duchu Napisano 24 Luty 2016 Share Napisano 24 Luty 2016 Panowie jak postepujecie w przypadku motocykla z Francji gdzie: G-259 kg a G1-247 kg. Różnica 12 kg. Czy dobrze kojarzę że w przypadku moto MW- pojazd nie ociązony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 24 Luty 2016 Share Napisano 24 Luty 2016 G1-247 kg ja wpisuję ta i pewnie stosunek mocy do masy własnej wyliczony jest z tej mniejszej wartości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duchu Napisano 24 Luty 2016 Autor Share Napisano 24 Luty 2016 No własnie Q nie pasuje do niczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 24 Luty 2016 Share Napisano 24 Luty 2016 Wpisuję G1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 24 Luty 2016 Share Napisano 24 Luty 2016 Tak mała różnica (czyli pewność, że nie doliczono masy kierującego) raczej wskazuje na to, że wyższa masa to masa z płynami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 28 Luty 2016 Share Napisano 28 Luty 2016 Ja też tak uważam jak Michał. Q nie pasuje do niczego. To spróbuj od G odjąc masę kierującego i wyliczyć Q. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 28 Luty 2016 Share Napisano 28 Luty 2016 G-259 kg Ja wpisuję G czyli 259kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 21 Marzec 2016 Share Napisano 21 Marzec 2016 Podepnę się, motocykl sprowadzony, na tabliczce znamionowej ponad 100dB... Czy ten przepis na to pozwala ? § 9. 1. Pojazd powinien być tak zbudowany, wyposażony i utrzymany, aby: 1) poziom hałasu zewnętrznego mierzony podczas postoju pojazdu z odległości 0,5 m nie przekraczał w odniesieniu do: a) pojazdu, który był poddany badaniom homologacyjnym – wartości ustalonej w trakcie badań homologacyjnych o 5 dB (A), b) pozostałych pojazdów – wartości podanych w tabeli „Poziom hałasu zewnętrznego”, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 21 Marzec 2016 Share Napisano 21 Marzec 2016 motocykl sprowadzony Zakładam że te żółte Seicento nie jest z tego roku .a) pojazdu, który był poddany badaniom homologacyjnym – wartości ustalonej w trakcie badań homologacyjnych o 5 dB (A), Wartości podane na tabliczce gryzą mi się z dyrektywą 97/24/WE http://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/PDF/?uri=CELEX:01997L0024-20131211&from=PL strona 438 Chyba że jeszcze w jakimś innym akcie prawnym podają poziom hałasu . Najlepiej zmierzyć i zobaczyć jak się ma do załącznika 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 21 Marzec 2016 Share Napisano 21 Marzec 2016 na tabliczce znamionowej ponad 100dB... W japońskich ścigaczach na TZ piszą 120 dB i co z tego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 21 Marzec 2016 Share Napisano 21 Marzec 2016 Janusz co Twój post wnosi do sprawy ? Pytanie było proste... Czy taki motocykl może przejść BT z wynikiem pozytywnym ? pomiar na stanowisku potwierdza dane producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 21 Marzec 2016 Share Napisano 21 Marzec 2016 Skoro Twoim zdaniem dane producenta są ważniejsze od naszych przepisów, daj P ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 21 Marzec 2016 Share Napisano 21 Marzec 2016 Janusz co Twój post wnosi do sprawy ? Pytanie było proste... No wnosi. Daje przykład, że nie jest to odosobniony przypadek i że coś jest nie tak... Ja uważam, że powinien spełniać nasze przepisy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 21 Marzec 2016 Share Napisano 21 Marzec 2016 Ciekawe tylko, czy w przepisach homologacyjnych obowiązuje taka sama metoda pomiaru co na SKP, bo jeśli nie to wyniki pomiarów mogą się znacznie różnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 21 Marzec 2016 Share Napisano 21 Marzec 2016 Czyli wynik N... Tym bardziej wg danych z tabliczki... No chyba, że u Janusza to przechodzi... albo nie przechodzi, ale istnieje taka możliwość - bo u Niego to różnie bywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 