karol1022 Napisano 16 Październik 2015 Share Napisano 16 Październik 2015 Witam wszystkich, kilka dni temu kupiłem ciągnik marki zetor 7211 i mam problem, który polega na tym ze na ramie ciągnika jak i tabliczce jest pięciocyfrowy numer podwozia 42515, a w dowodzie jest 042515. Sprzedający zapełniał ze to WK wpisał to zero i w niczym to nie przeszkadza, ale mnie to nie daje spokoju. Ciągnik jest krajowy, jeszcze go nie przerejestrowałem, a teraz posiada przegląd ważny do 2017. Mógłby ktoś doradzić co z tym zrobić? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 17 Październik 2015 Share Napisano 17 Październik 2015 Mógłby ktoś doradzić co z tym zrobić? Otwórz i przeczytaj PW ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 17 Październik 2015 Share Napisano 17 Październik 2015 Tym zerem to bym się nie przejmował... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karol1022 Napisano 17 Październik 2015 Autor Share Napisano 17 Październik 2015 I mam jeszcze jedno pytanie, na umowie tez jest wpisany błędny numer z dowodu, nie będzie to komplikować tej sprawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 17 Październik 2015 Share Napisano 17 Październik 2015 nie będzie to komplikować tej sprawy? - a kto to zgadnie... Tym zerem to bym się nie przejmował... - a dlaczego tym zerem nie? Nie, bo nie? Nie, bo to nie VIN? Nie, bo to traktor? Nie, bo to owalny znaczek? Samo niebo. Cyfra jak każda inna od zera do dziewięć. Najtaniej narobić fot i przedłożyć w WK w razie kłopot. Ale to opcja bardzo, bardzooo liberalna i nie wiadomo czy uznają i co wpiszą w dowód tak do końca. Drugą opcją może być podstawienie pojazdu na Stację Kontroli celem identyfikacji. Tu diagnosta ładny opis w uwagach zaświadczenia za 60 złotych zrobi i powinno wystarczyć wydziałowi. Trzecia najdroższa, to opinia rzeczoznawcy o stanie rzeczywistym cech identyfikacyjnych pojazdu. Do czwartej kombinacji: zaświadczenia, poświadczenia, opisy producenta, raczej nie dojdzie. Z powyższego wynika, że w pierwszej kolejności najwygodniej odwiedzić WK i o szczegóły postępowania dopytać. Bo to w przyszłości może być różnie na stacjach podczas badań, a na bank będzie kręcenie nosem i stękanie. Jest okazja wyprostować ten zapis teraz podczas przerejestrowywania. No chyba nikogo nie pokusiło dobijać na ZETOR ZERO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 17 Październik 2015 Share Napisano 17 Październik 2015 Samo niebo. Samo życie,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olga Napisano 17 Październik 2015 Share Napisano 17 Październik 2015 I mam jeszcze jedno pytanie, na umowie tez jest wpisany błędny numer z dowodu, nie będzie to komplikować tej sprawy? Już sam napisałeś, że w umowie masz błędny numer... W mojej ocenie na umowie numer powinien być taki, jaki jest faktycznie na ciagniku. Miałam już taką sytuację, że w DR zagranicznym były dwa zera przed faktycznym numerem z ciągnika i występowałam do przedstawiciela producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karol1022 Napisano 17 Październik 2015 Autor Share Napisano 17 Październik 2015 Wyczyściłem porządnie tabliczkę znamionową i zero się znalazło, ale na ramie niestety nie go nie ma. Pewnie podczas pierwszej rejestracji w 89r wzięli dane z tabliczki i tak już zostało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 17 Październik 2015 Share Napisano 17 Październik 2015 Czyli problem jest poważniejszy, bo niezgodność jest w pojeździe a nie w dokumentach ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karol1022 Napisano 17 Październik 2015 Autor Share Napisano 17 Październik 2015 To co teraz z tym zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 17 Październik 2015 Share Napisano 17 Październik 2015 w DR zagranicznym były dwa zera przed faktycznym numerem z ciągnika i występowałam do przedstawiciela producenta. A to już kapkę nadgorliwe, bądź co bądź podejście. Większości urzędników wystarczyłoby stosowne zaświadczenie od diagnosty ,,, [ Dodano: 17-10-2015, 21:24 ] To co teraz z tym zrobić? Przestać pisać o tym na forum. Iść do swego WK i pogadać o problemie z kimś normalnym, bo możliwości jest kilka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 17 Październik 2015 Share Napisano 17 Październik 2015 Wyczyściłem porządnie tabliczkę znamionową i zero się znalazło, ale na ramie niestety nie go nie ma A w jakim stanie są te numery na ramie?Może skorodował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olga Napisano 17 Październik 2015 Share Napisano 17 Październik 2015 w DR zagranicznym były dwa zera przed faktycznym numerem z ciągnika i występowałam do przedstawiciela producenta. A to już kapkę nadgorliwe, bądź co bądź podejście. Większości urzędników wystarczyłoby stosowne zaświadczenie od diagnosty ,,, Janusz, nie tak to oceniłeś. Jak dla mnie zaświadczenie od diagnosty potwierdza jaki pojazd był na przeglądzie- i to przyjmuję za wiarygodne. Jednak w dokumentach jest co innego. Pytanie- skąd "ten przód" w DR? Co za problem dla pewności zapytać producenta o możliwości u nich w nadawaniu numerów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.