając sprężarkę ,diagnosta też chociaż tego nie ma w rozporządzeniu ,ale w razie wypadku to pytają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 20 Luty 2015 Share Napisano 20 Luty 2015 ponieważ Państwowa Inspekcja Pracy twierdzi że każdy kto włącza urządzenie elektryczne powinien takowe uprawnienia posiadać Warto wiedzieć, nie masz pojęcia ile takich urządzeń w domu włącza moja żona. Ciekawe ilu inspektorów takowe uprawnienia posiada,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 20 Luty 2015 Share Napisano 20 Luty 2015 No to pierwszy do uprawnień SEP-owskich jest kierowca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGDANKAR Napisano 20 Luty 2015 Share Napisano 20 Luty 2015 Chodziło mi o napięcie większe od 230volt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 20 Luty 2015 Share Napisano 20 Luty 2015 Chodziło mi o napięcie większe od 230volt Ciągle nie wiem, skąd to wyssali ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.