rurek777 Napisano 16 Grudzień 2016 Share Napisano 16 Grudzień 2016 dobrze , przestańcie tworzyć , chcę tyko żeby się wypowiedzieć czy ten diagnosta postąpił prawidłowo czy nie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 16 Grudzień 2016 Share Napisano 16 Grudzień 2016 Diagnosta postąpił tak jak mu rozum podpowiadał. Nie wiem czy dobrze, czy źle. Nie mnie oceniać. Od tego sądy są. Na to pytanie nie ma odpowiedzi w 100% jednoznacznej. Część traktuje zapis literalnie o M1 kategorii i rodzaju osobowym jako części jednolitej, monolitycznej, wspólnej i nierozłącznej, a druga część ma inne zdanie, że jak osobowy to zawsze ma tą kategorię. Tylko nie zawsze w dokumentach wypisaną, podaną, wydrukowaną. No bardzo ciekawe z jakich powodów występują braki owe? Poza tym trzeba się odnieść do sprawy Polski dlaczego odmawiała rejestracji takich pojazdów. I tu nasuwa się uzasadnienie, że zaważyły aspekty bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Obawy były na wyrost co potwierdza ilość rejestrowanych samochodów z wyspiarskim rodowodem. Mimo wszystko i tylko moim zdaniem zamysły były takie, żeby ograniczyć do minimum obecność pojazdów lewostronnych w ruchu prawostronnym i nie pozwolić sobie na zaśmiecanie rodzimego rynku wysłużonymi brytolami. Dlatego w przepisie oprócz rodzaju pojazdu tą kategorię przysolili na dodatek. No proste – żeby żyło/pracowało się przecież łatwiej. Forum by zastygło gdyby w robocie łatwo szło wszystko!. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 17 Grudzień 2016 Share Napisano 17 Grudzień 2016 Część traktuje zapis literalnie o M1 kategorii i rodzaju osobowym jako części jednolitej, monolitycznej, wspólnej i nierozłącznej, Tak jest w Poznaniu. To fragment pisma z wydziału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 17 Grudzień 2016 Share Napisano 17 Grudzień 2016 Dopóty nie będzie jasno napisane, moje podejście do tematy jest prawidłowe. To powiedz jeszcze, co Twoim zdaniem oznacza prawidłowe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 17 Grudzień 2016 Share Napisano 17 Grudzień 2016 W tym wypadku, zgodne z zaleceniem mojego WK. Dla przykładu ... przyjeżdża "angol" Ford Transit, data PR 1997, osobowy (tak stoi w inszym DR ), trzy miejsca siedzące (zgodne z DR), blaszak ... i co M1 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 17 Grudzień 2016 Share Napisano 17 Grudzień 2016 i co M1 ? jeżeli to M1 będzie figurowało w ichnim (inszym) DR wzory angielskich dokumentów rejestracyjnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 17 Grudzień 2016 Share Napisano 17 Grudzień 2016 Pytanie odnosiło się do Mecher, a co z pojazdami, które ze względu na rok produkcji nie miały określonej kategorii? Co z zapisami PORD zał. nr 2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 17 Grudzień 2016 Share Napisano 17 Grudzień 2016 jeżeli to M1 będzie figurowało w ichnim (inszym) DR M1? W 1997?? Poza tym po co ma figurować skoro są WK (patrz wypowiedzi Michała), które każą przypisać tą kategorii do każdej osobówki, nawet jeśli przepisy mówią inaczej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 19 Grudzień 2016 Share Napisano 19 Grudzień 2016 To fragment pisma z wydziału. Pismo ok, tylko ktoś zapomniał, że uwagi do zaświadczenia określają tylko podstawy do wpisania kat. homologacyjnej w rejestr. Brak wpisanej kategorii nie oznacza, że pojazd jej nie posiada. Przykład, to pojazdy sprowadzone. W dokumentach źródłowych (zagraniczny DR) jest zarówno kat. jak i numer św. homo. Bardzo rzadko zdarza się, żeby były te parametry wpisane w polskim DR. Poza tym, PORD mówi wyraźnie jakie pojazdy są klasyfikowane do kat. M1 i w przypadku braku kategorii w DR, może to być podstawą do jej okreslenia. nawet jeśli przepisy mówią inaczej... Czyli jak? Bo rozporządzenie było pisane na kolanie i brak jest odniesień do innych przepisów tj. regulaminy czy rozporządzenia. A skoro PORD mówi o kategorii M1 w odniesieniu do samochodów osobowych, to jaka tu niezgodność z przepisami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 19 Grudzień 2016 Share Napisano 19 Grudzień 