Demart Napisano 15 Wrzesień 2015 Napisano 15 Wrzesień 2015 Jak w temacie chrysler voyager sprowadzony ze Szwajcarii 7-osobowy barkuje 33kg. Czy w Szwajcarii podają masę własną z kierowcą? Jeżeli tak to czy mogę odliczyć te 75 kg czy lepiej wysłać go na wagę? Proszę o radę. Z góry dzięki. Cytuj
aboz Napisano 15 Wrzesień 2015 Napisano 15 Wrzesień 2015 Większość krajów europejskich podaje MW z homologacji, a tam jest masa z kierowcą. Ja każdorazowo odliczam 75 kg, bo już w kilku przypadkach brakłoby do ładowności. Zawsze pozostaje katalog marek i weryfikacja. Cytuj
IVVO Napisano 15 Wrzesień 2015 Napisano 15 Wrzesień 2015 Podaj rocznik i pojemność silnika to może uda się znaleźć masę - a najlepiej vin - z DIP wynika że mają "ładowność" około 650kg Cytuj
Demart Napisano 15 Wrzesień 2015 Autor Napisano 15 Wrzesień 2015 Podaj rocznik i pojemność silnika to może uda się znaleźć masę - a najlepiej vin - z DIP wynika że mają "ładowność" około 650kg Podaje vin: 1C8GYB4545Y506656 Cytuj
crackers Napisano 15 Wrzesień 2015 Napisano 15 Wrzesień 2015 z katalogu xxx G-2160 kg , DMC-2640 kg,ładowność 480 klg Cytuj
Demart Napisano 15 Wrzesień 2015 Autor Napisano 15 Wrzesień 2015 z katalogu xxx G-2160 kg , DMC-2640 kg,ładowność 480 klg To i tak 3kg. brakuje. Ten ma: DMC-2565, G-2115 Cytuj
IVVO Napisano 15 Wrzesień 2015 Napisano 15 Wrzesień 2015 Trochę brakuje na 7 osób - zważ go na amortyzatorach Cytuj
crackers Napisano 15 Wrzesień 2015 Napisano 15 Wrzesień 2015 To i tak 3kg. brakuje. no wiem,ale w katalogu nie przeszkadza i mają 7 miejsc Cytuj
IVVO Napisano 15 Wrzesień 2015 Napisano 15 Wrzesień 2015 Też przeglądałem i jak by nie było to na 7 nawe przy 405 - ciekawa sprawa Cytuj
Demart Napisano 15 Wrzesień 2015 Autor Napisano 15 Wrzesień 2015 Chciałem zważyć na amorach, ale klient nie chciał (spieszył się). Wysłałem go żeby zważył na wadze legalizowanej. Dałem mu oświadczenie z forum i pojechał. Coś czuje że już nie wróci. Cytuj
biker100 Napisano 15 Wrzesień 2015 Napisano 15 Wrzesień 2015 z katalogu xxx G-2160 kg to nie katalog, a dane z DIP-ów zassane do programu... Jest to też obraz jak diagności wypełniają DIP-y i jakie nieraz "kwiatki" można znaleźć nie tylko odnośnie błędnie odkodowanych roczników poprzez ale również dane techniczne pojazdów.. Nikt tego nie weryfikuje np. z homo tylko bezkrytycznie zasysa i ... Cytuj
S.K.P-POZNAŃ Napisano 15 Wrzesień 2015 Napisano 15 Wrzesień 2015 to nie katalog, a dane z DIP-ów zassane do programu.. Masy Chrysler Voyager IV Grand Voyager 2.8 CRD 150KM Masa auta skrzynia manualna 2030 kg Dopuszczalna masa auta skrzynia manualna 2630 kg Czytaj więcej na: http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/chrysler/voyager/iv/grand-voyager/silnik-diesla-2.8-crd-150km-2004-2008/#ixzz3lnbbOWJT Nikt tego nie weryfikuje A kto ma weryfikować? Wiarygodne źródło to tylko homo Cytuj
IVVO Napisano 15 Wrzesień 2015 Napisano 15 Wrzesień 2015 Jakoś Szwajcarom nie przeszkadzało dać temu Chryslerowi 7 miejsc - warunek - nie przekroczenie F.1 i F.2 - za to odpowiada kierowca i tak szczerze mówiąc przyznaje im racje -dlaczego od razu zakładać, że będzie przewoził TYLKO osoby dorosłe Cytuj
Psuj Napisano 15 Wrzesień 2015 Napisano 15 Wrzesień 2015 Jakoś Szwajcarom nie przeszkadzało dać temu Chryslerowi 7 miejsc BO Większość krajów europejskich podaje MW z homologacji, a tam jest masa z kierowcą. Cytuj
IVVO Napisano 15 Wrzesień 2015 Napisano 15 Wrzesień 2015 Większość krajów europejskich podaje MW z homologacji, a tam jest masa z kierowcą. Czy w takim wypadku diagnosta może się posiłkować załącznikiem do ustawy o ustaleniu parametrów "nieznanych" skoro parametr jest określony w DR zagranicznym - oby nie skończyło się jak ze Smartami Cytuj
