bauerinho Napisano 20 Maj 2015 Napisano 20 Maj 2015 Witam , Mam klienta na badanie z motocyklem z Irlandii , Yamaha Virago , na główce ramy i na tabliczce jest 17-znakowy VIN a w dowodzie iralndzkim cząstkowy 9 cyfrowy. Miał ktoś może taki przypadek ? Mam zamiar spisać VIN z natury ale mam wrażenie , że w naszym WK oszaleją i zrobią z tego niezły dym. Proszę was koledzy o jakąś rade. Cytuj
adam1501 Napisano 20 Maj 2015 Napisano 20 Maj 2015 Jeżeli mają szaleć, to może opinia rzeczoznawcy na początek? Może się okazać, że taki jest standard w Irlandii i Ty zapisując cały VIN z natury, popierając to opinią, uspokoisz skołatane nerwy urzędu. Cytuj
Paprock Napisano 20 Maj 2015 Napisano 20 Maj 2015 A nie lepiej w przódzi do WK zadzwonić i cokolwiek uzgodnić... tak tylko, żeby dymu uniknąć. Cytuj
bauerinho Napisano 20 Maj 2015 Autor Napisano 20 Maj 2015 Zadzwoniłem , Pani w WK powiedziała , że numery się nie zgadzają i kropka. Wg niej sprawa nie do przejścia Cytuj
darecki-301 Napisano 20 Maj 2015 Napisano 20 Maj 2015 Wysłac,pismo, maila, z zapytaniem do własciwej instytucji która w Irlandi rejestrowała pojazd o wyjasnienie sprawy. Te 9 cyfr to sa pewnie ostatnie z vinu. Cytuj
Paprock Napisano 20 Maj 2015 Napisano 20 Maj 2015 A kto niby ma to pisać i wysyłać; klient, diagnosta, urzednik i co jak w odpowiedzi przyjdzie, że motocykl byl zarejestrowany zgodnie z irlandzkim piwem tfu... prawem. Cytuj
michal_k Napisano 20 Maj 2015 Napisano 20 Maj 2015 Jeśli końcówka numeru w DR odpowiada końcówce numeru VIN to ja problemu nie widzę. Można również (urząd może) zapytać producenta, czy ta końcówka na pewno pasuje do tego numeru VIN i czy na pewno nie ma możliwości, że pasuje do więcej niż jednego pojazdu. Pani w WK powiedziała , że numery się nie zgadzają i kropka. Wg niej sprawa nie do przejścia Nie ma to jak wystraszyć klienta żeby d... nie zawracał Cytuj
aboz Napisano 20 Maj 2015 Napisano 20 Maj 2015 Ale, że u nas taki dym? Nie może być. Dzwoń do nadzoru. Ja bym robił z natury. Miałem podobną sytuację z DBT przyczepy lekkiej kolegi. w starym DR tylko końcówka numeru, a na ramie i TZ pełny VIN (przyczepka z 1986 roku). Poszło bez problemu i przyczepka zarejestrowana na nowego właściciela z właściwymi danymi. Pani w WK powiedziała , że numery się nie zgadzają i kropka. Wg niej sprawa nie do przejścia Jak się nie zgadzają, jak się zgadzają z tą różnicą, że w DR wpisana jest tylko część numeru. Jeszcze bodaj w Szwecji takie praktyki są stosowane. Cytuj
DARIO64 Napisano 20 Maj 2015 Napisano 20 Maj 2015 Jakby się trafił krajowy z niepełnym VIN-em ,to też byłby nie do przejścia ? 20 lat temu było tego całe multum. Jaka data 1 rejestracji ??? To też ważne,bo może się okazać że musi mieć VIN. Cytuj
danielg539 Napisano 21 Maj 2015 Napisano 21 Maj 2015 krajowy z niepełnym VIN-em ,to też byłby nie do przejścia ? 20 lat temu było tego całe multum. Przed 1995 r większość WK wpisywała do DR tylko końcówkę VIN-u nawet jak pojazd miał nr 17 znakowy, bo pozwalały na to ówczesne przepisy. Cytuj
jast Napisano 21 Maj 2015 Napisano 21 Maj 2015 Przed 1995 r większość WK wpisywała do DR tylko końcówkę VIN-u nawet jak pojazd miał nr 17 znakowy, bo pozwalały na to ówczesne przepisy. Zgadza się bo tak miałem w ŁADZIE 2174 z 1989r i podczas kontroli Milicja z kieleckiego zwróciła mi uwagę żeby WK wpisał pełny VIN. [ Dodano: 21-05-2015, 09:47 ] Przed 1995 r większość WK wpisywała do DR tylko końcówkę VIN-u nawet jak pojazd miał nr 17 znakowy, bo pozwalały na to ówczesne przepisy. Zgadza się bo tak miałem w ŁADZIE 21074 z 1989r i podczas kontroli Milicja z kieleckiego zwróciła mi uwagę żeby WK wpisał pełny VIN. Cytuj
