mirek.g Napisano 20 Kwiecień 2017 Share Napisano 20 Kwiecień 2017 Czy ktoś robił badanie ZK polegających na wymianie silnika w motocyklu na mniejszy czyli 125 ccm wiadomo w jakim celu ? ( Prawo Jazdy ) Ewentualnie co wymagaliście w takim przypadku i czy robiliście ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 20 Kwiecień 2017 Share Napisano 20 Kwiecień 2017 A jakie widzisz przeciwwskazania dla takich zmian? Jeśli wymiana silnika jest bezdyskusyjna, a nie tylko na papierze i możesz to stwierdzić to w czym problem? Zrób sobie dokładne zdjęcia nowego silniczka, ładnie opisz w opisie zmian i jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 20 Kwiecień 2017 Autor Share Napisano 20 Kwiecień 2017 możesz to stwierdzić to w czym problem Tylko na podstawie czego dlatego pytam .Czy opinia i wydruk z hamowni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 20 Kwiecień 2017 Share Napisano 20 Kwiecień 2017 Raczej w tym wypadku opinia rzeczoznawcy. Tylko taka rzeczowa Nie znam się - jeśli faktycznie cechy zewnętrzne obu silników są identyczne to w tym aspekcie faktycznie jest problem. Ale o tym nie wspomniałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 20 Kwiecień 2017 Share Napisano 20 Kwiecień 2017 Ja robię tylko takie ZK wymiany silników, jeśli w tym samym typie (modelu ) taki silnik występował bo na to jest technologia producenta. Reszta to mniej lub bardziej bajko-pisanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 20 Kwiecień 2017 Share Napisano 20 Kwiecień 2017 To też trochę palcem po wodzie pisane może być, bo dany model może mieć spore rozpiętości w tym zakresie i wraz ze wzrostem pojemności/mocy konstrukcja pojazdu ulegała zmianom (często niemożliwym do wprowadzenia w trybie prostych zmian konstrukcyjnych), pomimo, że nadal był to ten sam model handlowy (typ). Natomiast tu problemem jest zwyczajnie prawidłowa identyfikacja jaki to faktycznie model silnika z jakimi parametrami zainstalowano w tymże motocyklu. Generalnie z tego co wiem to rozróżnić mz'ety 125 od innych jest łatwo. Mirek nie napisał jednak jednoznacznie jaki silnik tam był wg DR, a jaki zamontowano (może z całkowicie innego motocykla?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 20 Kwiecień 2017 Share Napisano 20 Kwiecień 2017 Różnic znacznych nie widać http://moto.zombdrive.com/mz/mz-etz-125/ http://www.bikez.com/motorcycles/mz_etz_125_1990.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
awrukxxx Napisano 20 Kwiecień 2017 Share Napisano 20 Kwiecień 2017 Na cylindrze w 125 jest oznaczenie wlasnie "125". W niektorych krajach byly sprzedawane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 20 Kwiecień 2017 Share Napisano 20 Kwiecień 2017 Między 150 faktycznie niewielka różnica. 250 widać za to wyraźnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.