zenon 100 Napisano 19 Wrzesień 2015 Share Napisano 19 Wrzesień 2015 witam, czy można dokonać zmian konstrukcyjnych samochodu sprowadzonego przed jego pierwszym badaniem w kraju? moim zdaniem najpierw należy zarejestrować pojazd w takim stanie w jakim został sprowadzony a następnie dokonać zmian konstrukcyjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jast Napisano 19 Wrzesień 2015 Share Napisano 19 Wrzesień 2015 Ale życie potwierdza co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojteczek Napisano 19 Wrzesień 2015 Share Napisano 19 Wrzesień 2015 witam, czy można dokonać zmian konstrukcyjnych samochodu sprowadzonego przed jego pierwszym badaniem w kraju? moim zdaniem najpierw należy zarejestrować pojazd w takim stanie w jakim został sprowadzony a następnie dokonać zmian konstrukcyjnych. Kupiłem za granicą ciężarówkę niekompletną kiedyś to był kontener ale do polski przyjechał bez zabudowy. Jak mam zarejestrować? Jaki podrodzaj ma wpisać diagnosta na badaniu? Rama do zabudowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 19 Wrzesień 2015 Share Napisano 19 Wrzesień 2015 Jak mam zarejestrować? Jaki podrodzaj ma wpisać diagnosta na badaniu? Pewnie zamontować kontener ,z robić badanie ,a dopiero później zmiany . U mnie zmiany przechodzą przed pierwszą rejestracją . No i temat któryś już raz wałkowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drogba Napisano 19 Wrzesień 2015 Share Napisano 19 Wrzesień 2015 jak najbardziej pierwszy i zmiany jednocześnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zenon 100 Napisano 19 Wrzesień 2015 Autor Share Napisano 19 Wrzesień 2015 i co wpisujesz w dip-ie, dane z brifu czy ze stanu faktycznego pojazdu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 19 Wrzesień 2015 Share Napisano 19 Wrzesień 2015 a badasz dokumenty czy pojazd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zenon 100 Napisano 19 Wrzesień 2015 Autor Share Napisano 19 Wrzesień 2015 wiadomo ,ze pojazd jeśli wpisze dane z pojazdu to bedzie niezgodność z dokumentami niemieckimi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 19 Wrzesień 2015 Share Napisano 19 Wrzesień 2015 A ja się tak nieśmiało spytam kiedy, które i z czym dane pojazdu będą zgodne i co do tego czasu, dlaczego nie wynik [N] w takim przypadku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 19 Wrzesień 2015 Share Napisano 19 Wrzesień 2015 wiadomo ,ze pojazdjeśli wpisze dane z pojazdu to bedzie niezgodność z dokumentami niemieckimi Dlatego dodatkowo wystawiasz opis zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 20 Wrzesień 2015 Share Napisano 20 Wrzesień 2015 jak najbardziej pierwszy i zmiany jednocześnie Tylko kolejność badań nie ta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 20 Wrzesień 2015 Share Napisano 20 Wrzesień 2015 Tylko kolejność badań nie ta. Jednocześnie - więc o jakiej kolejności mowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 20 Wrzesień 2015 Share Napisano 20 Wrzesień 2015 Jak na jednym zaświadczeniu to OK, bo jeśli najpierw OBT i DIP z danymi z zagranicznego DR a 2 minuty potem opis zmian to jest to poświadczenie nieprawdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.