22 Marzec 2016 Share Napisano 22 Marzec 2016 Pytanie było proste... Masz rację, sprzeczam się z Tobą o nasze przepisy, podczas gdy Ty je właśnie cytujesz. bo u Niego to różnie bywa Nie aż tak bardzo, ewidentne przekroczenia dają najczęściej układy celowo opróżnione,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 22 Marzec 2016 Share Napisano 22 Marzec 2016 A co jeśli te same parametry są na wyciągu ze świadectwa homologacji ? W jakich sytuacjach należy stosować ten nieszczęsny przepis z literki a) ? Wyobraźcie sobie sytuację, w której klient przychodzi w ręku z tym przepisem i ma oryginalny wydech w motocyklu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 22 Marzec 2016 Share Napisano 22 Marzec 2016 Powinien posiadać odstępstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 20 Wrzesień 2017 Share Napisano 20 Wrzesień 2017 A jak sytuacja wygląda z mocą motocykli z Francji? W dowodach francuskich zazwyczaj zaniżona do tak w okolicach 100 (pewnie tylko na papierze), pomijam cel takiego działania u nich. Bardziej interesuje mnie jak postępować przed I rej. w RP oraz co z takimi już krajowymi, które mają przepisaną moc z DR francuskiego? Właściciel chciałby przywrócić moc w takim pojeździe do katalogowej aby wszystko grało na tip top. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 20 Wrzesień 2017 Share Napisano 20 Wrzesień 2017 Bardziej interesuje mnie jak postępować przed I rej. w RP A na podstawie czego chcesz kwestionować moc wpisaną w DR? co z takimi już krajowymi, które mają przepisaną moc z DR francuskiego? Właściciel chciałby przywrócić moc w takim pojeździe do katalogowej aby wszystko grało na tip top. Zakładając, że moc była kiedyś obniżona, należy wykonać badanie z opisem zmian polegających na przywróceniu większej mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laptop Napisano 20 Wrzesień 2017 Share Napisano 20 Wrzesień 2017 A na podstawie czego chcesz kwestionować moc wpisaną w DR? Motocykl o pojemności 1700ccm, 100 kM choć według producenta ma 200. Nic nie kwestionuję, pozwalam sobie zauważyć. badanie z opisem zmian polegających na przywróceniu większej mocy Tu bardziej mi pasuje, na podstawie czego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 20 Wrzesień 2017 Share Napisano 20 Wrzesień 2017 Tu bardziej mi pasuje, na podstawie czego? niech sobie klient zrobi badanie mocy na hamowni, potem opinia rzeczoznawcy i to michal_k napisał/a: badanie z opisem zmian polegających na przywróceniu większej mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 20 Wrzesień 2017 Share Napisano 20 Wrzesień 2017 Żadne badanie z opisem zmian tylko na podstawie opinii i wyników z hamowni zakwestionowanie pierwszego badania i każdego kolejnego okresowego i jazda! Cofanie decyzji, badanie, odbieranie uprawnień WSZYSTKIM kolejnym diagnostom i ewentualnie ponowna rejestracja jeśli to możliwe. Tak to od strony prawnej wygląda. A po znajomości? Cóż... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 20 Wrzesień 2017 Share Napisano 20 Wrzesień 2017 na podstawie opinii i wyników z hamowni zakwestionowanie pierwszego badania i każdego kolejnego okresowego i jazda Opinia będzie sporządzona powiedzmy dzisiaj. Jak udowodnić, że w pojeździe nie dokonano żadnych zmian od czasu pierwszego czy nawet ostatniego okresowego? Ponadto, diagnosta moim zdaniem powinien wybronić się tym, że w warunkach SKP nie posiada narzędzi do weryfikacji mocy wpisanej w DR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 21 Wrzesień 2017 Share Napisano 21 Wrzesień 2017 Jeśli opinia wskaże, że jest to silnik fabryczny i nie był on wymieniany, a można to wskazać, to jest problem. Kolejna rzecz - co sądu będzie obchodziło, że nie mógł ustalić w warunkach SKP? Przecież to akurat przepisy świetnie przewidują i nakazują posiłkowanie się opinią rzeczoznawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.