aboz Napisano 15 Wrzesień 2015 Napisano 15 Wrzesień 2015 parametr jest określony w DR zagranicznymAle posiadając wiedzę na temat pochodzenia parametru, można przyjąć, że znasz jego wartość ustaloną na podstawie PORD. Miałem kilka telefonów z WK przy okazji wartości MW, ze stwierdzeniem o niezgodności danych włącznie i po moim uzasadnieniu, pojazdy były rejestrowane bez problemu. Nie występuje niezgodność w sytuacji, gdy w DR zagranicznym wartość MW została określona na podstawie homologacji i nie jest równa wartości określonej na podstawie PORD. Cytuj
IVVO Napisano 15 Wrzesień 2015 Napisano 15 Wrzesień 2015 Ale posiadając wiedzę na temat pochodzenia parametru Masz rację ale jeśli w zagranicznym DR jest podana homologacja - to czy możesz na nią wpłynąć - to jest nasz problem nie Unii że mamy własne przepisy a to że my wiemy o tym to nie znaczy że kiedyś jakiś mądrala nie zarzuci Tobie potwierdzenia nie prawdy gdyż na dzień dzisiejszy wszyscy o tym mówią ale nikt nie dał zielonego światła aby w ten sposób to interpretować. Są to wewnętrzne ustalenia między WK a Nami Cytuj
biker100 Napisano 15 Wrzesień 2015 Napisano 15 Wrzesień 2015 Ale posiadając wiedzę na temat pochodzenia parametru nie koniecznie posiada ją urzędnik magistratu. Można pewnego dnia otrzymać pytanie dlaczego dane z DIP nie są zgodne z zagranicznym DR a wynik badania pozytywnym jest, a znane diagnoście są parametry ustalania MW... Cytuj
ketiw38 Napisano 16 Wrzesień 2015 Napisano 16 Wrzesień 2015 Można pewnego dnia otrzymać pytanie dlaczego dane z DIP nie są zgodne z zagranicznym DR a wynik badania pozytywnym jest Pod warunkiem, że nie dostaniesz zawiadomienia .................... Bo tak na prawdę zgodnie z prawem polskim jest to niezgodność ........................ Cytuj
Paprock Napisano 16 Wrzesień 2015 Napisano 16 Wrzesień 2015 No! Jeszcze się nie skończyła era nacisków niepoprzeliczanych, a już kolejny etap mamy. A mówiłem, że "puste" PC najlepsze do takiej sprawy i udajemy, że homo nie posiadamy. No, ale to i tak nic, jak już poszło w świat setki aut rejestrowanych na podstawie dokumentów przedstawionych w okienku bez udziału stacji i teraz weź prostuj po kimś po trzech latach albo po roku. A bywają homo (czy tam załączone karty informacyjne do homo) wystawione w PL - no nie powiem, że zaraz źle - ale zgodnie z dyrektywą, a przynajmniej jakoś tak w przypadku którejeś Mazdy mi się w oczy rzuciło. A poza tym jak auto przyjechało ustalić rok produkcji czy tam moc, to kto patrzy na Gie, co nie. Ja tam prostuję jak tylko mogę, ale patrzą wtedy na mnie jakos tak... i ci/te w okienku też. Cytuj
aboz Napisano 16 Wrzesień 2015 Napisano 16 Wrzesień 2015 nie koniecznie posiada ją urzędnik magistratu.To też napisałem, że miałem kilka telefonów od Pań z WK, co skąd inąd bardzo cieszy, bo widać, że wiedzą co robią. Po krótkich wyjaśnieniach rejestracja odbywała się bez problemu.Bo tak na prawdę zgodnie z prawem polskim jest to niezgodnośćMoim zdaniem nie, bo parametry te są ustalane na podstawie innych wytycznych i są zgodne, biorąc pod uwagę różnice. Gorzej się ma sytuacja gdy, np. w kraju pierwszej rejestracji w DR jest niższa DMC niż na TZ. Ale moim zdaniem tu też nie ma niezgodności, ponieważ parametr ten mógł zostać ustalony na podstawie wewnętrznych przepisów kraju. A te niekoniecznie odpowiadają naszym i tu czasem może być problem. Cytuj
biker100 Napisano 16 Wrzesień 2015 Napisano 16 Wrzesień 2015 A te niekoniecznie odpowiadają naszym i tu czasem może być problem. często TZ nie od tego typu pojazdu... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.