danielg539 Napisano 11 Maj 2015 Share Napisano 11 Maj 2015 Sprawę zapewne wyjaśnią przypisy na dole briefu. Nie zdziwił bym się, gdyby ograniczenie masy przyczepy wynikało z uciągu haka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 11 Maj 2015 Autor Share Napisano 11 Maj 2015 Sprawę zapewne wyjaśnią przypisy na dole briefu. Nie zdziwił bym się, gdyby ograniczenie masy przyczepy wynikało z uciągu haka. W briefie na dole nic nie ma na ten temat, a haka nie miał zamontowanego i był to Pegeot Boxer. Pomyliło mi się bo ducato to to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 11 Maj 2015 Share Napisano 11 Maj 2015 A może miał windę i ..... A może.............. To wszystko jednak świadczy o tym, ze zawsze można w konkretnym przypadku sprawę wyjaśnić i nie trzeba gdybać. Jedno jest pewne F3-F1 to nie koniecznie jest O1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 11 Maj 2015 Share Napisano 11 Maj 2015 Jedno jest pewne F3-F1 to nie koniecznie jest O1 Ale F3-F1≤O1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 11 Maj 2015 Share Napisano 11 Maj 2015 Oderwanie wartości O.1 od F.2 i F.3 - widać, że coś jest nie tak. Może i oderwane, ale za co ma byc negatyw, jak wszystkie dane z tabliczki zgadzają się z DR. Ktoś tu chce być świętszy od Papierza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 11 Maj 2015 Share Napisano 11 Maj 2015 Częściej trafiasz na niejasne zapisy parametrów pojazdów?To współczuję! Auto HOMOLOGOWANE, rocznik 2014 F1 + O1 6530 F3 6630 To ja współczuję klientom diagnostów którzy szukaja problemów tam gdzie ich nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 11 Maj 2015 Share Napisano 11 Maj 2015 F1 + O1 6530F3 6630 100 kg to pewnie nacisk na hak ujęty w homo (czyli DMC pojazdu przy ciągnięciu przyczepy wzrasta o 100 kg). Ale 500 kg to już strasznie dużo - i tutaj coś ewidentnie nie gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 11 Maj 2015 Share Napisano 11 Maj 2015 To ja współczuję klientom diagnostów którzy szukaja problemów tam gdzie ich nie ma... No nie wiem... W tej dyskusji jesteś jedynym, który twierdzi że w omawianym przypadku wszystko się zgadza. [ Dodano: 11-05-2015, 14:06 ] chciałem jeszcze dopisać, to co napisał już Michał, ale już to zostało przez niego wyartykułowane. więc podpisuję się pod jego postem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 11 Maj 2015 Share Napisano 11 Maj 2015 100 kg to pewnie nacisk na hak ujęty w homo (czyli DMC pojazdu przy ciągnięciu przyczepy wzrasta o 100 kg).nie ma takiego przepisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 11 Maj 2015 Share Napisano 11 Maj 2015 nie ma takiego przepisu W jakim sensie? Często w homo jest taki właśnie zapis - "podczas ciągnięcia przyczepy DMC pojazdu wynosi ...". Myślę, że jest to pochodną przepisu na nacisk: 1) w przypadku pojazdów przeznaczonych do ciągnięcia przyczepy producent może określić inną, wyższą wartość maksymalnego nacisku osi tylnej stosowaną wyłącznie podczas ciągnięcia przyczepy; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 12 Maj 2015 Share Napisano 12 Maj 2015 O masz! Też mi parametr [O.2] - ciekawe czy ktoś będzie drążył temat? A rzeczywistość wyjaśnienia oczywistej omyłki bywa okrutna czasowo i finansowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 12 Maj 2015 Share Napisano 12 Maj 2015 Też mi parametr [O.2] czemu piszesz nie na temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 12 Maj 2015 Share Napisano 12 Maj 2015 hmmm... raczej rozwijam aż po [O.2] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 12 Maj 2015 Share Napisano 12 Maj 2015 Często w homo jest taki właśnie zapis - "podczas ciągnięcia przyczepy DMC pojazdu wynosi ...". O ile nacisk jest spotykany i jest nawet na TZ znamionowej to co DMC z chęcią zobaczę przykład. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 12 Maj 2015 Share Napisano 12 Maj 2015 czemu piszesz nie na temat? - już, już, już się nawracam i nie tylko do [O.1] powracam zapodając słusznego załącznika, a to już kolejny kwiatek z dzisiaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 12 Maj 2015 Share Napisano 12 Maj 2015 co się w tym systemie dzieje -dlaczego takie dokumenty w ogóle wychodzą z urzędu -czy ludzie są ślepi czy to takie podejście do pracy.................... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crackers Napisano 12 Maj 2015 Share Napisano 12 Maj 2015 ale jeszcze ktoś te dokumenty odbiera,a my tu cały czas o świadomości kierowców co do stanu technicznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 12 Maj 2015 Share Napisano 12 Maj 2015 O ile nacisk jest spotykany i jest nawet na TZ znamionowej to co DMC z chęcią zobaczę przykład. TZ w urzędzie nie widuję, więc ciężko będzie Widuję natomiast świadectwa zgodności czy wyciągi ze świadectwa homologacji i tam jest tak wpisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 12 Maj 2015 Share Napisano 12 Maj 2015 ale jeszcze ktoś te dokumenty odbiera,a my tu cały czas o świadomości No nie A to tylko :jedno zero za dużo,to omsknął się paluszek......Ciekawe dlaczego tak na luzie nie podchodzą klienci jak odbierają np. umowę kredytową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max72 Napisano 12 Maj 2015 Share Napisano 12 Maj 2015 Ciekawe dlaczego tak na luzie nie podchodzą klienci jak odbierają np. umowę kredytową Podchodzą spięci, tylko jak przeczytają to i tak nic z tego nie rozumieją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.