IVVO Napisano 1 Luty 2017 Napisano 1 Luty 2017 Dzisiaj miałem fajny pojazd - zwykły 7-osobowy blaszak - zobaczcie podrodzaj Cytuj
Paprock Napisano 1 Luty 2017 Napisano 1 Luty 2017 To ja mam takie coś jakby ktoś myślał, że izoterma to tylko furgon: Cytuj
michal_k Napisano 1 Luty 2017 Napisano 1 Luty 2017 A ja jutro napiszę do ministerstwa - stoimy w urzędzie na stanowisku, że podrodzaju albo przeznaczenia INNY nie można zastąpić "byle czym". Natomiast ITS oświadczył, że minister nakazał im tworzyć nowe podrodzaje i przeznaczenia - tym sposobem powstał podrodzaj PICK-UP. Sam ITS zaproponował żeby złożyć na nich "skargę" do ministerstwa, bo może wtedy zmienią w końcu przepis i będzie "porządek". Cytuj
DARIO64 Napisano 1 Luty 2017 Napisano 1 Luty 2017 Natomiast ITS oświadczył, że minister nakazał im tworzyć nowe podrodzaje i przeznaczenia - tym sposobem powstał podrodzaj PICK-UP. To nie jest nowość, w dyrektywie 2007/46/WE jest od prawie 6 lat (rozporządzenie 678/2011) ,do kategorii M1 wygląda to tak 1.7. AG Pick-up pojazd zdefiniowany w normie ISO nr 3833-1977 pkt 3.1.1.4.1.Przedział bagażowy musi być jednak zupełnie oddzielony od przedziału pasażerskiego. Dodatkowo punkt odniesienia miejsca siedzącego kierowcy nie musi znajdować się przynajmniej 750 mm nad powierzchnią podparcia pojazdu. Cytuj
IVVO Napisano 1 Luty 2017 Autor Napisano 1 Luty 2017 I co? N Sprawdzałem go gdyż klient chciał dołożyć 8-my fotel - chodziło jaki podrodzaj - poprosiłem aby podjechał do przedstawiciela - jak wyszedł z produkcji - prawdopodobnie jako Van więc i tak lipa - chociaż przy tym podrodzaju to raczej problemu by nie było - tylko zmiany na ...... , demontaż żurawia i po ptakach Cytuj
Paprock Napisano 1 Luty 2017 Napisano 1 Luty 2017 Czemu lipa? To już nie można przerobić na ciężarowy wielozadaniowy? Cytuj
IVVO Napisano 1 Luty 2017 Autor Napisano 1 Luty 2017 Paprock, Zauważyłeś te kropki - jeśli klient będzie chciał przebudować - na razie kombinuje a ja za takimi nie przepadam Cytuj
Paprock Napisano 1 Luty 2017 Napisano 1 Luty 2017 Zobacz lepiej czy ma przewidziane konstrukcyjnie miejsca pod pasy i fotel i będzie po kłopocie. Cytuj
IVVO Napisano 1 Luty 2017 Autor Napisano 1 Luty 2017 Zobacz lepiej czy ma przewidziane konstrukcyjnie miejsca pod pasy i fotel i będzie po kłopocie. Proszę nie obrażaj mnie Cytuj
blakop Napisano 1 Luty 2017 Napisano 1 Luty 2017 Skoro ma to w czym problem? Zmienić mu podrodzaj po przebudowie i gra. Co Wy tacy przeciwko własnym Klientom jesteście? Cytuj
Paprock Napisano 1 Luty 2017 Napisano 1 Luty 2017 A co mówi dyrektywa o liczbie miejsc dla kategorii N1??? Cytuj
DARIO64 Napisano 1 Luty 2017 Napisano 1 Luty 2017 co mówi dyrektywa o liczbie miejsc dla kategorii N1??? chciał dołożyć 8-my fotel No i pozamiatane . 6 miejsc oprócz kierowcy . Cytuj
IVVO Napisano 1 Luty 2017 Autor Napisano 1 Luty 2017 blakop, Włącz wyobraźnie - transporter ciężarowy - 7 -osobowy - platforma - kłonicowa z żurawiem o dmc 3000 - ten od Paproka Scudo pascudo to norma Cytuj
DARIO64 Napisano 1 Luty 2017 Napisano 1 Luty 2017 Nie rozumiem. 3. Kryteria kwalifikowania pojazdów do kategorii N..... 3.5. Liczba miejsc siedzących poza miejscem siedzącym kierowcy nie może przekroczyć: a) 6 w przypadku pojazdów kategorii N 1 ; b) 8 w przypadku pojazdów kategorii N 2 lub N 3 . Cytuj
