Skocz do zawartości

VAT - 2


Rubel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie mam takie pytanie co robicie w sytuacji przykladowo Mercedes sprinter ( jak wiadomo nowy model będzie obejmować DMC od 3 do 5 ton) przyjezdza na badanie VAT , w dowodzie 3500 DMC a ewidentnie widac ze to ten ciezszy mode, tabliczka zastepcza nabita i zamocowana tylna os kola blizniaki. Co w takiej sytuacji robicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 55
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • zdz

    13

  • michal_k

    7

  • ketiw38

    6

  • aboz

    5

Top Posters In This Topic

A można zrobić? Masz jakieś podstawy żeby stwierdzić, że dane w DR nie odpowiadają stanowi faktycznemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam dlatego pytam co Wy robicie w takich sytuacjach ?

Auto powyzej 3500DMC blizniaki , a zarejstrowane do 3500 tabliczka wymieniona i klient sie smieje i mowi rob pan VAT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i klient sie smieje i mowi rob pan VAT

 

Zrób vat, daj zaświadczenie, a nr rejestracyjny dyskretnie przekaż ITD. Szybko mu zetrą uśmieszek na drodze, jak go ścigną za przeładowanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowy sprinter na bliźniaku nigdy nie był do 3,5t a do tego tabliczka nabita. kierowca zdrapał orginalną kowbojkami przy wsiadaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdz, o ile dobrze pamiętam przy ograniczeniu DMC w DR zagranicznym MMC zostaje w oryginale i TZ również. U nas tak być nie może, więc TZ giną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ktoś w UE wpadł na pomysł aby sprinter na bliźniaku miał 500kg ładowności. takie rzeczy to tylko w polandii

 

[ Dodano: 20-02-2015, 14:31 ]

chyba że w innych krajach też powyżej 3,5t wzrastają koszty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, że mógł wyjść taki z papierami na 3,5

Szczególnie bankowozy 3500 na bliźniaku /opancerzone /- masa własna 3450 ładowność 50 kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprinter do 3,5t nigdy nie wychodził na bliźniakach. one co najwyżej miały specjalne wzmocnione zawieszenie i szersze koła :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczególnie bankowozy 3500 na bliźniaku /opancerzone /- masa własna 3450 ładowność 50 kg

 

To od razu N na badaniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprinter do 3,5t nigdy nie wychodził na bliźniakach. one co najwyżej miały specjalne wzmocnione zawieszenie i szersze koła :x

 

A, teoretycznie, kto mu zabroni bliźniaki zamontować? To nie jest zabronione. Nie jest zabronione też np. stosowanie opon o nośności większej niż wymagana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdz, za krótko jesteś na forum żeby takie opinie na temat Michała wyrażać. Poza tym pomyśl. Przyjeżdżam do Ciebie na badanie VW LT 45 z TZZ, w DR F1 i F2 3500 kg. Jaki wynik badania za dane techniczne? I jeśli N to uzasadnij.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja Ci uzasadnię.

VW 45 oznacza MMC 4500 kg i nigdy nie miały 3500.

Z identyfikacji negatyw i wysyłam po opinię rzeczoznawcy.

Skoro kręcę taką aferę mogę jako stacji (nawet poprzez starostwo - myślę, że każdy z nadzoru przychyli się do prośby stacji) występuję o wyciąg z homologacji.

 

Jeśli rzeczoznawca napisze głupoty to zawiadomienie o możliwości popełniania przestępstwa

I wszyscy mają pozamiatane.

 

Czy taka odpowiedź satysfakcjonuje Ciebie?

 

A tak nawiasem mówiąc coraz częściej myślę, że udzielacie porad dla cwaniaków - a wam się wydaje, że prowadzicie dysputy filozoficzne.

 

A później taki filozof (co się nasłuchał na forach) przyjeżdża na stację i udaje alfę i omegę :nook

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A później taki filozof (co się nasłuchał na forach) przyjeżdża na stację i udaje alfę i omegę
nawet nazwę forum wskaże...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VW 45 oznacza MMC 4500 kg i nigdy nie miały 3500.

 

Równie dobrze można powiedzieć, że np. BMW 320D to model z dieslem, a przecież może być po przeróbce na benzynowy, gdzie oznaczenie modelu pozostanie niezmienne. Analogicznie w przypadku pojemności - np. model 735 powinien mieć 3,5 l, a przecież po zmianach konstrukcyjnych może mieć zupełnie inną pojemność.

 

Nigdy nie wiadomo, czy w pojeździe nie dokonano zmian, bo przecież skądś dane wzięły się w DR. A może pojazd przyszedł z zagranicy z takimi danymi, a nie było podstaw żeby je podważyć przy I rejestracji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ketiw38, a dopuszczasz możliwość, o której pisze

A może pojazd przyszedł z zagranicy z takimi danymi, a nie było podstaw żeby je podważyć przy I rejestracji...
Czy to nasza wina, że polskie ustawodawstwo nie dopuszcza administracyjnego obniżenia DMC na wniosek właściciela? Inne państwa UE dopuszczają taką możliwość i z takimi danymi pojazdy trafiają do Polski.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj rozmawiamy o konkretnym przypadku

z Niemiec czy innego kraju nie przyjedzie sprinter na bliźniaku do 3,5t

takie twory powstają tylko w Polsce

ciekawe co będzie jak ITD wywącha pieniądze i zacznie na szerszą skale sprawdzać te auta?

ciekawe kiedy diagności będą wzywani celem wyjaśnienia dokonanych zmian?

po co zmieniać 4,5t na 3,5t jeżeli nie po to aby unikać kosztów (pewnie na to też znalazł by się jakiś paragraf). właściciel będzie winny a diagnosta współwinny?

może wystarczy tylko jakiś spektakularny wypadek a może wystarczy duża dziura w budżecie i zacznie się nagonka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właściciel będzie winny a diagnosta współwinny?

Pobożne życzenie,

znając nasze sądy wyjdzie na to, że właściciel się na tym znać nie musi, to diagnosta jest fachowcem który to umożliwił ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.