darecki-301 Napisano 21 Maj 2015 Napisano 21 Maj 2015 A kto niby ma to pisać i wysyłać; klient, diagnosta, urzednik i co jak w odpowiedzi przyjdzie, że motocykl byl zarejestrowany zgodnie z irlandzkim piwem tfu... prawem. moze i wysłac ksiadz proboszcz z własciwej parafi ,własciciel chce zarejestrowac to mniech kombinuje ,jezeli w Irlandi praktykuje sie wpis ostatnich 9 cyfr to niech to potwierdza pismem .diagnosta niech odcz yta nr. z natury i po problemie Cytuj
Paprock Napisano 21 Maj 2015 Napisano 21 Maj 2015 Nie rozmawiamy o rejestracji, a o badaniu na stacji, co kolega bauerinho wyraźnie zaznaczył. Więc pytam Cię darecki-301 jeszcze raz... jakiej korespondencji się wymaga do przeprowadzenia badania? Cytuj
bauerinho Napisano 21 Maj 2015 Autor Napisano 21 Maj 2015 pierwsza rejestracja to 1998 r , niby VIN nie jest wymagany ale skoro już jest w papierach i wg WK się nie zgadza.... to nawet nie jest ostatnie 9 cyfr z VIN ale fragment VIN-u , który nie zawiera zer. to nie jest WK w Krakowie , ościenny powiat Cytuj
Paprock Napisano 21 Maj 2015 Napisano 21 Maj 2015 Cóż... Ciężki ten Twój WK i tyle. Mój nie lepszy, ale taka sprawa spokojnie by przeszła po rzetelnym opisie w zaświadczeniu stanu faktycznego tabliczki i pola numerowego. Cytuj
danielg539 Napisano 21 Maj 2015 Napisano 21 Maj 2015 taka sprawa spokojnie by przeszła po rzetelnym opisie w zaświadczeniu stanu faktycznego tabliczki i pola numerowego Znam WK, co takie sprawy przechodzą bez problemu a wystarczy tylko jedno zdanie w uwagach do zaświadczenia. Cytuj
darkdog Napisano 21 Maj 2015 Napisano 21 Maj 2015 WK, co takie sprawy przechodzą bez problemu a wystarczy tylko jedno zdanie w uwagach do zaświadczenia. dokładnie podobna sytuacja jest z autami np.z Szwecji w DR jest końcówka nr.vin robiłem takowe Bt i zarejestrowano bez problemu a w zaświadczeniu wpisałem że nr.vin odczytano z natury. Cytuj
elliot Napisano 21 Maj 2015 Napisano 21 Maj 2015 Tylko nadgorliwiec zrobi z tego problem jeśli VIS w numerze VIN jest zgodny. Druga sprawa,to nie chwaliłbym się Panowie tym, że w przypadku krajowego to żaden problem bo było tego mnóstwo bo to tylko świadczy o tym jak wykonujecie BT!!!! Takie sytuacje juz dawno powinny być wyeliminowane!!! Trzecia sprawa, ze Szwecją nie ma tu porównania bo Szwedzi nie wpisują jedynie WMI numeru VIN, a więc pierwszych trzech znaków. Cytuj
michal_k Napisano 21 Maj 2015 Napisano 21 Maj 2015 to nawet nie jest ostatnie 9 cyfr z VIN ale fragment VIN-u , który nie zawiera zer. Kiedyś słyszałem o podobnym problemie z Irlandii, ale nie wiem, jak się to skończyło. Możesz zapodać numer VIN oraz krótki z DR? W sumie to dziwna sprawa, że wpisany jest tylko fragment, a nie końcówka. Cytuj
aboz Napisano 22 Maj 2015 Napisano 22 Maj 2015 Druga sprawa,to nie chwaliłbym się Panowie tym, że w przypadku krajowego to żaden problem bo było tego mnóstwo bo to tylko świadczy o tym jak wykonujecie BT!!!! Takie sytuacje juz dawno powinny być wyeliminowane!!! Ja miałem (jak już wspominałem) przyczepkę lekką, zarejestrowaną w 1986 roku, która dopiero w tym zmieniła właściciela. DR był stary, brak jakichkolwiek danych oprócz DMC i końcówki numeru, więc powiedz kto i kiedy miał to prostować? I z jakiego przepisu to wynika? Cytuj
JANUSZ60 Napisano 3 Lipiec 2015 Napisano 3 Lipiec 2015 Wprawdzie Nr Vin to posiada, ale poza tym zero danych, DMC, ilość miejsc ? LAELY2400BA861151 - QINGQI Model: QM125, dzięki Cytuj
Paprock Napisano 3 Lipiec 2015 Napisano 3 Lipiec 2015 Takie coś pierwsze z brzegu: http://www.scigacz.pl/Qingqi,QM125,2A,model,2008,dane,techniczne,9907,im.html [ Dodano: 03-07-2015, 12:43 ] http://en.qingqi.com.cn/ Cytuj
DARIO64 Napisano 3 Lipiec 2015 Napisano 3 Lipiec 2015 QM125 Litery i cyfr nie ma gdzieś jeszcze ? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.