Paprock Napisano 1 Luty 2017 Napisano 1 Luty 2017 Ciekawe co PIMOT na to jakby im podstawić takiego ciężarowego VANA, który po dołożeniu siedzenia pozostaje ciężarowym VANEM? Cytuj
blakop Napisano 1 Luty 2017 Napisano 1 Luty 2017 Ale po przebudowie to już nie będzie N1 tylko po prostu ciężarowy Cytuj
IVVO Napisano 1 Luty 2017 Autor Napisano 1 Luty 2017 3. Kryteria kwalifikowania pojazdów do kategorii N ..... 3.5. Liczba miejsc siedzących poza miejscem siedzącym kierowcy nie może przekroczyć: a) 6 w przypadku pojazdów kategorii N 1 ; b) 8 w przypadku pojazdów kategorii N 2 lub N 3 . I dla tego nie lubię klientów którzy nie rozumieją że trzeba go przebudować - ale to zaraz G45-20 i dodatkowe koszta - znajdzie takiego co się nie zastanowi i klepnie - podszedłem do tego jak Paprok i Dario Cytuj
blakop Napisano 1 Luty 2017 Napisano 1 Luty 2017 znajdzie takiego co się nie zastanowi i klepnie Ale dlaczego klepnie? To tam nie ma tych miejsc czy o co chodzi? Cytuj
IVVO Napisano 1 Luty 2017 Autor Napisano 1 Luty 2017 Ale dlaczego klepnie? To tam nie ma tych miejsc czy o co chodzi? Jak pisałem wcześniej - chce dołożyć jedno - aby było 8 Cytuj
Paprock Napisano 1 Luty 2017 Napisano 1 Luty 2017 Ja to widzę jakoś tak: 2a. Pojazd, o którym mowa w art. 66 ust. 4 pkt 6 lit. b ustawy, powinien spełniać wymagania i warunki techniczne w zakresie dokonanych zmian konstrukcyjnych lub wymiany elementów, obowiązujące w dniu dokonania zmiany rodzaju pojazdu. § 9b. W samochodzie ciężarowym o maksymalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony (kategorii N1) i samochodzie ciężarowym o maksymalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 7,5 tony (kategorii N2) o nadwoziu rodzaju BB mogą być wprowadzone zmiany konstrukcyjne polegające na zmianie liczby siedzeń, jeżeli pojazd spełnia wymagania, o których mowa w pkt 3.5., pkt 3.6. oraz pkt 3.8. dla pojazdów kategorii N1, części A załącznika II do dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2007/46/WE z dnia 5 września 2007 r. ustanawiającej ramy dla homologacji pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, części i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów i spełnione są wymagania techniczne dotyczące wytrzymałości siedzeń i ich mocowania, kotwiczenia pasów bezpieczeństwa, potwierdzone badaniami na zgodność z wymaganiami Regulaminów nr 14, 17 EKG ONZ, wykonanymi przez jednostkę uprawnioną. Siedzenia powinny być wyposażone w pasy bezpieczeństwa spełniające wymagania Regulaminu nr 16 EKG ONZ; z zastrzeżeniem § 9c. A fragmencik załącznika A punkt 3.5 Dario zapodał. Więc albo PIMOT, albo osobowy, albo po Dyrektywie ciężarowy! No i widzisz drogi IVVO Iwanie samo znalazło się rozwiązanie, a Ty mi tu że podobno coś tam-coś tam chciałem. Cytuj
IVVO Napisano 1 Luty 2017 Autor Napisano 1 Luty 2017 Paproku kochany - z tym podrodzajem co zapodali z Cepika to ja mogę wszystko bo to BB to na pewno nie jest - wszystko rozbija się czy klient będzie chciał wydać kasę na przebudowę - i tak jak wcześniej pisałem - ilu diagnostów pamięta o tym punkcie 3.5 - który zapomniał to myknie klientowi tą dokładkę na 8 jako ciężarowy - to dla blakop-a Cytuj
Paprock Napisano 1 Luty 2017 Napisano 1 Luty 2017 No dobrze, ale zginął z warunków technicznych wzór Lisaka, to teraz o wskazaniach do dyrektywy wartałoby pamiętać. Łatwo mi gadać jak sam zapominam. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.