Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak w temacie chrysler voyager sprowadzony ze Szwajcarii 7-osobowy barkuje 33kg. Czy w Szwajcarii podają masę własną z kierowcą? Jeżeli tak to czy mogę odliczyć te 75 kg czy lepiej wysłać go na wagę? Proszę o radę. Z góry dzięki.

Napisano

Większość krajów europejskich podaje MW z homologacji, a tam jest masa z kierowcą. Ja każdorazowo odliczam 75 kg, bo już w kilku przypadkach brakłoby do ładowności. Zawsze pozostaje katalog marek i weryfikacja.

Napisano

Podaj rocznik i pojemność silnika to może uda się znaleźć masę - a najlepiej vin - z DIP wynika że mają "ładowność" około 650kg

Napisano
Podaj rocznik i pojemność silnika to może uda się znaleźć masę - a najlepiej vin - z DIP wynika że mają "ładowność" około 650kg

 

Podaje vin: 1C8GYB4545Y506656

Napisano
z katalogu xxx G-2160 kg , DMC-2640 kg,ładowność 480 klg

 

To i tak 3kg. brakuje.

 

Ten ma: DMC-2565, G-2115

Napisano
To i tak 3kg. brakuje.

no wiem,ale w katalogu nie przeszkadza i mają 7 miejsc :razz:
Napisano

Też przeglądałem i jak by nie było to na 7 nawe przy 405 - ciekawa sprawa

Napisano

Chciałem zważyć na amorach, ale klient nie chciał (spieszył się). Wysłałem go żeby zważył na wadze legalizowanej. Dałem mu oświadczenie z forum i pojechał. Coś czuje że już nie wróci.

Napisano
z katalogu xxx G-2160 kg
to nie katalog, a dane z DIP-ów zassane do programu...

 

Jest to też obraz jak diagności wypełniają DIP-y i jakie nieraz "kwiatki" można znaleźć nie tylko odnośnie błędnie odkodowanych roczników poprzez ale również dane techniczne pojazdów.. Nikt tego nie weryfikuje np. z homo tylko bezkrytycznie zasysa i ...

Napisano
to nie katalog, a dane z DIP-ów zassane do programu..

:)

Masy Chrysler Voyager IV Grand Voyager 2.8 CRD 150KM

Masa auta

skrzynia manualna

2030 kg

 

Dopuszczalna masa auta

skrzynia manualna

2630 kg

 

Czytaj więcej na: http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/chrysler/voyager/iv/grand-voyager/silnik-diesla-2.8-crd-150km-2004-2008/#ixzz3lnbbOWJT

 

Nikt tego nie weryfikuje :? A kto ma weryfikować?

Wiarygodne źródło to tylko homo

Napisano

Jakoś Szwajcarom nie przeszkadzało dać temu Chryslerowi 7 miejsc - warunek - nie przekroczenie F.1 i F.2 - za to odpowiada kierowca i tak szczerze mówiąc przyznaje im racje -dlaczego od razu zakładać, że będzie przewoził TYLKO osoby dorosłe

Napisano
Jakoś Szwajcarom nie przeszkadzało dać temu Chryslerowi 7 miejsc

 

BO

 

Większość krajów europejskich podaje MW z homologacji, a tam jest masa z kierowcą.

"Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs

Napisano
Większość krajów europejskich podaje MW z homologacji, a tam jest masa z kierowcą.

Czy w takim wypadku diagnosta może się posiłkować załącznikiem do ustawy o ustaleniu parametrów "nieznanych" skoro parametr jest określony w DR zagranicznym - oby nie skończyło się jak ze Smartami

Napisano
parametr jest określony w DR zagranicznym
Ale posiadając wiedzę na temat pochodzenia parametru, można przyjąć, że znasz jego wartość ustaloną na podstawie PORD. Miałem kilka telefonów z WK przy okazji wartości MW, ze stwierdzeniem o niezgodności danych włącznie i po moim uzasadnieniu, pojazdy były rejestrowane bez problemu. Nie występuje niezgodność w sytuacji, gdy w DR zagranicznym wartość MW została określona na podstawie homologacji i nie jest równa wartości określonej na podstawie PORD.
Napisano
Ale posiadając wiedzę na temat pochodzenia parametru

Masz rację ale jeśli w zagranicznym DR jest podana homologacja - to czy możesz na nią wpłynąć - to jest nasz problem nie Unii że mamy własne przepisy a to że my wiemy o tym to nie znaczy że kiedyś jakiś mądrala nie zarzuci Tobie potwierdzenia nie prawdy gdyż na dzień dzisiejszy wszyscy o tym mówią ale nikt nie dał zielonego światła aby w ten sposób to interpretować. Są to wewnętrzne ustalenia między WK a Nami

Napisano
Ale posiadając wiedzę na temat pochodzenia parametru
nie koniecznie posiada ją urzędnik magistratu. Można pewnego dnia otrzymać pytanie dlaczego dane z DIP nie są zgodne z zagranicznym DR a wynik badania pozytywnym jest, a znane diagnoście są parametry ustalania MW...
Napisano
Można pewnego dnia otrzymać pytanie dlaczego dane z DIP nie są zgodne z zagranicznym DR a wynik badania pozytywnym jest

Pod warunkiem, że nie dostaniesz zawiadomienia ....................

Bo tak na prawdę zgodnie z prawem polskim jest to niezgodność ........................

Napisano

No! Jeszcze się nie skończyła era nacisków niepoprzeliczanych, a już kolejny etap mamy.

A mówiłem, że "puste" PC najlepsze do takiej sprawy i udajemy, że homo nie posiadamy.

No, ale to i tak nic, jak już poszło w świat setki aut rejestrowanych na podstawie dokumentów przedstawionych w okienku bez udziału stacji i teraz weź prostuj po kimś po trzech latach albo po roku.

A bywają homo (czy tam załączone karty informacyjne do homo) wystawione w PL - no nie powiem, że zaraz źle - ale zgodnie z dyrektywą, a przynajmniej jakoś tak w przypadku którejeś Mazdy mi się w oczy rzuciło.

A poza tym jak auto przyjechało ustalić rok produkcji czy tam moc, to kto patrzy na Gie, co nie. ;)

Ja tam prostuję jak tylko mogę, ale patrzą wtedy na mnie jakos tak... i ci/te w okienku też. :hah:

Napisano
nie koniecznie posiada ją urzędnik magistratu.
To też napisałem, że miałem kilka telefonów od Pań z WK, co skąd inąd bardzo cieszy, bo widać, że wiedzą co robią. Po krótkich wyjaśnieniach rejestracja odbywała się bez problemu.
Bo tak na prawdę zgodnie z prawem polskim jest to niezgodność
Moim zdaniem nie, bo parametry te są ustalane na podstawie innych wytycznych i są zgodne, biorąc pod uwagę różnice. Gorzej się ma sytuacja gdy, np. w kraju pierwszej rejestracji w DR jest niższa DMC niż na TZ. Ale moim zdaniem tu też nie ma niezgodności, ponieważ parametr ten mógł zostać ustalony na podstawie wewnętrznych przepisów kraju. A te niekoniecznie odpowiadają naszym i tu czasem może być problem.
Napisano
A te niekoniecznie odpowiadają naszym i tu czasem może być problem.
często TZ nie od tego typu pojazdu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.