RadekNet Napisano 9 Grudzień 2016 Share Napisano 9 Grudzień 2016 Witam! Od razu zaznaczę, że pytanie jest czysto techniczne - auto nie jest zarejestrowane w Polsce i nie pytam o stronę formalna przedsięwzięcia Pacjent to Opel Vivaro, wysoki blaszak. Dokładam 3 fotele z tylu, na szynach z Renault Espace. Jeden fotel to dwie szyny, 6 śrub mocujących. Jak duże powinny być wzmocnienia pod podłogą, żeby było bezpiecznie? Mój lokalny rzeczoznawca zaaprobował dwa płaskowniki (przód i tył szyn) 1600x150x6 (1600 to mniej więcej szerokość podłogi). Czy to aby nie przesada? 20kg stali... Radek Wrodarczyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 9 Grudzień 2016 Share Napisano 9 Grudzień 2016 Jak duże powinny być wzmocnienia pod podłogą, żeby było bezpiecznie? Po co Ci wzmocnienia pod podłogą do fabrycznych punktów mocowania foteli Reszta rzeźby to dla mnie 6.2.6 c) z tabelki usterek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 9 Grudzień 2016 Share Napisano 9 Grudzień 2016 Nie no Qnick - ByQ... pod biurko wpadłem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadekNet Napisano 9 Grudzień 2016 Autor Share Napisano 9 Grudzień 2016 W Polsce rzeźba, w Irlandii dopuszczona modyfikacja. Jakieś sugestie w temacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 9 Grudzień 2016 Share Napisano 9 Grudzień 2016 RadekNet Skąd: Dublin Nasze przepisy, a tym bardziej wymysły, nijak się będą miały do zamorskich standardów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 9 Grudzień 2016 Share Napisano 9 Grudzień 2016 w Irlandii dopuszczona modyfikacja To zapytaj w Irlandii najlepiej tego co będzie to legalizował, u nas na zielonej wyspie właśnie tak jest u prawie wszystkich diagnostów a u was to nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 9 Grudzień 2016 Share Napisano 9 Grudzień 2016 Jakieś sugestie w temacie? Pytaj ,rób i jeździj w Irlandii , bo w Polsce Segromet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RadekNet Napisano 9 Grudzień 2016 Autor Share Napisano 9 Grudzień 2016 w Irlandii dopuszczona modyfikacja To zapytaj w Irlandii najlepiej tego co będzie to legalizował, u nas na zielonej wyspie właśnie tak jest u prawie wszystkich diagnostów a u was to nie wiem Dla tego na wstępie napisałem, że chodzi o poradę techniczną a nie prawną Z moim rzeczoznawcą jestem w kontakcie, ale...z resztą, wszystko piszę w pierwszym poście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 9 Grudzień 2016 Share Napisano 9 Grudzień 2016 Jak duże powinny być wzmocnienia pod podłogą, żeby było bezpiecznie? Mój lokalny rzeczoznawca zaaprobował dwa płaskowniki (przód i tył szyn) 1600x150x6 (1600 to mniej więcej szerokość podłogi). Czy to aby nie przesada? 20kg stali... Podzielam zdanie rzeczoznawcy. Z moich obliczeń wychodzi podobnie.Podłoga w tym miejscu musi być dobrze utwardzona,aby wytrzymała obciążenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 10 Grudzień 2016 Share Napisano 10 Grudzień 2016 LOL... Zamykam temat... Kwestie zagraniczne to nie nasza branża... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi