Skocz do zawartości

Pomyłka w DR


pawel87

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę, że nie wszyscy bo jest jeszcze użytkownik/właściciel, lecz wcześniej czy później finał zaś będzie taki:

Ja tam nie wiem jak powinno być i szczerze to mnie nie interesuje...

Tylko wiem że przez takie pierdoły robią się problemy bo piszą co chcą wszędzie z danymi jest namieszane, a kierowca potem ma się tłumaczyć.

ello_197.jpg

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 104
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • roki212

    24

  • Paprock

    17

  • blakop

    7

  • adam1501

    6

ADAMIE zaraz jeden Pan z ITS cię poprawi że nie masz racji że F2 - G =ładowność robił mi nie tak dawno wykład że 90%Diagnostów żle określa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ten pan z ITS-u może mieć rację, szczególnie w przypadkach bezmyślnego przepisywania danych z pozycji [G] zagranicznych dowodów rejestracyjnych!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że nie wszyscy bo jest jeszcze użytkownik/właściciel, lecz wcześniej czy później finał zaś będzie taki:
Ja tam nie wiem jak powinno być i szczerze to mnie nie interesuje...

Tylko wiem że przez takie pierdoły robią się problemy bo piszą co chcą wszędzie z danymi jest namieszane, a kierowca potem ma się tłumaczyć.

Obrazek

Powodzenia!

Zanim będzie tego jakiś finał jeszcze milion razy zmienią się przepisy i nikt nie wie co będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A taki był problem wnosić problem że o takim problemie zostałem pouczony podczas kontroli i jak by był upierdliwy mógł zatrzymać dowód i wtedy znów byłby problem bo by mnie wysłali na ustalenie danych które bym uzyskał takie same jak już dostali wcześniej. I oto z takiego problemu koło się zamyka. A jak umiesz czytać to doczytasz że nie interesuje mnie co tam dokładnie powinno być wpisane w tych rubrykach bo nie muszę mieć wiedzy na ten temat chyba diagnosta czy szanowne panie w WK powinny wiedzieć jak powinno być.

Po coś chyba jest ten przegląd techniczny i ustalenie danych płacę za usługę i liczę że będzie wykonana właściwie. I co ja jeszcze mam się interesować i szukać czy zostało wpisane prawidłowe no chyba coś nie halo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i na mój gust przy ponownej kontroli znów problem będzie, bo ładowność i masa własna nijak mają się do DMC. Wystarczy bystry policjant. Ale skoro właściciel ma to gdzieś to w sumie problemu nie ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No sory mogę sprawdzić swoje dane jak imię, nazwisko, adres, pesel czy numer rejestracyjny czy prawidłowo wprowadzone ale nie muszę chyba znać tych wszystkich pozostałych danych.

Blakop a Ty czytałeś co było pisane wcześniej bystry policjant mnie o tym pouczył jeszcze bystrzejszy diagnosta tak wpisał, a najbystrzejszy WK tak poprawił więc co może właściciel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak umiesz czytać to doczytasz że nie interesuje mnie co tam dokładnie powinno być wpisane w tych rubrykach bo nie muszę mieć wiedzy na ten temat chyba diagnosta czy szanowne panie w WK powinny wiedzieć jak powinno być.

- słucham, jaka wiedzę powinien mieć traktorzysta na temat ciągnika, szczczególnie co do obciążeń, co do ładowności, co do mas przyczep i po jakie licho w kabinie traktorzysty wisi znamionowa tabliczka z podstawowymi danymi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ADAMIE zaraz jeden Pan z ITS cię poprawi że nie masz racji że F2 - G =ładowność robił mi nie tak dawno wykład że 90%Diagnostów żle określa

Dopóki nie zmienią się zapisy to takie wykłady odkładam na półkę z literaturą fantastyczną.

 

co może właściciel

Polatać jeszcze trochę z kwitami, jak mu sierżant tym razem dmuchnie DR lub przy OBT zarobi N.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak umiesz czytać to doczytasz że nie interesuje mnie co tam dokładnie powinno być wpisane w tych rubrykach bo nie muszę mieć wiedzy na ten temat chyba diagnosta czy szanowne panie w WK powinny wiedzieć jak powinno być.

- słucham, jaka wiedzę powinien mieć traktorzysta na temat ciągnika, szczczególnie co do obciążeń, co do ładowności, co do mas przyczep i po jakie licho w kabinie traktorzysty wisi znamionowa tabliczka z podstawowymi danymi?

No chyba najważniejszą wiedzę w jego obsłudze, co do masy przyczepy oczywiście, co do ładowności nie koniecznie bo kto na to patrzy rozejrzyj się jak i co kto wozi. Co do tabliczki może u Ciebie i wisi w kabinie i ma wszystkie te dane bo u mnie wisi pod kabiną na skrzyni i jest tam tylko rok produkcji, numer i typ nic więcej nie ma, coś jeszcze?

Adam1501 jak na OBT może dać mi N jak on sam wpisał mi te wartości i u niego robię badania czytasz ze zrozumieniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś jeszcze?

- tak!

Jak wpiszą sześć osi w dowód i pięć miejsc do siedzienia to też OK będzie, poza tym zły PESEL w dowód osobisty, a w prawo jazdy niech wklepią uprawnienia na rower wraz z blokadą alkoholową. :evil:

::hey

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blokadę alkoholową to powinni chyba Tobie wpisać bo jakoś za trzeźwo myślisz :lol:

Mogą mi wpisać i 10 miejsc tylko najważniejsze aby była adnotacja w systemie kto to wpisał tak jak teraz kto wykonał takie badanie niech się tłumaczy potem i powinny być wyciągane z tego jakieś konsekwencje, a nie że winnych brak

Czytając wasze posty to staracie się zrobić z właściciela pojazdu jakiegoś czubka który ma gdzieś biegać i coś prostować skoro diagnosta i WK nie widzą problemu a tym bardziej uważają takie zapisy za prawidłowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie! Niektórzy sami z siebie to robią. Ani pani z okienka, ani pan diagnosta nie poniesie żadnych konsekwencji póki na niego nie wniesie sie skargi. A jak znam zycie to pomrocznością jasną się wytłumaczy.

Natomiast w przypadku kontroli drogowej wykonywanej przez kumatego policjanta oraz w przypadku nastepnego okresowego badania sprawa może potoczyc się różnie, a pierwsze konsekwencje poniesie właściciel auta, czy tam innego ciągnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kontroli drogowej tym się nie martwię bo była to pierwsza odkąd jeżdżę ciągnikiem, a po za tym mało po drogach się jeździ :-) Co do badania pisałem już wcześniej robię u tego samego diagnosty co mi tak wpisał więc jak byłby i problem łatwo udowodnię że to jego wina bo wszystkie kwity idą na xero. Jest data wykonania ustalenia danych, pieczątka imienna.

I tu nie trzeba wprowadzać CEPIKU 2.0 aby był porządek tylko zając się takimi osobnikami na SKP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale o czym tu gadka leci. Pogmatwane są dane techniczne w dowodzie rejestracyjnym pojazdu, a za to odpowiada tylko właściciel. Nie ważne czy się zna, czy się nie zna. Z corocznych zeznań podatkowych też nikogo nikt nie szkolił, a każdy musi rozpisać PIT-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tym że diagności jak i WK nie podchodzą do swoich obowiązków rzetelnie i w tym jest cały problem i od tego trzeba wprowadzać zmiany w systemie.

I ja jako właściciel oczywiście mogę za to odpowiadać, ale i mam prawo dochodzenia winnego bo nie ja wpisuję dane tylko organ wydający

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie mówi, że SKP i WK są tu bez winy. Są winne jak cholera. I głupie. Zdarza się.

Ale czubka z siebie robisz tutaj Ty, bo doskonale wiesz o błędzie, ale masz to gdzieś, a jak poniesiesz konsekwencje to będzie wielki lament i zgrywanie niewinnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja o błędzie o jakim błędzie ja nic nie wiem mądre głowy tak wpisały wszystkie kwity na to są że dokonane legalnie diagnosta się pod tym podpisał WK tak samo, policjant tak pouczył czyli tak ma być :D amen :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja o błędzie o jakim błędzie ja nic nie wiem mądre głowy tak wpisały wszystkie kwity na to są że dokonane legalnie diagnosta się pod tym podpisał WK tak samo,

I tu przestroga dla diagnostów-zastanów się zanim podejmiesz decyzję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paprock skoro tak znasz artykuły i ustawy to trzeba było dodać jeszcze podpunkt 7 :lol:

Jak byś nie zrozumiał jeszcze to powtórzę ZACZĘŁO SIĘ OD POUCZENIA POLICJANTA O TYM ŻE TRZEBA TO POPRAWIĆ W INNYM WYPADKU NIC BY NIE BYŁO ROBIONE... DOTARŁO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja o błędzie nic nie wiem , mądre głowy tak wpisały wszystkie kwity na to są ,że legalnie diagnosta się pod tym podpisał czyli tak ma być :D amen :)

 

Ten wpis klienta każdy diagnosta powinien mieć umieszczony w SKP na widocznym miejscu ku przestrodze. :razz:

 

Grześ mnie wyprzedził :ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ŻE TRZEBA TO POPRAWIĆ

- no i ja bym to poprawił, a nie siał fermentu na forum.

Jest źle w dowodzie i koniec! I nikt tego nie będzie poprawiał oprócz właściciela pojazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.