2016 Czyli jak? Bo rozporządzenie było pisane na kolanie To raz. Dwa- brak w ministerstwie ludzi bezpośrednio związanych z fachową wiedzą teoretyczną i praktyczną na temat Badań Technicznych. Trzy- zamiatanie pism OSDS pod dywan... Cztery- Ministerstwu i naszemu państwu wcale nie zależy na poprawie bezpieczeństwa w ruchu drogowym tylko na zbijaniu kasy pod "przykrywką bezpieczeństwa" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 19 Grudzień 2016 Share Napisano 19 Grudzień 2016 Cztery- Ministerstwu i naszemu państwu wcale nie zależy na poprawie bezpieczeństwa w ruchu drogowym tylko na zbijaniu kasy pod "przykrywką bezpieczeństwa" Niestety ale to prawda i jakoś to nie przeszkadza opcji rządzącej i to niezależnie kto u władzy się znajduje Najważniejsze to aby dorwać się do koryta.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 23 Grudzień 2016 Share Napisano 23 Grudzień 2016 napiszcie tylko czy dopuścilibyście w/w pojazd w formie ,tak lub nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 23 Grudzień 2016 Share Napisano 23 Grudzień 2016 Dla mnie brak wpisu w papierach o kategorii i homo to wynik N powinien być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 23 Grudzień 2016 Share Napisano 23 Grudzień 2016 Ja napisałem kilka postów wyżej, nie ma kategorii M! wpisanej, nie podchodzę do badania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 19 Luty 2018 Share Napisano 19 Luty 2018 Panowie, przyjeżdża pojazd z kierownicą po prawej stronie zarejestrowany w PL bez adnotacji w dowodzie o kierownicy z prawej strony, jak podejść do takiego badania ? Nie znajduje usterek w tabeli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 19 Luty 2018 Share Napisano 19 Luty 2018 A niezgodność danych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaszczur Napisano 19 Luty 2018 Share Napisano 19 Luty 2018 usterka drobna 0,2e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szymonp Napisano 17 Październik 2018 Share Napisano 17 Październik 2018 Witam, mam pytanie odnośnie stanowiska pomiaru pola widzenia dla samochodów z kierownicą po prawej stronie. Wszystko jest zrozumiałe, oprócz zakreskowanego pola widzenia. Rozumiem, że rozstawiam dwa elementy o odpowiedniej wysokości. O co chodzi z tym zakreskowanym polem widzenia? Musi być namalowane na podłożu, jeżeli tak to jaka ma być długość tej zakreskowej przestrzeni? Czy to pole widzenia wyznaczają te pachołki o odpowiedniej wysokości? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 17 Październik 2018 Share Napisano 17 Październik 2018 Ja namalowałem metr i nie mieli przeciwwskazań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 18 Październik 2018 Share Napisano 18 Październik 2018 W praktyce jak widzisz skrajny pachołek to widzisz całe zakreskowane pole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 18 Październik 2018 Share Napisano 18 Październik 2018 Zakreskowane pole jest ucięte, czyli do nieskończoności. Podobnie obraz w lusterku niczym nie przysłonięty - do nieskończoności. A najlepiej w to pole ćwiczebnie jakieś autko postawić i zobaczyć jak wygląda jego dziób w anglo-lusterkach i po kłopocie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 18 Październik 2018 Share Napisano 18 Październik 2018 Siadasz w pojeździe - kąt ustawienia fotela - ustawienie lusterka - wysokość linii wzroku - dwa słupki ze skalą /co 10cm ja mam biało czerwone bo dobrze widać/ - wysokość linii wzroku + chyba 10 i OK Gdzieś na forum jest schemat 3D który robiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 18 Październik 2018 Share Napisano 18 Październik 2018 Wszystko 'wporzo'. Koledze idzie o pole widzenia na zad. To tak samo jakby mnie ktoś zapytał: ej, Paprock, a jakie masz pole widzenia gdy łepetyną nie kręcisz i lampisz het do przodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 18 Październik 2018 Share Napisano 18 Październik 2018 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szymonp Napisano 30 Październik 2018 Share Napisano 30 Październik 2018 Dzięki za informację! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.